Български екип разработи последния ъпдейт на продукта на компанията
Наскоро американската ИТ компанията AtScale отбеляза две години от стъпването си у нас. Българските специалисти са ключови за бързото развитие на компанията и вече над 90% от процесите по разработване и подобряване на продуктите на компанията се извършват у нас. Екипът от почти 70 специалисти, базиран в София, е разработил новия ъпдейт – 2020.5, съобщиха от компанията
„Изключително горд съм с постигнатото от българските IT експерти. Те доказаха, че са истински професионалисти и се отнасят с голяма отговорност и отдаденост към своите задачи. Тяхна е заслугата за ъпдейта, който пуснахме преди няколко дни. Особено важни са нововъведенията, свързани с подобряване на нашия OLAP модел при работата с инструменти за бизнес интелигентност (BI), изкуствен интелект (AI) и машинно обучение (ML)“, заяви Момчил Михайлов, вицепрезидент на компанията и генерален мениджър на AtScale за Европа. Той стои в основата на откриването на подразделение в България.
AtScale е специализирана в сферата на облачните услуги, съхранението и обработката на големи масиви от данни. Създадена е през 2013 и дава възможност на клиентите си да виртуализират аналитични данни, независимо къде се съхраняват – data warehouse, data lake или нововъзникващи облачни платформи. Клиенти на AtScale са гиганти като JPMorgan Chase, Toyota, Wells Fargo, GlaxoSmithKline. Последният ъпдейт, разработен от българи, разкрива нови функции, които подобряват работата на софтуера, както и интеракцията на продукта на компанията.
Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на AtScale в JOBS.bg тук