събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    707 прочитания

    Kaufland България със собствена менторска програма

    Компанията стартира иновативна вътрешна програма K-Mentoring
    29 януари 2024, 14:28 a+ a- a

    Кристина Косева, експерт „Обучение и развитие“ в Kaufland България (Снимки: Кауфланд България)

    Kaufland България даде старт на собствена иновативна менторска програма – K-Mentoring. Тя е естествено продължение на мисията на най-големия ритейлър да бъде мост между образованието, младите хора и бизнеса. Програмата цели да насърчи цялостния процес по обмен на знания и умения между колегите, както и да приоритизира ролята на менторството в културата на компанията.

    Синергия между опит и знания
    В пилотната фаза на програмата участие вземат 26 служители от различни звена на компанията, разпределени в менторски двойки. Екипите, сформирани на база професионални интереси и хобита, ще се включат в богата програма от разнообразни активности. Продължителността на инициативата е 4 месеца. K-Mentoring включва нетуъркинг събития, индивидуална работа в менторските тандеми, както и достъп до дигитална платформа за обмен на знания и комуникация. Участниците ще имат възможност да се възползват и от широк набор от материали, фокусирани върху менторството, целеполагането и сътрудничеството.

    Тайната на успеха е в разнообразието на екипите
    В ролята на ментори и ментита влизат професионалисти от всички направления на Kaufland България. Сред участниците са експерти със значителен стаж в компанията, както и служители с отличаващи се хобита и таланти. Именно това многообразие от житейски опит и експертиза за бизнеса и процесите в компанията обещава уникален обмен на перспективи.
    „Нетърпеливи сме да видим ефекта от новата ни менторска програма, която всички участващи колеги приеха с голям ентусиазъм. Сигурни сме, че всеки от тях ще даде частица от себе си, за да постигнем нейната цел и да се обогатим взаимно както личностно, така и професионално“ – коментираха Диана Костова, ръководител отдел „Обучение, развитие и мотивиране“ и Кристина Косева, експерт „Обучение и развитие“ в Kaufland България.

    (л) Диана Костова, ръководител отдел „Обучение, развитие и мотивиране“ в Kaufland България, Кристина Косева, експерт „Обучение и развитие“ в Kaufland България, Елия Младенова, старши експерт „Обучение и развитие“ в Kaufland България

    Дългосрочна инвестиция в знанието
    Kaufland България продължава да демонстрира своя ангажимент към обучението и развитието на своя екип, осигурявайки средно по 6 обучения на служител на годишна база, и инвестирайки над 400 хил. лв. в нови програми за придобиване на знания и умения. Резултатите са впечатляващи - повече от 50% от служителите остават в компанията над 5 години, а над 80% от ръководителите са вътрешно развити.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 23 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 23 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 23 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 24 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години