Промени ли се пакетът от придобивки в Atos Bulgaria Competency Center научете от Радка Чамова, HR Business Partner в компанията
Радка Чамова е мениджър „Човешките ресурси“ с над 14 години опит в различни технологични компании у нас. Освен богат корпоративен опит, Радка притежава и няколко квалификации като коуч и фасилитатор. От началото на тази година тя отговаря за управлението на човешките ресурси в Atos Bulgaria Competency Center, където над 460 служители разработват проекти за дигитализация в различни сфери за своите клиенти. Компанията е част от глобалната организация на Atos
Промениха ли се и как придобивките, които компаниите в България предлагат във време на пандемия и все по-широко налагане на дистанционната работа? Отговор потърсихме от HR професионалисти и мениджъри на водещи компании в страната. Радка Чамова, HR Business Partner в Atos Bulgaria Competency Center, разказва пред Economy.bg какво се промени в пакета от придобивки, които компанията предоставя на своите служители.
При нас не е имало промени в социалния пакет от придобивки, които предоставяме на нашите служители. По-скоро отчитам промяна в начините, по които хората се възползват от тях. Пандемията остави на заден план всички придобивки, свързани с физическо присъствие, като например абонаментните карти за спорт. Те вече се използват от много по-малък брой хора, в сравнение с преди.
Предизвикателна ситуация имахме с предоставянето физически на ваучерите ни за храна, които са на хартия. Смятам, че онлайн форма на тази придобивка би помогнала значително не само при такива условия. Ситуацията, в която сме поставени, повдига въпроси за възможни иновации в тази посока и се надявам да видим добри идеи, подкрепени с необходимата регулация, за да бъдат реализирани съвсем скоро.