Практически опит споделиха мениджъри от водещи компании и международни експерти в рамките на второто издание на форума Еmployer Branding RЕstart
Мениджъри от водещи компании в България и международни експерти споделиха полезни практики и подходи за „Развитие на работодателската марка“ в рамките на второто издание на форума Еmployer Branding RЕstart. Събитието се проведе виртуално на 30 септември и 1 октомври под надслов The Power of Events.
Рада Йосифова, началник отдел „Човешки ресурси“ в Райфайзенбанк България, разказа за някои от най-новите и интересни инициативи на банката, свързани с ангажирането на служителите. Според Рада иновациите и високите цели, които банката си поставя, стоят в основата на подобряването на клиентското изживяване и превръщането на банката в предпочитан работодател. Владимир Махнев - началник отдел „Дигитална трансформация и иновации“ в банката, разказа как се случва дигитална трансформация в една традиционно консервативна сфера.
Какво прави Bosh.IO с оглед на Еmployer Branding, как измерват резултатите и какво е бъдещето на популяризацията на работодателската марка в ИТ бранша разказаха Филип Батоев – специалист „Работодателска маркa“ в Bosh.IO и Ивайло Янев – мениджър „Комуникации“ в компанията.
Добри практики в социално корпоративната отговорност споделиха Стефания Дунчева - HR директор в TELUS International Europe, и Захарина Вецева - директор корпоративни комуникации и КСО в компанията. Стефания говори за предизвикателствата в задържането на служители и как една компания, която е еталон за добър работодател, трябва да е изключителна креативна всеки ден в ангажирането на служителите с различни каузи, създаване на кампании, изграждане на екипност и позитивно отношение към работодателската марка. За корпоративната социална отговорност и защо е толкова важно в днешно време да имаш бранд с кауза говори Захарина Вецева.
Какво е Agile и защо е толкова важно да си гъвкав в днешните предизвикателни времена и да не робуваш понякога на йерархията в организацията говори Мария Манолова, HR мениджър на Milestone Systems Bulgaria Ltd. Тя очерта предизвикателствата и ползите от това да бъдеш Agile организация и сподели опита на компанията в тази сфера.
Отворени ли сме към промяна? Отговор на този въпрос потърсиха от Калоян Петров - Agile Coach & Agile Consultant в Lidl Digital и Александър Цонков, Agile Coach and Transormation Agent в компанията. Те също говориха за прилагането на Agile мениджмънта и ползите от него.
Антонио Григоров, мениджър „Човешки ресурси“ в Sitel, направи исторически обзор на позицията рекрутър и говори за синергията между подбор и Еmployer Branding. Той разгледа как се е променил пазарът на труда във времето и сподели интересни данни от мащабно проучване за изживяването на кандидатите за работа по време на подбор. Успехът в подбора днес изисква само едно, категоричен беше той - кандидатите и специалистите по подбор да са партньори.
Елена Спирина, управляващ директор на PARTY MANAGEMENT и организатор на събитието, разказа какви са предизвикателството при управлението на екип в малка компания и сподели личен мениджърски опит. Елена говори и за развитието на работодателска марка на малка компания и очерта какво е важно за добрия процес на подбор, намиране и задържане на кадри. В отделна лекция Елена сподели и полезни практики за организиране на събития в новата нормалност, като очерта предизвикателства в 18 стъпки.
Крис Пауел от The Event Expert (UK) говори за организирането на виртуални събития и сподели полезни практики, като очерта различните видове, възможностите и ограниченията на този формат.
Левент Коркмац, CEO на Begital, бизнес консултант, партньор на Salesforce в България и директор „Дигитална трансформация“ в PMI Bulgaria Chapter говори за дигиталната трансформация в днешния свят. Той отправи поглед към бъдещето на аудиториите и трендовете във виртуализацията.