Hyperscience: Въведохме 6-месечен платен отпуск за нови родители
Хората ни могат да ползват 30 дни отпуск и 8 дни болничен без изискване за болничен лист, казва Красимир Маринов, съосновател на технологичната компания Hyperscience
Как се промени пакетът от придобивки в Hyperscience?
Промениха ли се и как придобивките, които компаниите в България предлагат във време на пандемия и все по-широко налагане на дистанционната работа? Отговор потърсихме от HR професионалисти и мениджъри на водещи компании в страната. Красимир Маринов, съосновател на технологичната компания Hyperscience, специализирана в областта на изкуствения интелект и автоматизацията, разказва пред Economy.bg какво се промени в пакета от придобивки, които компанията предоставя на своите служители.
От гледна точка на придобивки винаги сме се стремили да бъдем на едно от първите места като компания, която предлага почти всичко възможно, с идеята да надграждаме. Това, което се промени по време на пандемията, е, че всички хора получиха еднократна стипендия за оборудване на работното си място, така че да им е уютно и да работят от вкъщи. Добавихме и ежемесечна сума, която покрива разходите за интернет и всичко, свързано с работата от дома.
Друга допълнителна придобивка, която предоставихме, е месечна стипендия за детска градина или детегледачка на родителите. На основата на 30 дни платен отпуск предоставихме и 8 дни болничен без изискване на болничен лист, за да могат хората ни в такава критична среда, да си вземат ден, ако не се чувстват добре, или просто да си починат, без да се притесняват от това.
Нещо друго, което въведохме във всички офиси и което считаме, че ни е отличава, е 6-месечен платен отпуск за нови родители.
Що се касае до придобивките в офиса, ние винаги сме предлагали обяд, спорт, масаж... и въобще всичко, което човек може да желае от един комфортен офис.
Как EIT Manufacturing – най-голямата европейска мрежа за иновации в индустрията, помага на българските стартъпи и предприятия да пробият на чуждите пазари – Михаил Станев, старши мениджър „Бизнес развитие и иновации“ в организацията, пред Economy.bg
Кои са най-големите предизвикателства, как могат да бъдат решени, къде е мястото на устойчивостта и каква е прогнозата за 2025 г., споделя Влад Вита, съветник по политиките на Ecommerce Europe