През 2020 автомобилът ще може да ви разпознае, когато се качите в него, и незабавно да приспособи седалката и огледалата според вашите предпочитания. Ще може да ви покаже календар на екрана и автоматично да определи дестинацията според следващата ви среща. Всеки пътник може да има достъп до собствена аудио зона и да свързва смартфона или таблета си към Wi-Fi зоната на автомобила. Ще можете да пазарувате онлайн от колата, като местонахождението й ще се первърне в адрес за доставка. Куриерът ще получи еднократен дотъп до багажника, за да остави пратката. Това са само част от възможностите на концептуалния e-Bee автомобил на Visteon. Концепцията на американския доставчик на автомобилна електроника беше представена в София от Андреас Дойбцер, ръководител „Дизайн и иновации” за Европа на Visteon.
Три са основните характеристики на автомобила на бъдещето на Visteon – простота, икономичност и гъвкавост. От компанията разбират простота като възможност за лесно използване на автомобила. Икономичността предполага, че в колата има само това, което ви е необходимо, без излишно претрупване. Гъвкавостта означава възможност автомобилът да се адаптира според различните региони и според предпочитанията на отделните хора.
Вижте какви възможности има автомобилът на бъдещето на Visteon:
България е втората държава след Германия, в която SAP реши да притежава собствена офис сграда – един от най-младите управляващи директори на компанията в региона разказва пред Economy.bg за целите си на новата позиция
Повече за проектите, екипите и технологиите, които използват, научете от Андон Симеонов – Изпълнителен директор, Николай Марков – Abiliton Cloud Architect, и Славомир Димкин – Project Manager в Софтсърв България