петък, 01 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    11038 прочитания

    Какво е да работиш в AtScale Bulgaria?

    Какви възможности за кариера предлага компанията и какво я прави предпочитан работодател, пред Economy.bg разказва Петър Събев, Project Manager в AtScale
    31 май 2021, 16:07 a+ a- a

    С малко повече от три години опит в сферата на управлението на проекти, Петър Събев е сред най-перспективните млади специалисти в тази област. Той е част от екипа на AtScale вече почти една година. За това време Пепо, както е наричан от колегите си, успява, с общите усилия на проджект и продукт екипите, да имплементира Agile методология за управление на проекти. Преминаването към този модел на работа позволява на компанията да планира и изпълнява амбициозните си планове в по-кратки цикли. А най-важното е, че придава на фирмата гъвкавостта необходима за динамичната индустрия на големите данни. Пепо бе отличен от PMI като един от тримата най-добри млади професионалисти в България

    AtScale е създадена през 2013 г. в Сан Матео, Калифорния. Основателите са двама колоси в индустрията на големите данни – Дейвид Мариани и Сара Геруек. Преди да създадат AtScale, те са били основна водеща сила в световния гигант Yahoo!

    Българският офис отваря врати през ноември 2018 г. Основната причина за откриването на софийско подразделение на AtScale е Момчил Михайлов. Той е вицепрезидент на компанията и генерален мениджър за Европа.

    Какви възможности за кариерно развитие предлага компанията, какво я прави предпочитан работодатели и какви професионалисти стоят зад нейния успех, пред Economy.bg разказва Петър Събев, Project Manager в AtScale.

    С какво се занимава компанията – кои са основните продукти, услуги?
    Продуктът на AtScale решава един от основните проблеми на всяка технологична компания – точен и бърз анализ на големи обеми от данни. Вече почти всяка компания в световен мащаб събира огромно количество от данни. В много от случаите обаче те не могат да извлекат максимума от тях по различни причини. Именно тук е ролята на продукта ни. Неговото използване не зависи от мястото, на което се съхраняват данните, както и инструментът използван за анализирането им. Чрез AtScale бизнес клиентите ни получават единен изглед върху събраната информация, което позволява много точен анализ.

    Име: AtScale Bulgaria
    Сфера на дейност: Виртуализация на големи обеми от данни
    В България е от: 2018 г.
    Брой служители глобално: около 150
    Брой служители в България: 75
    Офиси в България: гр. София, ул. Иван Сусанин 26
    Клиенти/Пазари: Компанията оперира предимно на американския пазар, като в последните 18 месеца предоставя услугите си и в Европа. В портфолиото от клиенти влизат компании, които са част от списъка Global 2000 на Forbes. Сред тях са: Toyota, Visa, JP Morgan Chase, GSK, Cigna и Visa.

    Кои са основните пазари и клиенти на компанията?
    Компанията ни оперира предимно на американския пазар, като в последните 18 месеца предоставяме услугите си и на доста компании от Европа. В портфолиото ни от клиенти можете да откриете компании, които са част от списъка Global 2000 на Forbes. Сред тях са: Toyota, Visa, JP Morgan Chase, GSK, Cigna и Visa.

    Къде има офиси компанията по света? Колко офиса има в България?
    Atscale има офиси в Сан Матео, Бостън и София. Софийският офис е единствен не само за страната ни, но и за цяла Европа. Като в момента той е и най-големият за компанията.

    Колко и какви специалисти работят в компанията?
    В момента в AtScale работят приблизително 150 специалисти с разнообразно портфолио. В двата офиса на компанията в Щатите е базиран управленският екип, както и отговарящите за продажбите специалисти. В България са ситуирани висококвалифицираните IT специалисти, които отговарят за непрестанните подобрения на продукта на компанията. Заради експертизата и опита, който притежават, те са основната водеща сила за AtScale.

    Какви хора най-често търси компанията - с какъв опит, познания, умения, технологии?
    Опитът и познанията неизменно са сред качествата, които ценим в бъдещите си колеги. Основната мантра на нашата компания е: „Ние не търсим служители, а съмишленици, с които да растем и да се развиваме заедно“. А общата ни цел е да оставим позитивна следа за идните поколения.

    За нас сплотеният и мотивиран екип е много важна част от разбиранията ни за успешна компанията. Посрещаме всеки нов колега с широко отворени обятия. Стараем се да поддържаме ежедневна комуникация, така че той да се чувства в свои води.

    Компанията отворена ли е за хора с малък опит и старт на кариерата? Има ли стажантски програми?
    Ние вярваме в потенциала и възможностите на младите хора и винаги сме готови да им дадем шанс да се развиват. Понякога липсата на опит е предимство, което създава нестандартни решения за нестандартни ситуации. В момента екипът ни е съставен предимно от специалисти с огромен опит в сферата, в същото време обаче разполагаме и с млади и енергични разработчици. Те допринасят за една перфектна симбиоза между мъдростта на опита и нестихващия ентусиазъм и амбицията на младостта.

    Кои са основните технологии, които се използват в компанията?
    AtScale дава възможност на клиентите си да виртуализират аналитични данни, независимо къде се съхраняват – data warehouse, data lake, data marts или нововъзникващи облачни платформи. „Семантичният слой” АtScale свързва разнообразни инструменти за Business intelligence (BI), изкуствен интелект (AI) и Machine Learning (ML)“ с облачните платформи за данни. По този начин продуктът позволява бърз и точен анализ на големи обеми от данни и така компаниите, използващи AtScale, получават възможност да вземат стратегически решения, базирани на точни и единни данни.

