петък, 22 януари 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3368 прочитания

    Как Atos Bulgaria Competency Center въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?

    Пред Economy.bg разказва Радка Чамова, HR Business Partner в компанията
    17 септември 2020, 14:46 a+ a- a

    Радка Чамова е мениджър „Човешките ресурси“ с над 14 години опит в различни технологични компании у нас. Освен богат корпоративен опит, Радка притежава и няколко квалификации като коуч и фасилитатор. От началото на тази година тя отговаря за управлението на човешките ресурси в Atos Bulgaria Competency Center, където над 460 служители разработват проекти за дигитализация в различни сфери за своите клиенти. Компанията е част от глобалната организация на Atos

    Пандемията и масовото налагане на дистанционната работа като противоепидемична мярка срещу разпространението на коронавируса доведоха до сериозно преструктуриране на процесите на подобор и наемане. Как компаниите в България въвеждат в работата новите хора, които работят дистанционно, ще попитаме HR професионалисти и мениджъри от различни сектори в България. Какво се промени в процеса в Atos Bulgaria Competency Center научете от Радка Чамова, HR Business Partner в компанията. 

    Както всеки друг процес в новата нормална среда и този се трансформира, като се започне от интервюто за работа, така и програмата за въвеждане на нови служители преминаха изцяло в онлайн формат. На този етап, след приключване на най-ограничаващия социалните контакти период, вече организираме посрещане на новите колеги в офиса при спазване на всички мерки. Така новите колеги получават необходимото за дистанционна работа оборудване, а и личното „Добре дошли“ от колегите IT и HR администратори, както и представител на екипа. Имаме програма за въвеждане, която представя обща административна информация, полезна за всеки новодошъл, както и организацията в компанията, проектите и инициативите за служителите за споделяне на знания, наградите ни за принос и т.н. Освен това прекият ръководител и екипът организират последващото въвеждане в спецификата на работата. 

    Разбира се, остава най-голямото предизвикателство - виртуалният формат да осигури достатъчно възможности за новите хора в екипа да се интегрират, да общуват и задават въпроси в процеса на трансфериране на задачите, а оттам и колко бързо биха могли да станат независими в работата си. Ние получаваме регулярна обратна връзка както от новите колеги, така и от техните преки ръководители и статистиката показва, че се справяме доста добре. Трябва да отбележа, че креативността на колегите помага много и съм изключително благодарна, че те смело прилагат идеите си. Има екипи, които си определят кратки срещи за въпроси и отговори от новите хора на ежедневна база и въпреки че физическото присъствие например би направило това по-лесно и неформално, то този вариант прави хората по-фокусирани в точния момент. Виртуалните кафе паузи замениха онези в зоните за почивка в офиса, а в най-тежките месеци на изолация дори имахме онлайн готварски уроци за приготвяне на обяд. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Стартъп с българи съоснователи набра 2.8 млн. долара
    Българските учени в Цюрих развиват вече трети пореден стартъп
    преди 12 часа
    Търговските вериги против "свръхправомощията" на КЗК
    Предложените промени в ЗЗК вредят на свободната конкуренция, потребителите и бизнеса на търговците и производителите, посочват от Сдружението за модерна търговия
    преди 13 часа
    „Биодит“ набра 1 млн. лв. за секунди по време на IPO-то си
    Компанията набра максимално допуснатия капитал на BEAM пазара на БФБ
    преди 14 часа
    Проучване: Има голям потенциал за инвестиции на пазара за общо застраховане в България
    Все още има поле за консолидация и в животозастрахователния сектор у нас, сочи проучване на Делойт
    преди 15 часа
    Полети от Варна до Истанбул стартират от февруари
    Турция е един от най-важните ни пазари както за изходящ, така и за входящ туризъм, заяви министърът на туризма