четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5806 прочитания

    Как Sitel въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?

    Пред Economy.bg разказва Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“
    12 ноември 2020, 09:20 a+ a- a

    Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“

    Пандемията и масовото налагане на дистанционната работа като противоепидемична мярка срещу разпространението на коронавируса доведоха до сериозно преструктуриране на процесите на подобор и наемане. Как компаниите в България въвеждат в работата новите хора, които работят дистанционно, питаме HR професионалисти и мениджъри от различни сектори в България. Какво се промени в процеса в Sitel, научете от Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“.

    Всички нови служители имат въвеждащо обучение, в което участват нашите HR и L&D специалисти, както и колегите от Operations екипа ни. То е виртуално и с продължителност от няколко дни. Самият период на въвеждане и адаптация на нови служители не се увеличава особено много след пандемията. Щастливи сме да съобщим, че наскоро въведохме специален интранет портал, в който новите ни служители могат да влязат и да научат всичко най-важно за работните процеси, корпоративната структура и фирмената култура, лидерския екип, както и информация за баланса работа/личен живот, добри практики на колеги с опит и пр. Порталът е снабден и с чат бот, който прави откриването на информация в него доста по-лесно и бързо. За нас е изключително важно новите служители да бъдат информирани, защото, когато са информирани, са много по-спокойни и навлизат в работния процес много по-лесно.

    Предизвикателствата, които изникват пред нас в обучението, понякога са свързани с чисто технически проблеми, които могат да възникват във виртуална среда. Друго предизвикателство е свързано с концентрацията на самите служители – понякога вкъщи е доста трудно да се концентрираш, защото разсейващите фактори са немалко. По време на въвеждащото обучение им даваме съвети как да организират работното си място вкъщи и какво да правят, за да не губят продуктивност и концентрация по време на работния ден. 

    Запознаването с колегите и мениджърите по време на въвеждащото обучение става в доста приятелска атмосфера. Достатъчно стресираща е цялата ситуация, която ни заобикаля, затова целим да поддържаме приветлива, приятна атмосфера. Запознанството може да стане пряко, но и индиректно чрез интранет портала ни – имаме визитки на всички ключови фигури в компанията, които не съдържат само професионална, но и лична информация като интереси, хобита и пр. 

    Още по време на рекрутмънт процеса сме се погрижили да подберем хора, които да се вписват естествено във фирмената ни култура и основните корпоративни ценности. Това е изключително важна стъпка от процеса на подбор, затова във всяко интервю присъства представител и на Operations екипа, независимо дали това е прекият ръководител, или ръководителят на целия проект. Те познават най-добре своите екипи и могат да преценят дали кандидатът е подходящ. От своя страна, екипът по подбор следи и определя дали нашата корпоративна философия като цяло съвпада с вижданията на самия кандидат. По този начин успяваме да вземем най-доброто решение и да отговорим на очакванията на всички заинтересовани страни. 

    Видео за компанията като работодател вижте в профила на Sitel ТУК.

     ВИЖТЕ ОЩЕ: 

    Как AtScale въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
    Как Endava въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
    Как VMware въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
    Как BULPROS въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
    Как Pontica Solutions въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
    Как Atos Bulgaria Competency Center въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 минути
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 5 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 6 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 6 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 23 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 23 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.