четвъртък, 01 декември 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1387 прочитания

    54 студенти от УНСС завършиха успешно А1 Бизнес академия

    Най-добре представилите се участници ще имат възможност да се включат в Лятната академия на А1
    09 юни 2022, 13:27 a+ a- a

    54 студенти от Университета за национално и световно стопанство (УНСС) показаха отлични резултати с над 85% успеваемост на тестовете след всяко от практическите обучения, част от програмата на А1 Бизнес академия. Те получават сертификат за успешно завършване на програмата, организирана съвместно от А1 и УНСС.

    Най-добре представилите се участници ще имат възможност да се включат в Лятната академия на А1, която ще стартира в следващите седмици своето четвърто издание. Чрез нея студентите ще получат още възможности да натрупат ценни знания и умения, като работят по приоритетни за компанията проекти под ръководството на ментор.

    За участие в А1 Бизнес академия кандидатстваха над 100 студенти от 2-и, 3-и и 4-и курс и магистърската програма на УНСС. 84 от тях бяха поканени да се включат на база демонстрирани високо ниво на мотивация и добра аргументация на кандидатурата си. Чрез съвместната програма А1 Бизнес академия с УНСС се постига по-добро взаимодействие между бизнеса и академичните среди.

    Структурираните теоретични и практически обучения се проведоха в хибриден формат и имаха за цел да подкрепят младите хора при изграждането на ценни умения за работа в бизнес среда още от началото своята на кариерата.

    В рамките на трите месеца, в които се проведе А1 Бизнес академия, 23 лектори от А1 преподаваха на студентите, разпределени в четири направления – „Финанси“, „Маркетинг“, „Човешки ресурси“ и „Икономика/Търговия“.

    Програмата е част от дългосрочното партньорство между А1 и УНСС и включваше 22 професионални теми и 6 специализирани обучения, насочени към подобряване на социалните умения на студентите.

    Студентите с интереси в областта на финансите научиха повече за работата в сферата на счетоводството и по-конкретно в областта на приходи и разходи, финансови отчети и контролинг среда. Бъдещите специалисти в сферата на маркетинга се запознаха с различни похвати при изграждане на успешен бранд в дигитална среда, дигиталната реклама и развиване на бранда в социалните мрежи. Програмата предостави и богати възможности за студентите с интерес към „Управление на човешките ресурси“ чрез обучения за развитие на работодателска марка, привличане на таланти и изграждането на програми за развитие и обучение. Експертите от А1, преподаващи на участниците от направление „Икономика/Търговия“, дадоха насоки на младите хора за спецификата на бизнеса с ICT и IoT решения, както и за работата с представители на малки, средни и големи предприятия.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 минути
    Основният лихвен процент у нас скача двойно
    С новото повишение лихвеният процент достига най-високата си стойност от 2009
    преди 21 минути
    Световната банка разширява Центъра за споделени услуги в София
    В момента там работят близо 180 служители, планира се екипът да бъде разширен още
    преди 29 минути
    ЕК иска замразяване на 13 млрд. евро за Унгария
    Според Брюксел Будапеща не е постигнала достатъчен напредък в реформите си
    преди 31 минути
    Димпломите за висше вече без холограмен стикер
    Промените целят да намалят административната и регулаторна тежест за висшите училища в България
    преди 2 часа
    221 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой потвърдени случаи на новия коронавирус у нас от началото на пандемията е 1 287 256
    преди 18 часа
    AmonRa Energy набра над 3 млн. лв. от борсата
    Това е 3-то успешно IPO на beam пазара за тази година