четвъртък, 27 януари 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1319 прочитания

    Телерик Академия с програма за подготовка на кадри за e-commerce секторa

    След 3-месечния курс участниците ще са част от трансформацията на България в световен хъб за милиарди
    13 януари 2022, 11:07 a+ a- a

     

    Телерик Академия обяви прием за второто издание на единствената у нас и Европа, Близкия изток и Африка (ЕМЕА) програма, която надгражда безплатно уменията на програмисти и разкрива възможност да се включат в сектор за милиарди - Upskill Salesforce Commerce Cloud (SFCC). Тя е създадена съвместно с водещи Salesforce компании – Merkle (доскоро Isobar), AIOPS Group, Tryzens, C4 Nexus, Accenture и ZaUtre, които обединяват сили за подготовката на следващата вълна технологични e-commerce специалисти и покриват таксата за тяхното обучение.

    Приемът във второто издание на 3-месечната програма Upskill Salesforce Commerce Cloud е отворен до 3 април през сайта на Телерик Академия. Лекциите се провеждат 2-3 вечери седмично онлайн, а обучението е подходящо за фронт-, бек-енд и уеб разработчици, студенти с опит в ООП, които искат да надградят уменията си, както и наложени инженери, които искат да се отличат на пазара на труда с уникални познания и да открият нови кариерни предизвикателства в добре платена и защитена за бъдещето сфера със сигурен растеж.

    „Стартирахме първото издание на обучението съвместно с партньорите ни, за да отговорим на нуждата на e-commerce сектора от технологични кадри. Това е сектор, който предлага множество възможности за кариерно развитие у нас заради бурния си растеж, световни клиенти и над 15-годишния опит на партньорите ни. В комбинация с нашата над 12-годшина експертиза в технологичните обучения, всеки програмист, който се включи в обучението, може да изведе кариерата си до ново ниво в предизвикателен и интересен сектор, който ще продължава да се развива“, коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.

    Второто издание на Upskill програмата среща желаещите да бъдат от част от бъдещето поколение ecommerce разработчици с опитни практици, изготвящи решения за глобални компании като adidas, Clarins, Disney, IKEA. Лекциите са вечерни, съобразени с личните и работни ангажименти на курсистите. Програмата комбинира практика, работа по реални проекти, менторство от водещи експерти и сесии с практически съвети за успешно кариерно развитие и бързо израстване в сектора.

    След края на обучението курсистите ще имат възможност да продължат професионалния си път в компания-партньор.

    Водещ лектор на програмата е Огнян Астарджиев, Director of Operations в Merkle (доскоро Isobar) с над 13 години опит в платформата SFCC и множество успешни (локални и международни) проекти зад гърба си. Към него се присъединяват и гост-лектори, сред които колегите му от C4 Nexus - Владимир Николов, SFCC Solution Architect и Красимир Алипиев, Technical Lead, както и Емил Ненов, VP of Technology, Tryzens, Иван Димитров, Technical Lead, Tryzens, Александър Гайдарджиев, съосновател на ZaUtre, и Ивайло Каменаров, Salesforce Commerce Cloud Senior Developer във ForkPoint.

    Приемът е отворен до 3 април през сайта на Телерик Академия, а програмата е безплатна за курсистите благодарение на партньорските компании. След края на 3-месечния курс пред участниците се откриват много възможности за кариерно и финансово израстване в сектор, който не спира да еволюира.

    Очакванията са онлайн търговията да расте с поне 20% годишно. Прогнозите за бъдещето на сектора оформят страната ни като глобален лидер за SFCC технологията и откриват нови кариерни перспективи пред специалистите, които изберат този професионален път.

    „Пандемията даде изключителен тласък на бизнеса на клиентите ни, който нараства с 20-30% годишно. Днес единственото ограничение пред нас е недостига на технологичен талант. Затова организираме и второто издание на програмата Upskill Salesforce Commerce Cloud с нашите партньори и Телерик Академия. У нас има изградено ядро от близо 1000 специалисти, което извежда страната ни до водещата позиция в сектора в Европа. Сега това ядро иска да предаде опита си на следващото поколение и така да израстваме. Това ще трансформира страната ни до световен SFCC хъб, а резултатът ще са още по-големи клиенти и проекти за хората, които преминат обучението“, обясни Любомир Чолаков, управляващ директор на Merkle.

    Фокусът в обучението е платформата Salesforce Commerce Cloud, която бързо изгря до водещите позиции сред конкурентите ѝ благодарение на гъвкавостта, възможностите за персонализация, интеграция и правилния набор от технологии, заложени в основната ѝ. Платформата е интересна и за разработчиците, тъй като чрез нея имат свободата да създават големи и предизвикателни решения, които поддържат огромен трафик и поръчки за милиарди долари. Това прави технологичната кариера в сферата на e-commerce защитена за бъдещето, но и много интересна. Пред хората, които завършат Upskill обучението, ще се разкрият множество възможности за развитие, включително и в различни роли. 

    На 8 февруари Огнян Астраджиев, водещ лектор в Upskill SFCC програмата, ще разкаже повече за кариерните възможности пред програмистите, приемът в безплатното обучение и развитието на ecommerce сектора у нас. Събитието е с предварителна регистрация.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Над 160 електронни услуги са достъпни в обновения портал на НАП
    Приходната агенцията е лидер сред е-администрациите
    преди 14 часа
    PwC: Здравните и кибер рисковете са сред основните притеснения на бизнес лидерите по света
    3/4 от изпълнителните директори очакват по-стабилна глобална икономика през 2022, показва глобално проучване на консултанската компания
    преди 15 часа
    Онлайн продажбите и интернет потреблението у нас отчитат стабилен ръст през 2021 г.
    Секторът има потенциал за нов растеж, тъй като все още едва 52% от фирмите в България имат уебсайт, а 11,8% продават онлайн
    преди 16 часа
    Нови противоепидемични мерки в София
    Те влизат в сила от 27 януари
    преди 16 часа