сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6134 прочитания

    Какво е да работиш в отдел Procurement, Cargill?

    Какви възможности за кариера предлага компанията и какви хора търси за екипите си, разказва Станислава Захариева, EMEA Procurement Operations Manager в Cargill България (Център за споделени услуги)
    18 януари 2023, 15:05 a+ a- a

    Снимка: Станислава Захариева, EMEA Procurement Operations Manager в Cargill България (Център за споделени услуги)

    Cargill предоставя хранителни, селскостопански, финансови и промишлени продукти и услуги на целия свят. В момента в офисите на Cargill в България работят над 1300 служители. Първото дружество на Cargill в България – Cargill Agricultural Supply Chain EMEA, е основано през 2006 г. с централен офис в София и е в основата на бизнеса на компанията. Занимава се предимно с търговия със зърнени и маслодайни култури. През 2013 компанията отвори втори офис в гр. Варна, където екипът, занимаващ се с океански транспорт (Ocean Transportation), осъществява глобалната търговия на Cargill посредством координация на морски плавателни съдове.

    През 2014 г. беше създаден Центърът за споделени бизнес услуги в София (Cargill Business Services Sofia – CBS Sofia). В него централизирано се обслужват бизнесите на Cargill в Европа, Средния изток и Африка, като им се предоставят услуги с добавена стойност в сферата на финансите, транспорта и логистиката, стратегическото снабдяване и доставки, както и управлението на човешки ресурси.

    Име: Cargill България
    Сфера на дейност: Храни и селско стопанство
    В България е от: 2006 година
    Брой служители глобално:150 000
    Брой служители в България: Над 1300
    Офиси в България: София, Варна
    Cargill предоставя хранителни, селскостопански, финансови и промишлени продукти и услуги на целия свят.

    Какви възможности за кариерно развитие предлага компанията, какво я прави предпочитан работодател и какви професионалисти стоят зад нейния успех, пред Economy.bg разказва Станислава Захариева, EMEA Procurement Operations Manager в „Cargill България“ (Център за споделени услуги).

    Станислава, с какво се занимава Вашият отдел - Procurement в Центъра за споделени услуги на Cargill България? 
    Отдел „Стратегическо планиране и снабдяване“ в Cargill България (Център за споделени услуги) управлява стратегията за материалното осигуряване и снабдяване за над 9 милиарда долара от косвения разход на Cargill. Материалното и техническото осигуряване и снабдяване със стоки и услуги излиза извън обикновените доставки и разходни спестявания. Основната цел на нашата дейност е подпомагането на растежа на бизнеса ни.

    Екипът ни работи в тясно сътрудничество със заводите и офисите на Cargill в регион Европа, Близкия изток и Африка. Изградили сме задълбочено познание относно предизвикателствата пред бизнеса и целим да им предоставим гъвкави решения за снабдяване, отговарящи на специфичните нужди на всеки бизнес, с оглед осигуряването на стратегическото им развитие. В ежедневната си работа прилагаме водещи софтуерни решения, опростявайки процеса на снабдяване, с което превръщаме сложни процеси във възможности за растеж и oптимизация на разходите.

    Кои са основните пазари и клиенти?
    Екипът обслужва вътрешни за компанията бизнес партньори в регион EMEA ( Европа, Близкия изток и Африка). Нашите партньори се намират в над 80 локации, разпределени в 10 различни бизнес групи.

    Снимка: Победителите и журито от ежегодния конкурс, който се провежда в отдела за най-вкусна баница

    Колко и какви специалисти работят в отдела Ви?
    Към момента в отдел „Снабдяване“ работят 66 души, които обслужват 13 държави в региона на над 10 различни езика, включително немски, френски, турски, полски италиански и украински. Екипът е съставен от специалисти, старши специалисти по вътрешен процес, ръководители на екипи и експерти по технологии. В Центъра за споделени услуги на Cargill над 70 % от наетите служители са със степен магистратура, което показва глобалната му важност за нашата организация.

    По какви проекти работят те?
    Екипът има постоянна работа на дневна база, свързана със снабдяването на услуги и материали за бизнес партньорите ни в ЕМЕА. Работата е динамична и отговорна, тъй като продукцията на Cargill зависи от нея. Вниманието към детайла е от изключително значение за качественото и навременно доставяне на стоките и за поддържането на отлични бизнес отношения с доставчиците ни.

