събота, 26 септември 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    912 прочитания

    Digital Office на Теленор вече е достъпен и за други компании

    С какво приложението може да бъде полезно за различните бизнеси, разказва Галина Чулева, главен директор „Хора и стратегия“ в Теленор България
    24 август 2020, 15:34 a+ a- a

    От лятото на 2020 мобилното приложение Digital Office на Теленор е отворено за достъп и от други компании. Приложението е създадено преди 4 години и разполага с разнообразни модули, които могат да изпълняват различни функции, съобразно нуждите на конкретния бизнес. Като например дигитализация на различни процедури, с което компаниите могат да намалят административната тежест и съхранението на хартиени копия от документи.  

    Повече за решението на компанията да отвори достъпа до приложението и с какво може да бъде полезно за компаниите, разказва Галина Чулева, главен директор „Хора и стратегия“ в Теленор България.  

    Какво представлява Digital Office и как може да бъде полезно на компаниите?
    Основната цел на Digital Office е да бъде инструмент, с който бизнесът да улесни и да се погрижи за служителите си, като подобри вътрешната комуникация. С него могат да се дигитализират различни процеси и процедури и да се спестят много усилия и време. Приложението е изцяло разработка на „Теленор” и ние го използваме в компанията от години. В него са включени различни модули, които отговарят на конкретните нужди на бизнеса и адресират ключови елементи от живота в една компания.

    Най-лесен пример е модулът „Контакти”, който включва информация за контактите на всички служители, тяхната позиция, екипа, в който работят и прекия им ръководител,  както и възможност за набиране на телефонен номер или стартиране на мейл с един клик  директно от приложението.  Всеки може да потърси тази информация бързо и лесно от телефона си, което не звучи сложно, но в много фирми подобна информация е достъпна чрез тромави таблици на Excel. За тях възможността за подобни справки, направени с няколко докосвания в смартфона, би била скок в бъдещето.

    С другите си модули Digital Office позволява публикуването на вътрешни новини, дигитализацията на конкретни вътрешни процеси, извършването на проучвания сред служителите, записване за различни събития, изпращането на известия, извършването на дарения от заплата и други, като ние постоянно продължаване да обогатяваме функционалностите в отговор на нуждите на нашите служители.

    Как се роди идеята за разработите подобно приложение и защо решихте да го предложите и на други компании?
    Digital Office се роди преди 4 години докато разработвахме стратегията за работодателската марка Теленор – как искаме да се позиционираме, какъв тип хора искаме да привличаме и развиваме в компанията, както и по какъв начин отговаряме на техните нужди и очаквания. В Теленор обичаме предизвикателните проекти, бързото вземане на решения и минимална бюрокрация. Вярваме, че дигитализацията трябва да прави живота ни по-приятен и разработихме Digital Office за да общуваме по-лесно и да елиминираме досадата от административните задачи и процеси вътре в компанията.  Като телеком стоим в основата на дигитализацията на много бизнеси и сектори, затова за нас беше напълно естествено да заложим на иновативно и технологично решение, с което да улесним ежедневието на собствените си служители.

    Основната ни мотивация да продължим да го развиваме, а и да започнем да го предлагаме и на други бизнеси, е успехът на Digital Office в компанията. Над 90% от служителите ни използват приложението и за нас това е признак, че е полезен и удобен инструмент, който им върши работа. Сега този инструмент е достъпен и за други компании.

    За какви компании е подходящо и достъпно приложението?
    Всяка компания, която усеща административна тежест и би искала да улесни ежедневието на служителите си, би могла да се възползва от Digital Office. Предлагаме приложението както на фирми, които вече се възползват от услугите ни, така и на всички други компании. Целта ни е да предложим полезен инструмент, който да стане част от вътрешния живот на бизнесите, така че сме готови да отговорим на специфичните нужди на клиентите.

    Самото приложение е достъпно за мобилни устройства с iOS и Android. Компаниите, които изберат Digital Office, получават удобен интерфейс, с който да управляват съдържанието в приложението, а ние осигуряваме техническата поддръжка.

    Какъв е интересът към приложението към момента и от какви компании се използва?
    Digital Office е на пазара от съвсем скоро, но вече имаме своя първи голям корпоративен клиент. Подходът ни е, че работим в сътрудничество с тях, така че да персонализираме приложението и то да отговори на конкретните им нужди и цели. В работата си с този първи клиент получихме изключително полезна обратна връзка, на която базирахме изцяло нов модул и направихме някои подобрения по приложението, с което да бъде още по-добър продукт.

    Каква е цената?
    Предложението ни за бизнеса не е просто да предоставим приложение, което да има фиксирани функции, към които компаниите да трябва да се напасват. Подходът ни е да работим заедно с клиентите, така че да отговорим на конкретните нужди. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    ЕК предлага нов пакет за цифровите финансови услуги
    Комисията предложи за първи път ново законодателство за криптоактивите
    преди 17 часа
    Tesla съди администрацията на Тръмп
    Производителят иска да премахне забраната за внос на хардуер за автомобилите им
    преди 19 часа
    Борисов: Няма да се правят КПП-та, няма да се затварят градове
    Тенденцията в страната ни е за намаляване на новозаразените за разлика от Европа, където увеличението е 22% за последните 2 седмици
    преди 20 часа
    КНСБ поиска по 15% ДДС и данък върху доходите
    Синдикатите предлагат и въвеждане на еднократен данък богатство за 2020 г.
    преди 21 часа
    Близо 40% от мениджърите на места за настаняване планират увеличаване на персонала
    Близо 35% от управителите отчитат увеличение на приходите през август, показват данни на НСИ