неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1173 прочитания

    Progress с нови AI функционалности в системата си Sitefinity

    С интегрирания генеративен AI и подобрена свързаност на данните маркетолозите могат да ускорят създаването на персонализирани потребителски преживявания
    15 ноември 2023, 11:11 a+ a- a

    Снимка: Progress

    Progress, доставчик на софтуер за създаване на приложения и управление на ИТ инфраструктура, обяви нови възможности с генеративен изкуствен интелект (GenAI) в системата си за управление на съдържание Progress Sitefinity, част от платформата за дигитални преживявания на Progress, позволяващи на маркетолозите да създават персонализирано съдържание в голям мащаб.

    Progress обяви още нови възможности за свързване на данни с маркетингови и бизнес системи на трети страни, улеснявайки автоматизацията и интеграцията на потребителски данни. Така със Sitefinity маркетолозите могат да решат предизвикателството с изолираните данни в компаниите си и да извлекат от тях ценна информация за клиентите си, с която да създават персонализирани потребителски преживявания по-ефективно.

    Дигиталният маркетинг и създаването на съдържание са в процес на трансформация след скоростното навлизане на GenAI. Скорошно проучване на Gartner откри, че 79% от стратезите в компаниите смятат, че технологиите, свързани с изкуствен интелект, анализ и автоматизация на данни, ще бъдат основополагащи за успеха им в следващите две години.

    Със Sitefinity 15 маркетолозите могат да ускорят процеса по създаване на съдържание посредством GenAI функционалности, интегрирани директно в интерфейса на продукта. Освен това платформата за интеграция на данни без необходимост от писане на код позволява обединяването на потребителска информация от водещи бизнес системи на трети страни в едно, което дава цялостен поглед върху данните от всички източници и способства бързото и прецизно създаване на персонализирани дигитални преживявания.

    Сред новите възможности, които предлага Sitefinity 15, са:
     • Използване на GenAI за създаване на съдържание в мащаб и подобряване на ефективността на маркетинга, базиран на съдържание: Чрез GenAI авторите на съдържание могат бързо да обобщават, подобряват и персонализират съществуващото съдържание, така че да отговаря на специфичните нужди и очаквания на различните персони и/или точки на взаимодействие от потребителското преживяване.
     • Автоматизация на работни процеси и свързаност на данните: Чрез Sitefinity Integration Hub компаниите могат да свържат Sitefinity с над 1000 други водещи маркетингови системи и приложения на трети страни, с което да автоматизират работни процеси и да управляват ефективно обмена на данни между тях.
     • Създаването на оптимизирано и персонализирано потребителско преживяване с нови функционалности с изкуствен интелект в платформата за клиентски данни (CDP): Компаниите могат да използват обединени потребителски данни, за да сегментират своята аудитория и да прецизират посланията си спрямо нейните специфики. Sitefinity Customer Data Platform (CDP) вече разполага и с AI-базиран чатбот за бързо навлизане в продукта и неговите възможности.

    „Битката за внимание в дигиталното пространство става все по-оспорвана, а единственият начин да се откроиш е като предоставиш персонализирано съдържание в точния момент и в подходящия комуникационен канал“, каза Лилия Месечкова, старши вицепрезидент „Софтуерно инженерство“ в Progress. „Отключвайки силата на данните в комбинация с възможностите за оптимизация и работа в мащаб, които открива GenAI, със Sitefinity 15 маркетолозите могат да създават съдържание, което резонира във всеки етап от потребителското преживяване и води до положителни бизнес резултати.“

    Sitefinity е базирана в облака система за управление на съдържание, създадена с доказаната ASP.NET технология. Тя предоставя възможности за интуитивно управление на съдържание, персонализация, интегрирани функционалности за анализ и обработка на потребителски данни и т. нар. decoupled архитектура, която позволява споделянето на информация по множество канали. През годините Sitefinity печели редица награди, а в последните месеци е отличена в доклада Voice of the Customer for Digital Experience Platforms (DXP) на консултантската компания Gartner, 2023 Best Software Awards на сайта за потребителски ревюта G2 и в категория Best Overall Web Content Management Solution на MarTech Breakthrough Award в САЩ.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 2 дни
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 2 дни
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 2 дни
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 2 дни
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години