    Снимка: отдел Procurement, Cargill

    Какви хора най-често търсите – с какъв опит, познания, умения, технологии?
    Една от основните ценности на Cargill е разнообразието. Разчитаме на нея при съставянето на успешни и ефективни екипи. В отдел „Снабдяване“ ценим разнообразния опит и квалификация на кандидатите. Вярваме, че всеки може да допринесе за успеха на екипа със своя личен професионален и житейски опит. Изискваме отличното владеене на чужди езици, тъй като работата ни е свързана с ежедневна комуникация (писмена и вербална) с бизнес партньорите ни. Предишен опит в сферата на споделените услуги се счита за предимство, но не е задължителен.

    Отворени ли сте за хора с малък опит и старт на кариерата? Има ли стажантски програми?
    Cargill България и в частност отдел „Снабдяване“ предоставя отлична възможност за старт на кариерата. Разнообразните ни дейности обхващат широк спектър от индустрии, географски области и дисциплини, а служителите ни, освен че трупат опит, получават и възможност да се развиват – лично и професионално.

    Избирайки Cargill и отдел „Снабдяване“, кандидатът може да очаква последователно и систематично обучение на оперативните системи и вътрешни правила и процеси. Екипът разполага с платформа, където чрез видео уроци и материали за обучение новият служител може да поддържа отлично ниво на компетенция и след приключване на първоначалното обучение. Cargill разполага и с отлична стажантска програма, давайки възможност на студенти да работят в реална бизнес среда.

    В отдел „Снабдяване“ за последните 2 години сме наели над 10 стажанти и част от тях избраха Cargill за свое работно място след приключване на програмата.

    Кои са основните технологии, които се използват при Вас?
    Бизнесът на Cargill България е глобален, което налага и ежедневната употреба на разнообразен набор от софтуерни продукти, като например водещите в своята област ERP системи на SAP, IBM базирани продукти и Salesforce. Те са необходими както за вътрешната организация на компанията така и за изпълнението на целите. По време на ковид кризата, беше въведено електронно подписване на документи и изцяло дистанционна работа, която до голяма степен продължава и до днес.

    Снимка: отдел Procurement, Cargill

    Как се въвеждат новите служители в екипите Ви?
    Всеки нов служител преминава през няколкомесечно обучение, което включва теоретична подготовка, онлайн обучения и работа под надзора на старши специалист. След успешното преминаване на изпитателния срок, служителите се запознават с приложимите за тяхната длъжност ключови индикатори за своето представяне. Компанията активно насърчава обученията и професионалното усъвършенстване посредством специално разработен за нас онлайн модул от курсове.

    Какви са възможностите за кариерно развитие и какви обучения предлагате?
    Постъпвайки на работа в Cargill България, на всеки нов служител се предоставя възможност за развитие както хоризонтално, така и вертикално след придобиване на необходимите знания и компетенции. При нас има ясно изграден план за кариерно развитие и зависи от амбициите и капацитета на служителя колко далече може да стигне. Освен регулярните лични срещи с директния мениджър в рамките на годината се провеждат разговори, посветени на желанията за кариерно развитие на всеки. Това спомага за правилното ориентиране, даване на насоки и получаване на обратна връзка.

    През последните няколко години упешно се разви и така наречената Stretch програма, даваща възможност за временно преминаване в друг екип /друга функция в центъра/ с цел запознаване с естеството на работа и придобиване на нови знания.

    В отдел „Снабдяване“ има добре развита Lean Six Sigma култура, благодарение на която 25% от всички сертифицирани в центъра са част от нашия екип. Всеки завършил успешно програмата внедрява решения за оптимизация на работния процес, подобрява продуктивността,генерира финансови спестявания или увифицира процеси.

    През последните няколко години над 30 души от екипа са промотирани на по-високи длъжности, включително ЕРП специалисти, Spot/Category Buyers.

