Вижте темите и лекторите в предстоящия на 5 ноември виртуален форум
На 5 ноември 2021 ще се проведе новото издание на събитието Business Talks, стартирало през 2020 със серия виртуални събития Еmployer Branding Restart. Форумът разглежда актуалните теми и предизвикателствата в управлението на човешките ресурси по време на пандемията, технологичните иновации и новите комуникационни инструменти.
По темата „Ангажираност при работа от дистанция и от офис“ ще говори Елина Павлова, управляващ директор на UNIQA Software Services. Тя ще представи и новия офис на компанията.
Надежда Василева, директор „Подбор на кадри“ в Adecco, ще представи доклад за „милениълите“ и техните нагласи.
Ще бъде дискутирана и темата „Баланс живот – работа или бърнаут и стрес пандемията на 21 век“, в която ще се обсъжда омагьосания кръг, в който попадат редица експерти от претоварване на работното място. Панелът ще води Анелия Горгорова, клиничен психолог и опитен мениджър човешки ресурси.
Тенденциите в управлението на човешките ресурси за 2022 ще представи Масимо Бегале, регионален директор на международната организация Top Employers Insitutе. Те участват за втори път като лектори в събитието, чиито организатори представляват института за България и популяризират сертификационната им програма за „топ работодател“. През програмата на Top Employers Institute са преминали сертификация 1691 успешни работодатели в 120+ държави за последните 30 години.
Мастерклас по темата „Комуникация в условията на различия при създаване на мечтан екип“ ще води Виргиния Накова от Training Academy. Фокус е проявата на емоционална интелигентност и емпатия в разбирането на различията у хората с тяхното разнообразие от потребности и стилове на комуникация и как да превърнем различията в синергия.
Друг интересен мастърклас ще е „Инфлуенс маркетинг и изграждането на личен бранд“ с Виктор Динев от Beyond Academy. Ще се дадат и съвети как да превърнем колегите и служителите си в посланици на компанията и марката и ще се загатнат предизвикателствата в post-cookie ерата, за която всички дигитални специалисти вече знаят и се вълнуват как ще достигат посланията им до таргетираната аудитория.
„Онлайн парти: Мисия възможна! Как да ангажираме служителите си във виртуална бизнес среда“ ще бъде една от темите с полезни съвети от компанията за събития PARTY MANAGEMENT.
Малки тайни по темата „Управление на времето и лична висока производителност“ ще даде на аудиторията Гена Събева от позицият на човек, съчетаващ множество позиции. Гена е председател на „Асоциацията на интериорните дизайнери“, председател на Business Lady клуб „Предприемачество“, директор BNI „Индустрия“, член на изпълнителния съвет на Българската търговско-промишлена палата, управител на „Борса за матраци ВИТ“ и човек с много още дейности.
Очаква се и загатване на интересни проблеми в дискусията „Кой уби бизнес културата?“ и дали наистина е има все още, трансформирала ли се е, какво стои зад понятието ghosting. Забелязваме ли различия в стиловете на комуникация, липсва ли понякога основната бизнес култура, какво изисква етикета по време на срещи онлайн или на живо, както за облекло, така и за поведение и за бизнес кореспонденция и какви са основните правила за добър имидж?
Малки тайни за това как да създадем добър баланс и тренираме, ще ни издадат капитаните на бегаческата общност на Adidas Runners.
Форумът се организира от компанията за събития PARTY MANAGEMENT и Business Talks, с модератор на дискусиите Елена Спирина.
Форматът е с няколко успешни издания с лектори от компании като A-Lign, Raiffeisenbank, Bosch.io, Modis, DHL S.S., Sitel, Scalefocus, Telus International Europe, иновации със софтуеърните продукти Salesforce, Creatio и sHRedy, в които те представяха своите добри бизнес практики за ангажиране и развитие на служителите, корпоративна социална отговорност, бизнес развитие и експанзия и комуникационни кампании и дори дебат по темата „HR v/s PR: Where Employer Branding Belongs To” с няколко големи имена в публичните комуникации и мениджъри човешки ресурси.