Economy.bg попита мениджъри от водещи компании в България и международни експерти, които взеха участие във второто издание на форума Еmployer Branding RЕstart
Какво търсят хората днес в един работодател?
Economy.bg зададе този въпрос на мениджъри от водещи компании в България и международни експерти, които взеха участие във второто издание на форума Еmployer Branding RЕstart, организиран от българската компания за корпоративни събития PARTY MANAGEMENT. Събитието се проведе виртуално на 30 септември и 1 октомври под надслов The Power of Events.
Вижте какво коментираха част от лекторите:
Рада Йосифова – директор „Човешки ресурси“, RaiffeisenBank (Bulgaria)
Хората търсят стабилност, коректност и свобода за изява. Търсят също баланс – възможност да намерят професионална реализация и перспектива и в същото време да могат да се грижат за семейството си, да инвестират в хоби или спорт.
Послание към потенциалните служители: Райфайзенбанк е отговорен и коректен работодател, ние сме професионалисти, които държим на ученето и сътрудничеството, затова при нас човек може да намери както поле за професионална реализация, така и много приятна и позитивна работна среда.
Владимир Махнев - началник отдел „Дигитална трансформация и иновации“, Raiffeisenbank
В резултат на сътресенията, през които много от компаниите на пазара минаха тази пролет, хората все повече оценяват сигурността и коректността в организациите, които работят или искат да работят. Гъвкавостта (agility) в работния процес и възможността да се посрещат различни предизвикателства на бизнес средата, също са сред търсените качества на работодателя.
Непроменена остава необходимостта за професионално развитие и изграждане на нови умения, търсене на по-голяма самостоятелност и възможност за изява.
Послание към потенциалните служители: Дигиталната и адаптивна трансформация в Райфайзенбанк, която е в ход от началото на годината, ни променя във всяко едно отношение. Стремим се да бъдем модерна и технологична компания, която се трансформира и в организационен, и културен аспект. При нас никога не е скучно!
Стефания Дунчева – директор „Човешки ресурси“ за България и Румъния, TELUS International Europe
В Тelus International Europe имаме възможността да привличаме много млади хора в екипа си. Виждаме, че те търсят възможности за развитие. Оценяват все повече корпоративната култура на компанията, към която искат да се присъединят, както и това дали е социално отговорен работодател.
Не на последно място се забелязва тенденцията да търсят възможност да съвместяват хобито си с работа, което при нас е възможно благодарение на големите ни клиенти от гейминг индустрията например.
Послание към потенциалните служители: TELUS International Europe е предпочитан работодател, защото предоставя възможност за работа за едни от най-големите световни технологични брандове в среда, която е подкрепяща и която предоставя възможности за кариерно развитие.
Ивайло Янев - мениджър „Комуникации“, Bosch.IO
Сигурност, интересна работа, свобода и възможност за развитие.
Послание към потенциалните служители: Bosch.IO е мястото за иновативни технологии, разработвани в страхотна работна среда, създадена от служителите на една глобална, сигурна и напредничева компания.
Филип Батоев - специалист "Работодателска маркa", Bosch.IO
В днешно време кандидатите търсят сигурна и перспективна компания, както и интересни и динамични проекти, които да виждат как се развиват във времето.
Послание към потенциалните служители: Bosch.IO дава възможността на всеки служител да изрази себе си посредством своята работа и експертиза, работейки по иновативни проекти в една прекрасна работна среда.
Мария Манолова – чениджър „Човешки ресурси“, Milestone Systems
Гъвкавост. В постоянно променящата се среда на живот и работа хората все повече имат осъзната нужда от свобода и адаптивност, възможност да съвместяват успешно добрата кариера с успехите в личен план (семейство, хобита, учене или друго). Ако в миналото нашите родители, баби и майка са „жертвали“ кариерата си, за да създадат и обгрижат семействата ни, а нашите бащи и дядовци са „жертвали“ времето за семейството за добре платена работа, то днес успяваме или се опитваме да съвместяваме и двете. За да го постигнем обаче, имаме нужда от много повече гъвкавост и свобода в ежедневието си.
Послание към потенциалните служители: В Milestone Systems вярваме в потенциала на хората и безграничните възможности. Ако и ти смяташ така и търсиш подходяща среда за развитие, заповядай при нас, за да растем заедно.
Елена Спирина – управляващ директор, PARTY MANAGEMENT
Възможност за развитие, признание на усилията и стабилност.
Послание към потенциалните служители: Даваме знания, базирани на дългогодишен опит и международна бизнес култура като начин на работа, контакти с големи компании и публични личности, с гъвкава работна среда, с много свобода на решения, в която служителите могат да видят реален резултат от работата си – реализирани проекти и да получат и материали и емоционални стимули от това.
Антонио Григоров – мениджър „Човешки ресурси“, Sitel Bulgaria
Хората търсят стабилност и възможност за кариерно развитие.
Послание към потенциалните служители: Моето послание към кандидатите е да работим заедно, защото тук в „Сайтел“ една от нашите основни ценности е работата в екип. Затова и приветствам да кандидатстват хората, които споделят същите ценности. А сме предпочитан работодател, защото хората са в центъра на нашия бизнес и успяваме да растем заедно с всеки един от тях.
Левент Коркмац – управляващ директор в Begital, бизнес консултант за продуктите на Salesforce, директор „Дигитална транформация“ за PMI Bulgaria Chapter
Хората днес търсят да развиват талантите си чрез учене, но те търсят и „най-готините“ марки (всички мечтаят да работят за Tesla и Google). В днешно време работните места са начална стъпка по пътя към „по-готин“ бранд. Никой не иска скучни работни места или конвенционални работодатели. Моят подход е ориентиран към коучинг и професионално развитие.
Послание към потенциалните служители: Моята роля е да помогна на всеки член на екипа да бъде подготвен за бъдещето.
Очаквайте още:
Как компаниите успяват да отговорят на търсенето и потребностите на пазара на труда във време на пандемия?
Промениха ли се очакванията на кандидатите и служителите?
Как навлизането на дистанционната работа промени стратегиите за Employer Branding?