вторник, 19 ноември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1080 прочитания

    Аутсорсинг индустрията все по-популярна сред младите хора у нас

    Наблюдава се цялостна позитивна промяна на нагласите и познаваемостта на Business Process Outsourcing (BPO) сектора, сочи изследване на TELUS International Europe
    09 юли 2019, 11:59 a+ a- a

    Най-желана за развитие сред учащите младежи е аутсорсинг индустрията, следвана от маркетинг/реклама, продажби/търговия, стротилество, архитектура/мебелна промишленост и здравеопазване/фармация. Това показват резултатите от проучване, инициирано от TELUS International Europe, което изследва нагласите на хората на пазара на труда в София и Пловдив.

    Данните сочат, че Business Process Outsourcing (BPO) секторът става все по-разознаваем сред младите хора. За малко повече от година се забелязва осезаема промяна от 25% на 50% в познаването на възможностите, предлагани от аутсорсинг индустрията в страната. В същото време, секторът затвърждава своята позиция на сигурно работно място за владеещите повече от един чужд език, като това посочват над 48% от анкетираните, сравнено с 40% година по-рано.

    „От основна важност за нас е позиционирането на аутсорсинг индустрията като желан и сигурен сектор за развитие на младежите и владеещите повече от един език. Вярваме, че чрез създаването на множество кампании за първа заетост сред младите и връщането на нашите сънародници обратно в родината, стимулираме родната икономика и допринасяме за цялостното развитие на BPO сектора у нас, като за 2018 г. той генерира около 5% от БВП, а очакванията през 2021 г. са да достигне до 7.9%.“, коментира Кристина Иванова, вицепрезидент „Операции“ в TELUS International Europe.

    Наблюдава се цялостна позитивна промяна на нагласите и познаваемостта на аутсорсинг индустрията, все повече хора припознават сектора като добър избор за първа работа, както и възможност за постоянна такава. 

    За да направят още по-разпознаваема и атрактивна аутсорсинг индустрията, от TELUS International Europe неотдавна инициираха два проекта - „Твоята първа работа има значение“ и  „Мога там, искам тук“. Първият цели да промени нагласите към първата работа и да предостави полезна практическа информация на младежите, а вторият е насочен към българите в чужбина и възможността те да се завърнат и реализират в родината.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Консерваторите във Великобритания: Няма да има повече преференции за европейските емигранти
    В предизборно изявление членове на партията се заканиха да уеднаквят правилата за емиграция за всички
    преди 9 часа
    Издръжката на 4-членно семейство възлиза на 2472 лв.
    За София тя е с над 30% по-висока, показва редовният анализ на КНСБ
    преди 11 часа
    Пощенска банка финализира оперативното обединение с Банка Пиреос България
    В резултат от обединението, Пощенска банка придобива пазарен дял от над 10% по размер на активи, кредити и депозити и затвърждава позицията си на системна за пазара банка
    преди 12 часа
    Fourth се обединява с HotSchedules
    Комбинираният пакет технологични решения за управление на хотели и ресторанти вече обслужва клиенти от 120 000 обекта по целия свят
    преди 15 часа
    Xerox няма да купи HP, но HP може да купи Xerox
    Производителят на компютри определи офертата като „подценяваща“, но заяви, че ще разгледа възможността да придобие компанията за принтери