четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    11829 прочитания

    Какво е да работиш в M2M Services?

    Какви възможности за кариера предлага българската компания и какво я прави предпочитан работодател - пред Economy.bg разказва Добрин Недев – съосновател на М2М
    09 август 2021, 17:33 a+ a- a

    Добрин Недев – съосновател на М2М

    M2M Services е създадена през 2008 година в София с визия за първата българска компания, която да се превърне в световен лидер за създаването на решения за „умен дом“. Развитието на M2M Services е динамично – от създаването си досега успява да се фокусира и обособи в конкретна ниша и да произвежда комуникационни решения за сигнално-охранителна техника в световен мащаб. Продуктите на компанията са внедрени в над 40 държави на 5 континента, а компанията продължава да се разраства откъм служители, предлагайки нови технологии на нови пазари. 

    Какви възможности за кариерно развитие предлага технологичната компания, какво я прави предпочитан работодател и какви професионалисти стоят зад нейния успех? Пред Economy.bg разказва Добрин Недев – съосновател на М2М.

    Име: M2M Services
    Сфера на дейност: B2B Продуктова компания, IoT, комуникационни системи за сигурност
    В България е от: 2008 г. Компанията е основана в България и е с изцяло български предприемачи.
    Брой служители глобално: 79
    Брой служители в България: 77
    Офиси в България: ул. „Кукуш“ 1, 1309 София Основни продукти/марки: универсални хардуерни и софтуерни решения за системи за сигурност, GSM комуникация и IoT решения за „умен дом“
    Клиенти/Пазари: Над 5000 клиента в повече от 40 страни – предимно в Северна Америка (САЩ, Мексико и Канада) и Европа.
    Компанията в цифри:  Над половин милион активни свързани устройства.

    С какво се занимава компанията – кои са основните продукти, услуги?
    В M2M Services предоставяме цялостно решение, включващо универсални алармени комуникатори, свързаност и облачна инфраструктура, предназначени за инсталатори, мониторингови станции и дистрибутори на сигнално-охранителни системи в над 40 страни по света. В допълнение разработваме iOS и Android мобилни приложения за крайни потребители, които дават възможност за интегриране на периферни устройства в контекста на т.нар. „умен дом“.  

    Кои са основните пазари и клиенти на компанията?
    Основният ни пазар е Северна Америка - САЩ, Мексико, Канада, като също така доставяме решения в Европа, Азия и Африка. Бизнесът на компанията е изцяло B2B, като клиентите ни са предимно професионални инсталатори, охранителни фирми и дистрибутори на сигнално-охранителни системи.

    Къде има офиси компанията по света? Колко офиса има в България?
    Централният офис на M2M Services е в София, където се помещава и производството ни. Освен това разполагаме и с офис във Флорида, САЩ. В други локации работим предимно с търговски представители.

    Колко и какви специалисти работят в компанията?
    M2M Services е технологична компания и като всяка такава основното ядро е съставено от инженери и хора с богат технически опит. Можем да твърдим, че при нас работят някои от водещите професионалисти в областта на електрониката, софтуерните разработки и облачните решения. Младите попълнения в екипите ни, които нямат толкова опит, се отличават с любознателност, амбиция и афинитет към новите технологии.

    Какви хора най-често търси компанията - с какъв опит, познания, умения, технологии?
    Основните профили, които търсим, са софтуерни разработчици, специалисти по техническа поддръжка, хардуерни и софтуерни тест инженери, продуктови мениджъри и служители в производството.   

    Вярваме, че мотивацията е основен фактор за успеха на служителите ни и често обръщаме внимание на потенциала на кандидатите си за сметка на опита.

    За някои от екипите ни са нужни и строго специфични познания в областта на електрониката, Wi-Fi и телекомуникационните технологии, хардуера и радиопредавателите и сървърната архитектура.

    Освен това по време на срещите си с кандидатите за работа при нас се стремим да представим в детайли фирмените ценности, които имат голямо значение за нас, за да разберем дали и кандидатите ни припознават някои от тях.

    Компанията отворена ли е за хора с малък опит и старт на кариерата? Има ли стажантски програми?
    За много голяма част от екипа ни работата в M2M Services е първа стъпка в кариерата им. Ние залагаме на развитието на служителите си и сме адаптирали селекционния процес, така че да получим най-добра представа за потенциала на всеки един кандидат.

    Наскоро проведохме и първия си стаж с гимназисти от ТУЕС. Целта ни бе да помогнем на младите таланти да добият повече практичеки опит за всичко, което са извучавали до момента, както и да им дадем отправна точка в развитието на посоката за тяхната кариера. След проведения стаж получихме отлични отзиви за престоя на учениците при нас и сме изключително щастливи да разберем, че сме успели да дадем шанс на стажантите, които имат интерес в областта на IT разработките, да участват в работния процес при реална технологична среда.

