вторник, 03 октомври 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5314 прочитания

    Как Sitel въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?

    Пред Economy.bg разказва Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“
    12 ноември 2020, 09:20 a+ a- a

    Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“

    Пандемията и масовото налагане на дистанционната работа като противоепидемична мярка срещу разпространението на коронавируса доведоха до сериозно преструктуриране на процесите на подобор и наемане. Как компаниите в България въвеждат в работата новите хора, които работят дистанционно, питаме HR професионалисти и мениджъри от различни сектори в България. Какво се промени в процеса в Sitel, научете от Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“.

    Всички нови служители имат въвеждащо обучение, в което участват нашите HR и L&D специалисти, както и колегите от Operations екипа ни. То е виртуално и с продължителност от няколко дни. Самият период на въвеждане и адаптация на нови служители не се увеличава особено много след пандемията. Щастливи сме да съобщим, че наскоро въведохме специален интранет портал, в който новите ни служители могат да влязат и да научат всичко най-важно за работните процеси, корпоративната структура и фирмената култура, лидерския екип, както и информация за баланса работа/личен живот, добри практики на колеги с опит и пр. Порталът е снабден и с чат бот, който прави откриването на информация в него доста по-лесно и бързо. За нас е изключително важно новите служители да бъдат информирани, защото, когато са информирани, са много по-спокойни и навлизат в работния процес много по-лесно.

    Предизвикателствата, които изникват пред нас в обучението, понякога са свързани с чисто технически проблеми, които могат да възникват във виртуална среда. Друго предизвикателство е свързано с концентрацията на самите служители – понякога вкъщи е доста трудно да се концентрираш, защото разсейващите фактори са немалко. По време на въвеждащото обучение им даваме съвети как да организират работното си място вкъщи и какво да правят, за да не губят продуктивност и концентрация по време на работния ден. 

    Запознаването с колегите и мениджърите по време на въвеждащото обучение става в доста приятелска атмосфера. Достатъчно стресираща е цялата ситуация, която ни заобикаля, затова целим да поддържаме приветлива, приятна атмосфера. Запознанството може да стане пряко, но и индиректно чрез интранет портала ни – имаме визитки на всички ключови фигури в компанията, които не съдържат само професионална, но и лична информация като интереси, хобита и пр. 

    Още по време на рекрутмънт процеса сме се погрижили да подберем хора, които да се вписват естествено във фирмената ни култура и основните корпоративни ценности. Това е изключително важна стъпка от процеса на подбор, затова във всяко интервю присъства представител и на Operations екипа, независимо дали това е прекият ръководител, или ръководителят на целия проект. Те познават най-добре своите екипи и могат да преценят дали кандидатът е подходящ. От своя страна, екипът по подбор следи и определя дали нашата корпоративна философия като цяло съвпада с вижданията на самия кандидат. По този начин успяваме да вземем най-доброто решение и да отговорим на очакванията на всички заинтересовани страни. 

    Видео за компанията като работодател вижте в профила на Sitel ТУК.

     ВИЖТЕ ОЩЕ: 

    Как AtScale въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
    Как Endava въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
    Как VMware въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
    Как BULPROS въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
    Как Pontica Solutions въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
    Как Atos Bulgaria Competency Center въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Ди Си Ей Мениджмънт финализира придобиването на АСВ
    Сделката е една от най-значимите във финансовия сектор в България за последните години
    преди 9 часа
    ЕК е получила ревизирания ПВУ на България
    Комисията има 2 месеца, за да прецени дали измененият план все още отговаря на всички критерии
    преди 9 часа
    Трябва да имаме много постоянна и последователна политика за сектор енергетика
    Това заяви европейският депутат Цветелина Пенкова по време на форума BeRenewable 2023
    преди 10 часа
    Новата офис сграда на SAP в България официално отвори врати
    SAP Center Sofia е с капацитет от над 1000 работни места
    преди 10 часа
    УниКредит коригира нагоре прогнозата си за ръста на българската икономика
    Увеличение на лихвите по ипотечните кредити в лева в края на тази и през следващата година, очакват от банката
    преди 13 часа
    В тези 11 сектора расте рискът от забавени плащания у нас
    2/3 от секторите, които Allianz Trade следи в България, са в “оранжева” зона за чувствителен риск от забавени плащания