четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2059 прочитания

    Великден ще е почивен за всички служители на Lidl

    На 2 май всичките 107 магазина на веригата в страната няма да работят
    22 април 2021, 15:59 a+ a- a

    Великденската неделя (2 май) ще бъде почивна за всички служители в магазините и складовите бази на Лидл България. Така освен на Коледа и Нова година те ще бъдат със семействата си и на най-големия християнски празник – Великден.

    „Допълнителният трети почивен ден за колегите в магазините и складовите ни бази е само един от начините, с които още веднъж им показваме колко много ги ценим. Той е израз и на нашата благодарност за неуморните им усилия и отдаденост. Радваме се, че за пореден път Лидл България се утвърждава не само като отговорен работодател, но и като новатор, който първи обяви въвеждането на тази работодателска практика в сектора. Вярваме, че тя ще се оцени високо не само от нашите колеги, но също така и от нашите клиенти, и от всички компании, които инвестират в грижата за своите служители“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

    Лидл България бе първата верига, която през юни 2019 обяви трети официален почивен ден за своите служители в търговската мрежа. Заради кризата с COVID-19 обаче тази добра работодателска практика не успя да се случи миналата година. Обявеното извънредно положение, както и въведените ограничения и пропускателни режими създадоха редица трудности пред потребителите и възпрепятстваха нормалното пазаруване. Именно поради тази причина, с цел да осигури на своите клиенти възможно най-спокойно и безопасно пазаруване в навечерието на празника, през 2020 компанията остави магазините си отворени.

    Затова на предстоящия 2 май, великденската неделя ще бъде почивна за първи път, а служителите в мрежата на Lidl ще прекарат празника с най-близките си хора.

    Междувременно веригата обяви, че родни производители ще осигурят 260 тона българско агнешко и близо 5 млн. яйца за празниците в магазините на Lidl в цялата страна. Български са и основните продукти за празничната великденска трапеза, които веригата предлага – и прясно изпечени, и опаковани козунаци, свежи плодове и зеленчуци и богат избор от автентични вкусове от цялата страна.

    Тази година агнешкото месо в Lidl e от 8 български региона – Търговище, Шумен, Разград, Русе, Силистра, Пловдив, Кърджали и Сливен. То се предлага в удобна семейна опаковка (приблизително 2 кг.) и е единственото у нас със сертификат от световния лидер в контрола на хранителни продукти SGS. В допълнение месото е опаковано в защитна атмосфера, което го запазва чисто и свежо.

    Изцяло български, по традиционна рецепта, са и плетените 3 вида козунаци от „Фурната на Lidl“ – класически, със стафиди и с орехов пълнеж, както и мини козуначета със стафиди. Опакованите също са от местни производители, като тази година веригата ще предложи и козунак без никакви консерванти и с пълнеж от стафиди на собствената марка „Родна стряха“.

    Специално за Великден веригата ще осигури и близо 5 млн. яйца от български ферми, както и български яйца, обогатени със селен, а за вечно бързащите ще има и вече боядисани – готови за трапезата.

    Над 30 са българските плодове и зеленчуци, които веригата предлага за празниците. Клиентите могат да открият всичко необходимо за приготвянето на традиционната великденска салата с роден вкус – къдрава салата, пресен лук и чесън, пресни подправки, краставици. Свежите сезонни зеленчуци са от регионите на Ботевград, Пловдив, Пазарджик, Стара Загора, Сливен и Варна.

    Предложенията на Lidl се допълват и от разнообразие от автентични български вкусове от „Родна стряха“ – голяма част от които и на специална празнична цена. Сред тях са фини точени кори за домашна баница, доказаната класика при мезетата – горнооряховски суджук и филе Елена, а за наздраве за всеки вкус – розе, бяло и червено вино, три класически предложения от Тракийската низина.

    С всяко от празничните предложения Лидл България подкрепя българските производители. Още от стъпването си на пазара през 2010 г. компанията работи активно с родните фермери и производители, като броят им непрекъснато нараства и към момента надхвърля 260.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 3 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 4 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 5 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 7 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк