четвъртък, 28 септември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2831 прочитания

    В Pontica Solutions не сме лишавали колегите от допълнителните им придобивки

    Промени ли се пакетът от придобивки в Pontica Solutions научете от Камелия Атанасова, Talent Acquisition Manager в компанията
    02 октомври 2020, 16:01 a+ a- a

    Промениха ли се и как придобивките, които компаниите в България предлагат във време на пандемия и все по-широко налагане на дистанционната работа? Отговор потърсихме от HR професионалисти и мениджъри на водещи компании в страната.  Камелия Атанасова, Talent Acquisition Manager в Pontica Solutions, разказва пред Economy.bg какво се промени в пакета от придобивки, които компанията предоставя на своите служители. 

    В Pontica Solutions не сме лишавали колегите от допълнителните им придобивки, освен когато самите партньори не спираха временно дейността си - като фитнесите, например. Единствено придобивките тип плодове и масажи в офиса бяха преустановени временно, но сега предстои да ги стартираме отново. 

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 

    BULPROS: По време на пандемията отделихме специално внимание и върху децата на служителите ни
    Atos Bulgaria Competency Center: Пандемията остави на заден план всички придобивки, свързани с физическо присъствие

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Доклад на ЕК: Едва 8% от българите имат дигитални умения над средното ниво
    България трябва да ускори внедряването на 5G и цифровизацията на на обществените услуги и бизнеса, препоръчва ЕК
    преди 9 часа
    Временно е спряно плащането през Е-Pay в електронните услуги на НАП
    От следващия месец плащанията към приходната агенция ще се извършват по нови банкови сметки в БНБ
    преди 9 часа
    Проектите за завод за батерии и протонен център отпадат от Плана за възстановяване
    Засегнати са общо 18 проекта, обяви министърът на финансите
    преди 10 часа
    1800 багажа на час: Летище София внедрява нова система за проверка на багажа
    Инсталирането на новите системи се очаква да приключи преди лятото на 2024
    преди 11 часа
    Главният изпълнителен директор на японската „Мейджи“ стана почетен консул на България
    От години компанията си сътрудничи с България в производството на кисело мляко в Япония с българска закваска