Под формата на игра Code-a-Pillar въвежда децата в основите на програмирането
Нова играчка на компанията Fisher-Price учи децата от 3 до 8 години на основите на програмирането. Тя представлява малка гъсеница и е кръстена Code-a-Pillar. Тялото ѝ е съставено от 8 модула, които се закачват за главата на животинчето.
Върху всеки модул има картинка в различен цвят, която указва какво действие извършва конкретната част – движение в различни посоки, издаване на звуци и светлинни сигнали. Осемте модула се свързват един с друг с помощта на USB вход, подобен на този на компютрите.
Така малчуганите могат да създават многобройни комбинации от команди, които тяхната гъсеница да изпълнява. Така те биват въведени в основите на програмирането без на практика да програмират.
По информация на The Evening Standart играчката ще бъде пусната на пазара през юли тази година и ще струва $50.
Ето и видеото, което Mashable посвещава на новата „очарователна“ играчка.