    Снимка: отдел Procurement, Cargill

    Какви придобивки предоставя компанията и какво я прави предпочитан работодател?
    Един от основните и най-важни приоритети за компанията е здравето и благополучието на нашите служители и ние работим в тази насока всеки ден. Целогодишно се организират множество благотворителни и общественополезни мероприятия, които затвърждават имиджа на Cargill като социално отговорна компания.

    Cargill предоставя атрактивен стартов пакет, включващ допълнително заплащане за владеене на чужд език, частно здравно застраховане, застраховка живот, ваучери за храна и спортни дейности. Компанията цени своите служители и полагаме усилия да сме конкурентоспособни както с първоначално предлаганите условия, така и актуализирайки заплатите на годишна база.

    През 2019 г. Cargill България инициира ZeroWaste кампания, целяща заменянето на пластмасовите чаши с такива за многократна употреба.

    През 2019 г. Cargill България инициира ZeroWaste кампания, целяща заменянето на пластмасовите чаши с такива за многократна употреба

    Какво не знаят хората за Вашия отдел и компанията, а е важно да знаят според Вас?
    Cargill е в бизнеса от 157 години и за това време ние никога не сме спирали да изпълняваме целта си да изхранваме света по безопасен, отговорен и устойчив начин. Ние работим заедно с нашите колеги от цял свят като екип, който върви към една цел и споделя едни и същи ценности. През годините изградихме солидно доверие и партньорство, което ни превърна в глобално семейство. Успехът на компанията се дължи на хората, затова предоставяме всичко необходимо всеки един от нас да се чувства оценен и подкрепя.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на КАРГИЛ БЪЛГАРИЯ ЕООД в JOBS.bg

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА КАКВО Е ДА РАБОТИШ В:

    Какво е да работиш в NoveoCare?
    Какво е да работиш в Entain?
    Какво е да работиш в Next IT Services?
    Какво е да работиш в Wizz Air?
    Какво е да работиш в ZaUtre?

    Какво е да работиш в Тавекс?
    Какво е да работиш в Станга1?
    Какво е да работиш в Motion Software?
    Какво е да работиш в Credissimo?
    Какво е да работиш в Блубито?
    Какво е да работиш в dm България?
    Какво е да работиш в Effortel?

    Какво е да работиш в myPOS?
    Какво е да работиш в Lab08?
    Какво е да работиш в Grafixoft?
    Какво е да работиш в Appolica?
    Какво е да работиш в Resolute Software?
    Какво е да работиш в M2M Services?
    Какво е да работиш в i:Fao an Amadeus company?
    Какво е да работиш в Cognyte Bulgaria?
    Какво е да работиш в Hewlett Packard Enterprise?
    Какво е да работиш в Melon?
    Какво е да работиш в Gameloft Sofia?
    Какво е да работиш в Hypoport Sofia?
    Какво е да работиш в Delta Source? 
    Какво е да работиш в AtScale Bulgaria?
    Какво е да работиш в Лидл България?
    Какво е да работиш в МенторМейт?
    Какво е да работиш в Proxiad?
    Какво е да работиш в Endava?
    Какво е да работиш в Адастра България?
    Какво е да работиш в Coherent Solutions Bulgaria?
    Какво е да работиш във Fadata?
    Какво е да работиш в Walltopia?
    Какво е да работиш във Fourth България?
    Какво е да работиш в TELUS International Europe?
    Какво е да работиш в DataArt?
    Какво е да работиш в Schwarz IT България?
    Какво е да работиш в Anakatech?
    Какво е да работиш в A1 България?
    Какво е да работиш в Cargotec?
    Какво е да работиш в Kaufland България?
    Какво е да работиш в Кока-Кола ХБК България?
    Какво е да работиш в Paysafe?
    Какво е да работиш в Карлсберг България?
    Какво е да работиш в Melexis България?
    Какво е да работиш в CloudCart?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 минути
    БНБ и БОРИКА се присъединиха към TIPS
    Още доставчици на платежни услуги ще се присъединят към европейската система за местни и презгранични клиентски незабавни плащания в евро през 2025 г.
    преди 15 минути
    3 януари ще бъде неучебен ден за всички училища в България
    Това стана със заповед на министъра на образованието
    преди 20 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 21 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 21 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 24 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.