сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1572 прочитания

    Лидл трансформира стажантската си програма

    Кандидатите трябва да са завършили минимум I курс във ВУЗ и ще могат да избират между 8 проектни задачи
    24 март 2020, 11:05 a+ a- a

    Осем талантливи младежи търси Лидл България за новата си стажантска програма която ще стартира през месец юли. Кандидатите трябва да са завършили минимум I курс във висше учебно заведение и да изберат една от осемте проектни задачи в различни отдели в компанията. Кандидатстването става с изпращането на CV и отговор на въпроса защо кандидатът избира точно тази проектна задача. 

    Всички желаещи могат да кандидатстват до 30 април по съответната обява в секцията „Ученици и студенти“ на сайта на Lidl.

    „Нашата нова стажантска програма е структурирана да отговори на потребностите на младите хора, които искат бързо да виждат резултати от работата си и да учат чрез практиката. Всеки стажант ще работи по конкретна проектна задача в съответния отдел в компанията. Затова дизайнът на стажантската ни програма е насочен към изграждане на умения за управление и изпълнение на проекти, а в края на програмата всеки ще има възможност да представи резултатите от работата си и да получи признание за нея. Вярваме, че предложението ни към младите хора е иновативно, различно и в същото време достатъчно сериозно, за да предпочетат нашата компания за летен стаж. Вече стартирахме подготовката на бъдещите ментори и преки ръководители, за да гарантираме, че стажът ще има добавена стойност и за двете страни“, каза Катерина Шопова, Директор „Човешки ресурси“ в компанията.

    Одобрените кандидати ще имат възможност да добият професионален опит в международна компания, отличена като ТОП работодател от престижния Top Employer Institute. Стажът продължава два месеца – от 15 юли до 11 септември. 800 лева е брутното месечно възнаграждение, към което компанията добавя и 120 лв. ваучери за храна за периода на програмата.

    Програмата е част от усилията на Лидл България да подкрепя младите хора в тяхното кариерно развитие, като им дава възможност да трупат ценен практически опит. Едновременно с това, тя отразява и отговорността на компанията като работодател, която още повече се проявява в ситуации като настоящото извънредно положение и обстановката с коронавируса, подчертават от Lidl България. 

    С цел превенция и осигуряване на безопасност за своите служители и клиенти, компанията въведе редица мерки. Сред тях са работа от разстояние за служителите в централа, допълнително възнаграждение за служителите в магазините и склада, актуализирано работно време на всички обекти, за да се олекоти натоварването и да се осигури възможност за провеждане на засилена дезинфекция, организация на доставки и зареждане на магазините. Във всички търговски обекти са въведени засилени хигиенни мерки – ежедневно се дезинфекцират всички помещения в магазините, пазарските колички, касовите ленти и шкафчетата за клиенти. Осигурена е дезинфекция и за клиентите и дръжките на количките при влизане в магазина. Всички служители са оборудвани с ръкавици и защитни маски. Започна монтирането и на PVC прегради на всички каси за допълнителна изолация и защита както за служителите, така и за клиентите, което ще приключи до края на седмицата. Следвайки разпоредбите на Националния оперативен щаб в магазините е въведен пропускателен режим от максимум 30 души, както и времеви слот за пазаруване на хора над 60 години. Не на последно място, взети са и допълнителни мерки, с които се насърчават и улесняват клиентите да стоят на безопасно отстояние един от друг. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 7 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 8 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 8 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 10 часа
    преди 13 часа