петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1714 прочитания

    Българска компания разработи платформа за обслужване на клиенти в различни комуникационни канали

    Решението позволява на бизнесите да обединят в една платформа телефонните си разговори, уеб чата, Facebook Messenger, Viber, WhatsApp и имейл
    11 януари 2023, 16:53 a+ a- a

    сн: Istock

    Ново софтуерно решение за обслужване на клиенти в множество комуникационни канали, т.нар. omnichannel платформа, разработи българската компания Прайс Интернешънъл, съобщи Българо-румънската търговско-промишлена палата. Компанията е член на палатата от края на 2022.

    Решението, чието име е Omnilinx, ще позволи на бизнесите да обединят в една платформа телефонните си разговори, уеб чата, Facebook Messenger, Viber, WhatsApp и имейла. Уеб базираната платформа ще съхранява разговорите с всеки клиент в единен профил, независимо от канала, в който са проведени. По този начин екипите, които обслужват клиенти, ще имат по-добра видимост върху историята на всеки отделен клиент с бизнеса, което ще помогне да градят и поддържат отлични взаимоотношения с потребителите си.

    От друга страна, платформата обещава намаляване на времето за обслужване, тъй като няма да се налага екипите за обслужване да превключват между различни софтуери и акаунти, в зависимост от комуникационния канал, в който протича разговорът с клиента.

    Допълнителни „умни“ възможности на платформата са добавяне на колеги от екипа към чат с клиент, записки към чата, които клиентът не вижда, създаване на тикети от имейли и от чатове, вътрешен чат и различни автоматични логики за разпределяне на запитванията от клиенти към членовете на екипа.

    Мартин Кокалов, изпълнителен директор на Прайс Интернешънъл, коментира: "Макар че телефонът все още е най-предпочитаното средство за комуникация от страна на потребителите, тенденциите сочат, че клиентите вече държат да бъдат обслужвани от бизнесите по начина, по който хората общуват с приятелите и семействата си: лесно и през всеки канал, който е удобен за тях. И това да става толкова бързо, колкото им е удобно на тях. Звучи елементарно, но парадоксът е, че за огромна част от бизнесите е истинско предизвикателство да започнат разговор в един канал, например по телефона и да го приключат в друг – например Viber, а накрая да имат и общ поглед върху казуса, който е минал през различни комуникационни канали. Причините се крият в редица технологични и организационни ограничения. Създадохме Omnilinx с идеята екипите за обслужване на клиенти да обслужват самите клиенти, а не каналите за комуникация. Този т.нар. омниканален подход, при който има връзка между всички чатове, имейл и телефона ще е от полза и за потребителите, които ще са по-удовлетворени, и за бизнеса, защото ще съкрати времето за обработка на клиентски казуси."

    Платформата Omnilinx е подходяща за онлайн магазини, банкови и застрахователни институции, медицински центрове и болници, хотели, туристически агенции, ресторанти, куриери, екипи за поддръжка и всички компании, които имат интензивна комуникация с крайни клиенти.

    Прайс Интернешънъл е позната със своя бранд Callflow – най-големият български доставчик на софтуерни решения за бизнес телефония. С повече от 15 години опит на телекомуникационния пазар, компанията е стратегически партньор на трите телекома в България. Разработва собствени софтуерни продукти, като използва иновативни технологии и предлага ефективни решения с потенциал за надграждане към AI, анализи в реално време и машинно обучение (ML).

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Прайс Интернешънъл ЕООД в JOBS.bg

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 2 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 18 часа
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 18 часа
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 19 часа
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 1 ден
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство