четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    23530 прочитания

    Какво е да работиш в TELUS International Europe?

    Какви възможности за кариерно развитие предлага компанията и какво я прави предпочитан работодател, пред Economy.bg разказва Кристина Иванова, директор за България и вицепрезидент „Операции“ на TELUS International Europe
    02 април 2021, 09:43 a+ a- a

    Кристина Иванова, директор за България и вицепрезидент „Операции“ на TELUS International Europe

    TELUS International Europe е основана преди 17 години като български стартъп „Кол Пойнт Ню Юръп” в София. С екип от над 3 500 души в София и Пловдив днес компанията е най-големият работодател в Business Process Outsourcing (BPO) сектора у нас.

     „Когато аз се присъединих преди 14 години, бяхме по-малко от 30 служители и фокусът беше продажби и обслужване на чуждестранни клиенти“, разказва Кристина Иванова, директор за България и вицепрезидент „Операции“ на TELUS International Europe. „Бизнесът се разрасна бързо и през 2007 отворихме офис в Румъния, а през 2009 в Пловдив. Успехите ни не останаха незабелязани на международно ниво и през 2012 година станахме част от голямото семейство на TELUS International.“ 

    Пред Economy.bg Кристина Иванова разказва какви възможности за кариерно развитие предлага компанията, какво я прави предпочитан работодател и какви професионалисти стоят зад нейния успех.

    Име: TELUS International Europe
    Сфера на дейност: BPO и ITO
    В България е от: 2004 г.
    Брой служители в България: 3 500+
    Офиси в България: 3
    1) гр. София 1000, ул. “Алабин” №1, TELUS Tower 2) гр. София, 1404, бул. „България“ №69, Infinity Tower
    3) гр. Пловдив, 4000, бул. “Асеновградско шосе“ №4б, Capital Trade Center
    Офиси по света: 50+
    Брой служители глобално: 50 000+
    Клиенти по света: 600+
    Основни продукти/марки: обслужване на клиенти, поддръжка на бизнес и технологични процеси, разработка на иновативни дигитални решения, обвързани с автоматизация и изкуствен интелект, осигуряване на качествено потребителско преживяване, анализ на големи бази данни
    Клиенти/Пазари: световни лидери в сферата на технологиите, туризъм, финтех, финанси, видео, конзолни и мобилни игри

    С какво се занимава компанията – кои са основните продукти, услуги?
    В глобален план TELUS International има повече от 600 клиента в много различни области. Затова и услугите, които извършваме за тях, са различни. За да осигурим първокласно потребителско преживяване, минаваме през оценка на процеси, анализ на големи бази данни, изграждане на дигитални решения от следващо поколение като чатботове и изкуствен интелект. По тази причина в компанията ни работят хора с много различна експертиза – от модериране на съдържание в голям брой канали и платформи през инженери и програмисти до лингвисти и психолози. 

    Кои са основните пазари и клиенти на компанията?
    Фокусираме се върху бързоразвиващи се технологии, транспорт, финтех, здравеопазване, видео, конзолни и мобилни игри и не само. Партньорството с най-големите компании в света позволява на екипа ни в България да трупа ценен опит и да предлага разнообразие в работните позиции, които имаме. 

    Къде има офиси компанията по света? Колко офиса има в България?
    Компанията има над 50 офиса в 20 държави - Централна и Северна Америка, Европа, Азия. В България имаме три офиса  – два в София и един в Пловдив. 

    TELUS Tower, офис на TELUS International Bulgaria

    Колко и какви специалисти работят в компанията?
    В световен мащаб са над 50 000. В България имаме повече от 3 500 служители, които допринасят за лидерската ни позиция в BPO индустрията. Услугите, които покриваме, са обслужване на клиенти, модериране на съдържание, събиране и обработка на бази данни, поддръжка на бизнес и технологични процеси. Имаме 1 500 специалисти, които правят така наречения player support на едни от най-популярните видео, конзолни и мобилни игри в света. 

    Уютните зали за срещи и обучения предразполагат служителите към креативност и комфорт

    Какви хора най-често търси компанията - с какъв опит, познания, умения, технологии?
    Ценим всеки един човек, неговите знания и мотивация. Тъй като обслужваме световни пазари, ключово е отличното владеене на чужди езици. За да гарантираме обективност, оценката на езиковите умения се извършва изцяло дистанционно и дигитално. В кандидатите, които продължават след този първи етап, търсим енергия и желание за развитие. Опитът е нещо, което се развива и придобива, така че не е водещо изискване. Затова при нас ще срещнете много хора, за които това е първа работа, както и такива с дългогодишен опит, които идват от съвсем различни сфери. 

    Офисите на компанията разполагат с многобройни комфортни зали за интервюта, в които кандидатите имат възможността да усетят цветната атмосфера на компанията

    Компанията отворена ли е за хора с малък опит и старт на кариерата? Има ли стажантски програми?
    Да, абсолютно. Средната възраст в един от най-новите ни проекти е 23 години, което говори, че сме предпочитан работодател за хора, които сега правят първи стъпки в професионалното си развитие. Много от отворените позиции предлагат гъвкаво работно време и  съчетаване на работа и образование.