    Как се въвеждат новите служители в компанията?
    Процесът на въвеждане на нови служители е ключов за успешния живот в компанията на всеки специалист. През последната година удвоихме екипа си в София. За да предотвратим грешките на растежа по отношение на екипа, ние разработихме точни правила за това как да интегрираме новите попълнения в екипа. Обикновено за новопостъпилите служители най-важен е периодът на въвеждане в работната обстановка. При тези наистина необичайни обстоятелства, когато всеки член на екипа работи от различно място, онбординг процесът се превърна в истинско предизвикателство.

    Още от първия работен ден на всеки нов колега се стремим да предоставяме необходимата информация за добър старт. Имаме документация и видеа, които споделяме с всеки нов колега, но неизменна част от въвеждането в естеството и културата на компанията ни са срещите с колеги. Организираме такива с представител на всеки отдел, за да могат новопостъпилите да разберат каква е функцията на всеки отдел и кога и към кого ще може да се обърнат за съдействие.

    Какви са възможностите за кариерно развитие и какви обучения предлага компанията?
    В AtScale ценим високо професионализма, отговорното отношение и отдадеността към всяка поставена задача. Затова и всеки колега, който приема всяко предизвикателство и се отнася подобаващо към него, получава заслуженото признание и поле за развитие.

    Всеки служител, показал необходимите качества, получава възможност да се развива в отдела си, както и да предприема нови предизвикателства във всеки друг отдел на компанията. Пресен пример за възможностите за развитие в AtScale, е колегата Петър Стайков. Преди малко повече от година той стана част от компанията като Senior BI Architect, след това бе лидер на BI екипа, а от март месец вече заема позицията Product Director на фирмата ни.

    Какви придобивки предоставя компанията и какво я прави предпочитан работодател?
    До началото на пандемията основните фактори, които привличаха бъдещите служители бяха хубавият и модерен офис, както и допълнителните социални придобивки. След настъпването на COVID-19 обаче те преминаха на заден план. В последната година специалистите търсят сигурност и грижа за своето здраве и това на близките. В това време на работа от вкъщи, голяма част от експертите осъзнаха нуждата да работят за компания, която разработва интересен и иновативен продукт.

    Именно той е основната притегателна сила на AtScale. Продуктът ни е без аналог в световен мащаб и решава един от ключовите проблеми на бизнес индустрията – бързият и точен анализ на данни.

    В нашата компания ценим високо и личния живот на служителите ни. Ние вярваме, че балансът между работата и времето за лични ангажименти е ключов, за успеха на всяка компания и щастието на служителите ѝ. Благодарение на гъвкавото работно време всеки специалист има възможност сам да организира работния си ден. Ние вярваме в добре свършената работа, извън ограничаващите рамки на стандартното работно време.

    Какво не знаят хората за компанията, а е важно да знаят според Вас?
    В последните 18 месеца успяхме да привлечем много нови кадри и почти утроихме екипа си в България. На родните специалисти е поверена задачата за подобряване и поддържане на продукта AtScale. В това време той бе отличен с доста голям награди и попадна в престижни класации за развиващи се организации. Списанието Inc. ни постави на челно място в класацията си Inc. 5000 за най-успешните компании на 2020 г. В началото на 2021 г. пък нашият инструмент за виртуализация на данни бе определен за един от 14-те най-добри в света от Solutions Review. Като в класацията се нареждаме до световни лидери като IBM, Oracle и SAP.

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на AtScale в JOBS.bg тук

    ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Какво е да работиш в Лидл България?
    Какво е да работиш в МенторМейт?
    Какво е да работиш в Proxiad?
    Какво е да работиш в Endava?
    Какво е да работиш в Адастра България?
    Какво е да работиш в Coherent Solutions Bulgaria?
    Какво е да работиш във Fadata?
    Какво е да работиш в Walltopia?
    Какво е да работиш във Fourth България?
    Какво е да работиш в TELUS International Europe?
    Какво е да работиш в DataArt?
    Какво е да работиш в Schwarz IT България?
    Какво е да работиш в Anakatech?
    Какво е да работиш в A1 България?
    Какво е да работиш в Cargotec?
    Какво е да работиш в Kaufland България?
    Какво е да работиш в Кока-Кола ХБК България?
    Какво е да работиш в Paysafe?
    Какво е да работиш в Карлсберг България?
    Какво е да работиш в Melexis България?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    Проучване: Лихвите за покупка на жилище у нас вероятно ще останат ниски, а тези за бизнес имоти - по-високи
    Приемането ни в Шенген и еврозоната са предпоставки за засилване на интереса на чуждестранни инвеститори към България, сочи анализ на Colliers
    преди 17 часа
    ЕП подкрепи плановете за европейски цифров портфейл
    Новата рамка за цифрова идентичност ще предостави на гражданите на ЕС трансграничен цифров достъп до ключови обществени услуги
    преди 23 часа
    ОББ и ЕИБ със споразумение за гаранции по нови кредити за предприятия с персонал до 3000 души
    ОББ има 3 активни споразумения с ЕИБ и ЕИФ, по които може да отпусне нови кредити на обща стойност до 2 млрд. лв.
    преди 2 дни
    Шотев: Рекордни са инвестициите у нас за 2023
    Те отчитат ръст от 28% спрямо 2022
    преди 2 дни
    Световната банка инвестира 150 млн. евро в AG Capital
    Средствата ще подкрепят проекти на Lion's Head в България и Румъния