В момента асистентът за пазаруване, базиран на AI, е достъпен само като бета версия за избрани потребители
Amazon пусна асистента за пазаруване с изкуствен интелект (ИИ/AI), който се казва Rufus като корги талисмана на компанията. Новият чатбот е обучен на продуктовата библиотека на Amazon и отзивите на клиентите, както и на информацията от мрежата, което му позволява да отговаря на въпроси относно продукти, да прави сравнения, да дава предложения и др., пише The Verge.
Rufus все още е в бета версия и ще се появява само за „избрани клиенти“, преди да бъде пуснат за повече потребители през следващите седмици. Ако имате достъп до бета версията, можете да отворите чат с Rufus, като стартирате мобилното приложение на Amazon и след това въведете или произнесете въпроси в лентата за търсене. В долната част на екрана ще се покаже прозорец за чат на Rufus, който можете да отворите, за да получите отговор на въпроса си, да изберете предложени въпроси или да зададете друг въпрос.
Amazon започна да отговаря на въпроси със своя AI чатбот по-рано този месец, като той започна да се появява на страниците на продукти за някои потребители. Компанията казва, че Rufus може да отговори на въпроси като „Какви са разликите между маратонки за пътека и шосе?“ или „Какви са добрите подаръци за Свети Валентин?“ Можете също да задавате въпроси за конкретен продукт, който разглеждате в Amazon, като „Това яке може ли да се пере в пералня?“ След това чатботът ще използва информацията от списъка с продукти, клиентски отзиви и въпроси и отговори на общността, за да предостави отговор.