    Смятаме да продължим да развиваме тази програма с все повече училища и университети.

    Кои са основните технологии, които се използват в компанията?
    Софтуерният ни екип се състои от 20 души, които разработват вградени програми за хардуерните ни устройства, уеб и мобилни приложения, използвайки C, Assembler, C# .NET, Java, Swift, Kotlin и други програмни езици. Поддържаме също над 50 Windows сървъра в 4 локации и използваме услугите на водещи в областта технологични фирми, както и мрежово оборудване според последните тенденции на пазара.

    Компанията ни е златен партньор на Microsoft, като ползваме голяма част от техните продукти като Azure Cloud, Office 365, Teams и т.н.  

    Как се въвеждат новите служители в компанията?
    Основен стремеж на нашата компания е да не налага монотонни и сложни процеси, а да създава подходящи условия за новите служители да демонстрират гъвкавост, адаптивност и прагматичност, като по този начин ги насърчаваме да развиват собствения си потенциал. През първите си дни в M2M Services новите служители се запознават с визията и ценностите на компанията, както и с дейността на отделните екипи, което е от основно значение за разбирането на взаимовръзките в организацията ни.

    За нас е важно всеки служител да намери своето място при нас и да участва проактивно в осъществяването на плановете ни за развитие.

    Какви са възможностите за кариерно развитие и какви обучения предлага компанията?
    Кариерното развитие на служителите на M2M Services се гради на съвкупността от талант, усилия и амбиция. Посоките на развитие са няколко - включват израстване в позиция или преминаване в друг отдел на компанията. Като развиваща се компания, естествено, при нас се обособяват и различни по вид нови длъжности, където служителите ни могат да израснат.

    С разрастването на портфолиото ни, насърчаваме служителите си постоянно да развиват своите умения. В тази връзка на база нуждите на организацията и изявеното желание от страна на служителите, компанията се стреми да осигурява подходящите формални и неформални обучения.

    Какви придобивки предоставя компанията и какво я прави предпочитан работодател?
    Смеем да твърдим, че компанията ни е иновативна и високотехнологична, стремяща се да отговори на последните тенденции на пазара в сферата на телекомуникациите и IoT решенията.

    Разработвайки сами както хардуерните, така и софтуерните си продукти можем да предоставим на бъдещите си кандидати условия за развитие и придобиване на опит в широк спектър от технологични области, като те ще имат възможността да работят с висококвалифицирани специалисти и инженери в различните направления.

    В отговор на текущите потребности на служителите поетапно въвеждаме нови придобивки, в това число допълнителна здравна застраховка, карти за спорт, безплатни плодове и ободряващи напитки, както и ваучери за такси и карти за публичен транспорт. Предлагаме и бонус в края на годината.

    Ежемесечно организираме различни тематични инициативи, в които участват колеги от всички екипи.

    По този начин обхващаме интересите на служителите си, създаваме среда за активна междуекипна комуникация и отбелязваме нашите малки и големи постижения. По забавен и вълнуващ начин вплитаме актуални теми, празнуваме национални празници и обществено значими събития.

    Какво не знаят хората за компанията, а е важно да знаят според Вас?
    Голям брой кандидати се изненадват от факта, че българска компания е постигнала толкова много на международния пазар във високотехнологична и свръхконкурентна индустрия. Разработването и реализацията на нашите продукти и услуги се реализират с усилията на близо 80 души, докато конкурентите ни са в голяма степен установени компании с хиляди служители. 

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на M2M Services в JOBS.bg тук

    ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Какво е да работиш в i:Fao an Amadeus company?
    Какво е да работиш в Cognyte Bulgaria?
    Какво е да работиш в Hewlett Packard Enterprise?
    Какво е да работиш в Melon?
    Какво е да работиш в Gameloft Sofia?
    Какво е да работиш в Hypoport Sofia?
    Какво е да работиш в Delta Source? 
    Какво е да работиш в AtScale Bulgaria?
    Какво е да работиш в Лидл България?
    Какво е да работиш в МенторМейт?
    Какво е да работиш в Proxiad?
    Какво е да работиш в Endava?
    Какво е да работиш в Адастра България?
    Какво е да работиш в Coherent Solutions Bulgaria?
    Какво е да работиш във Fadata?
    Какво е да работиш в Walltopia?
    Какво е да работиш във Fourth България?
    Какво е да работиш в TELUS International Europe?
    Какво е да работиш в DataArt?
    Какво е да работиш в Schwarz IT България?
    Какво е да работиш в Anakatech?
    Какво е да работиш в A1 България?
    Какво е да работиш в Cargotec?
    Какво е да работиш в Kaufland България?
    Какво е да работиш в Кока-Кола ХБК България?
    Какво е да работиш в Paysafe?
    Какво е да работиш в Карлсберг България?
    Какво е да работиш в Melexis България?

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 12 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 12 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 13 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 15 часа
    преди 18 часа