сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5343 прочитания

    Промени ли се процесът на подбор в Melexis България?

    Виктор Трифонов, HR мениджър на Melexis, пред Economy.bg
    17 юни 2020, 15:12 a+ a- a

    Covid-19 се отрази и на процесите по подбор в компаниите. Как ще попитаме HR професионалисти и мениджъри от водещи компании в България. Какво се промени в процеса по подбор в Melexis България, разказва Виктор Трифонов, HR мениджър в софийския офис на международната  инженерна компания за микроелектроника.

    „За повечето позиции процесът по подбор в Melexis България включва 3 етапа - техническо интервю, мотивационно интервю и интервю за обратна връзка. В условията на Covid-19 и трите етапа се провеждат дистанционно.

    Въведохме допълнителна възможност за виртуална разходка в нашата сграда чрез предварително заснето видео. Началното обучение за нови служители също така се провежда дистанционно в повечето случаи.“

    Видео за компанията като работодател вижте в профила на Melexis в Jobs.bg ТУК.

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 
     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 минути
    БНБ и БОРИКА се присъединиха към TIPS
    Още доставчици на платежни услуги ще се присъединят към европейската система за местни и презгранични клиентски незабавни плащания в евро през 2025 г.
    преди 25 минути
    3 януари ще бъде неучебен ден за всички училища в България
    Това стана със заповед на министъра на образованието
    преди 20 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 21 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 22 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 24 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.