    Имаме също езикова академия, която дава възможност на кандидати, които не са уверени в езиковите си знания да ги доразвият, за да им предложим работа.

    Кои са основните технологии, които се използват в компанията?
    Въвеждането на технологични решения се случва постоянно, защото бизнесът го изисква. Процесът ни за кандидатстване е дигитализиран от години и с последните оптимизации отнема само 125 минути от начало до край. Работим върху платформа Work from Anywhere, която позволява да привличаме таланти извън градовете и държавите, в които имаме офиси. Въведохме дигитално подписване на документи, което улеснява нашите служители, спестява време и е съобразено с мерките, които Covid-19 налага. 

    Как се въвеждат новите служители в компанията?
    След като постъпи на работа, всеки служител преминава през обучение, което се провежда във виртуална среда. Обвързано е със специфичните нужди на позицията, личните интереси на служителя и цели да развие неговия талант. Онлайн образователната ни  платформа пък осигурява постоянен достъп до курсове, съобразени с индивидуалния профил. Всяка седмица колегите ни имат и работни срещи със своите преки лидери по коучинг методология. Това им помага плавно и по естествен начин да се адаптират към изискванията на позицията. 

    Оставяйки настрана чисто работните процеси, предлагаме и активности в посока по-добър баланс между работа и личен живот.

    На разположението на служителите в офисите на TELUS International Bulgaria има множество забавления, като конзоли, джаги, билярд, интерактивни игри и много други

    Какви са възможностите за кариерно развитие и какви обучения предлага компанията?
    80% от мениджмънт екипа на компанията е стартирал на позиция „Обслужване на клиенти“. Това се дължи на програмата ни за развитие на лидерски умения и желанието ни да предлагаме кариерно развитие в дългосрочен план. По-голямата част от новите позиции първо обявяваме вътре в компанията. Вярваме, че познаването на нашата култура е от ключово значение за по-бързата адаптация в организацията. 

    Какви придобивки предоставя компанията и какво я прави предпочитан работодател?
    Заедно с привличането на нови служители, инвестираме сериозно и в задържането на настоящите. Паралелно с кариерните възможности, имаме и пакет от над 40 социални придобивки. 

    Зона за релакс

    Освен това грижата за социалната среда е ключов елемент на корпоративната ни култура. Всяка година организираме различни доброволчески инициативи и подкрепяме значими каузи чрез „TELUS ден на подкрепа’’ и чрез фондацията ни „Обществен борд на TELUS International в България”. През 2020 г. нашите колеги са дарили над 8000 часа доброволчески труд, с което се гордеем и им благодарим. Стойността на финансовите и нефинансовите дарения на компанията ни за  изминалата година пък се равнява на над половин милион лева. 

    Доброволчество по каузата „Светлина за живот”, TELUS Дни на подкрепата 2020
    Част от раничките, предназначени за деца в неравностойно положение, и изработени от доброволците на TELUS International Bulgaria в рамките на TELUS Дни на подкрепата 2020
    Разпределяне на материали по каузата „Изплети топлина”, която имаше за цел да подпомогне хора без дом с топли плетива за зимата, TELUS Дни на подкрепата 2020
    Доброволци подготвят пакети с хранителни продукти в подкрепа на каузата „За нашите деца”

    Какво не знаят хората за компанията, а е важно да знаят според Вас?
    Да работим с едни от най-големите компании в света, да разполагаме с едни от най-модерните работни пространства в България, бизнесът ни да остава стабилен, дори и във време на глобална пандемия, е привилегия. Всъщност това, което има най-голямо значение обаче и което може би е трудно да се види отстрани, са отношенията, които създаваме помежду си като екип и като общност. Макар и в момента офисите ни да са празни и 90% от екипа все още да работи от вкъщи, това не ни пречи да намираме начини да изразим грижа, разбиране и позитивно отношение един към друг. Щастлива съм да бъда част от такъв екип. 

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на TELUS INTERNATIONAL EUROPE / CALLPOINT NEW EUROPE в JOBS.bg тук

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 58 минути
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 2 часа
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава
    преди 2 часа
    преди 17 часа
    Петя Димитрова, АББ: Няма основания да се очаква, че лихвите ще се повишат с въвеждането на еврото
    Между 300 и 400 млн. лв. се очаква да изразходват банките у нас за въвеждането на еврото
    преди 18 часа
    В София ще се проведат първите в България конференция и хакатон, посветени на Ethereum
    ETHSofia ще се състои между 17 и 19 октомври в Иновационен форум „Джон Атанасов“
    преди 19 часа
    ОББ: Очакваме по-висок икономически растеж през тази година в сравнение с 2023
    Пазарът на труда се характеризира с ограничено предлагане на квалифициран персонал и относително високо търсене, което се отразява във висок ръст на средната работна заплата