събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2382 прочитания

    Райфайзенбанк отвори първите си безкасови офиси у нас

    Така се намалява възможността за опашки, а освен време клиентите спестяват и средства от такси за операции на каса
    19 януари 2021, 13:36 a+ a- a

    Следвайки световната тенденция за увеличаване дела на електронните банкови операции и стимулиране на дигитализацията в ежедневието, Райфайзенбанк отвори първите си безкасови офиси в България. Специализираните центрове за консултации и банково обслужване вече работят за клиенти в София и Пловдив, а в началото на февруари ще заработи първият подобен офис и в Пазарджик.

    В новите офиси клиентите получават всички банкови услуги с фокус върху консултациите и електронните банкови операции. Внасянето и тегленето на пари в брой се прави удобно, лесно и сигурно на последно поколение АТМ-и, с които са оборудвани новите офиси. По този начин се намалява възможността за образуване на опашка, а освен време, клиентите спестяват и средства от такси за операции на каса.

    „Чрез новите специализирани офиси искаме допълнително да насърчим още хора да се възползват от предимствата на дигиталното банкиране като бързина, удобство и сигурност. Благодарение на електронните канали и модерните АТМ-и, можем да създадем още по-добро преживяване за онези наши клиенти, които търсят бързина и удобство и да отделим повече време и внимание на тези, които се нуждаят от по-задълбочена консултация на живо, за да вземат най-правилното за тях финансово решение. По този начин можем да бъдем още по-близо до клиентите“, казва Ани Ангелова, изпълнителен директор Банкиране на дребно.

    В новите офиси клиентите ще получават съдействие и консултация за сметки и пакети, кредитиране, застрахователни полици, откриване и работа с онлайн и мобилно банкиране, както и при всички видове безкасови преводи в лева и чуждестранна валута.

    Междувременно банката представи и чатбот с последно поколение изкуствен интелект, който помага на клиентите на Райфайзенбанк да получат нужната информация за продуктите и услугите на банката. RAIA (Raiffeisen Artificial Intelligence Assistant) вече е в дигиталните канали, през които хората най-често общуват със своите близки – Facebook Messenger и Viber. Точно толкова лесно, колкото се откриват и се изпращат съобщения на познати, всеки може да влезе в контакт с RAIA по всяко време на деня и седмицата. Тя се появява мигновено, за да помогне винаги, когато клиентите искат да се свържат с Райфайзенбанк чрез съобщения във Facebook Messenger и Viber. Съвсем скоро RAIA ще съдейства по същия лесен и интуитивен начин и през още три канала за комуникация с банката – Райфайзен ОНЛАЙН, мобилното банкиране RaiMobile и сайта на Райфайзенбанк.

    Благодарение на съвременната технология, клиентите получават още по-бърз начин за контакт с банката, а RAIA им оказва нужното съдействие в най-удобния и най-често използвания от тях електронен канал. „Общуването с RAIA носи търсената от нашите клиенти лекота, бързина на комуникацията и удобство, защото тя е на разположение да им съдейства по всяко време и от всяка точка. RAIA не е обикновен FAQ-бот. На клиентите вече прави впечатление, че тя винаги дава изчерпателен отговор с допълнителна информация и насочва към следващи стъпки. Логиката в разговора, който тя води, е „какво още би могъл да попита или иска да знае клиентът“.

    RAIA е най-новият дигитален член на нашия екип и с нея допълваме технологичните иновации, с които непрестанно подобряваме клиентското преживяване в различните точки за общуване с банката“, казва Ани Ангелова, изпълнителен директор с ресор Банкиране на дребно.

    RAIA вече може да разпознава и отговаря при над 7500 въпроса по ключови теми като кандидатстване за кредит, нареждане на превод, видове функционалности, откриване на сметки и карти, работно време на офиси, регистрация в мобилното банкиране, използване на Райфайзен ОНЛАЙН, RaiMobile и дигиталния портфейл RaiPay. При нужда от лична банкова информация или други по-специфични запивания, клиентите се пренасочват към консултант на живо.

    Чатботът е програмиран на база решение на RBI AI (Artificial Intelligence) Lab, а използваната технология е една от най-добрите в сферата – RASA, като моделът е допълнен от специалисти от контактния център и ИТ отдела на Райфайзенбанк (България), за да се адаптира така, че да оказва най-доброто възможно съдействие на българските клиенти. Използваната иновация при създаването на RAIA позволява непрестанното подобряване и разширяване на нейните компетенции спрямо актуалните въпроси на клиентите, а в бъдеще и предоставянето на персонализирана информация след идентификация от клиента.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 1 ден
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    18 април 2024, 16:05
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    18 април 2024, 15:57
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    18 април 2024, 15:14
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    18 април 2024, 08:29
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство