петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1707 прочитания

    Business Talks се завръща с актуалните за работодателите предизвикателства във време на пандемия

    Вижте темите и лекторите в предстоящия на 5 ноември виртуален форум
    20 октомври 2021, 13:22 a+ a- a

    На 5 ноември 2021 ще се проведе новото издание на събитието Business Talks, стартирало през 2020 със серия виртуални събития Еmployer Branding Restart. Форумът разглежда актуалните теми и предизвикателствата в управлението на човешките ресурси по време на пандемията, технологичните иновации и новите комуникационни инструменти.

    По темата „Ангажираност при работа от дистанция и от офис“ ще говори Елина Павлова, управляващ директор на  UNIQA Software Services. Тя ще представи и  новия офис на компанията. 

    Надежда Василева, директор „Подбор на кадри“ в Adecco, ще представи доклад за „милениълите“ и техните нагласи.

    Ще бъде дискутирана и темата „Баланс живот – работа или бърнаут и стрес пандемията на 21 век“, в която ще се обсъжда омагьосания кръг, в който попадат редица експерти от претоварване на работното място. Панелът ще води Анелия Горгорова, клиничен психолог и опитен мениджър човешки ресурси.

    Тенденциите в управлението на човешките ресурси за 2022 ще представи Масимо Бегале, регионален директор на международната организация Top Employers Insitutе. Те участват за втори път като лектори в събитието, чиито организатори представляват института за България и популяризират сертификационната им програма за „топ работодател“. През програмата на Top Employers Institute са преминали сертификация 1691 успешни работодатели в 120+ държави за последните 30 години.

    Мастерклас по темата „Комуникация в условията на различия при създаване на мечтан екип“ ще води  Виргиния Накова от Training Academy. Фокус е проявата на емоционална интелигентност и емпатия в разбирането на различията у хората с тяхното разнообразие от потребности и стилове на комуникация и как да превърнем различията в синергия.  

    Друг интересен мастърклас ще е „Инфлуенс маркетинг и изграждането на личен бранд“ с Виктор Динев от Beyond Academy.  Ще се дадат и съвети как да превърнем колегите и служителите си в посланици на компанията и марката и ще се загатнат предизвикателствата в post-cookie ерата, за която всички дигитални специалисти вече знаят и се вълнуват как ще достигат посланията им до таргетираната аудитория.  

    „Онлайн парти: Мисия възможна! Как да ангажираме служителите си във виртуална бизнес среда“ ще бъде една от темите с полезни съвети от компанията за събития PARTY MANAGEMENT.  

    Малки тайни по темата „Управление на времето и лична висока производителност“ ще даде на аудиторията Гена Събева от позицият на човек, съчетаващ множество позиции. Гена е председател на „Асоциацията на интериорните дизайнери“, председател на Business Lady клуб „Предприемачество“, директор BNI „Индустрия“, член на изпълнителния съвет на Българската търговско-промишлена палата, управител на „Борса за матраци ВИТ“ и човек с много още дейности. 

    Очаква се и загатване на интересни проблеми в дискусията „Кой уби бизнес културата?“ и дали наистина е има все още, трансформирала ли се е, какво стои зад понятието ghosting. Забелязваме ли различия в стиловете на комуникация, липсва ли понякога основната бизнес култура, какво изисква етикета по време на срещи онлайн или на живо, както за облекло, така и за поведение и за бизнес кореспонденция и какви са основните правила за добър имидж?

    Малки тайни за това как да създадем добър баланс и тренираме, ще ни издадат капитаните на бегаческата общност на Adidas Runners.       

    Форумът се организира от компанията за събития PARTY MANAGEMENT и Business Talks, с модератор на дискусиите Елена Спирина.

    Форматът е с няколко успешни издания с лектори от компании като A-Lign, Raiffeisenbank, Bosch.io, Modis, DHL S.S., Sitel, Scalefocus, Telus International Europe, иновации със софтуеърните продукти Salesforce, Creatio и sHRedy, в които те представяха своите добри бизнес практики за ангажиране и развитие на служителите, корпоративна социална отговорност, бизнес развитие и експанзия и комуникационни кампании и дори дебат по темата „HR v/s PR: Where Employer Branding Belongs To” с няколко големи имена в публичните комуникации и мениджъри човешки ресурси.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 11 часа
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 11 часа
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 18 часа
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 19 часа
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава