четвъртък, 05 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1236 прочитания

    Identrics разработи и внедри усъвършенствана платформа за медиен анализ

    Българската компания в сферата на AI в партньорство с австралийската Medianet, предлага услуги за PR индустрията
    28 ноември 2024, 15:00 a+ a- a

    Снимка: Identrics

    Identrics, българска компания в областта на изкуствения интелект (ИИ/AI) и обработката на данни, обяви успешното продължение на вече развититото си партньорство с Medianet - изявена австралийска компания, предлагаща услуги за PR индустрията. Започнала преди месеци, през ноември 2024 г. съвместната работа на двете компании постигна впечатляващия си целеви резултат - разработването и внедряването на усъвършенствана платформа за медиен анализ. Иновативната платформа, чието официално стартиране беше обявено през този месец в централата на Medianet в гр. Сидни, Австралия, автоматизира управлението на медийните контакти, като по този начин значително повишава ефективността и точността в PR индустрията в страната. 

    В началото на проекта, австралийските партньори на Identrics дефинират предизвикателствата, с които се сблъсква бизнеса им ежедневно. С увеличаването на обема информация, публикувана в различни медийни формати, става все по-трудно да се проследяват важните споменавания и тенденции. Медийните специалисти се нуждаят от решение, което може да събере, прецизира и анализира данни от широк спектър медийни източници, включително вестници, телевизионни мрежи, блогове и социални медии. Става все по-предизвикателно да се предоставят точни и полезни прозрения, без да се претоварва потребителят с нерелевантна информация. 

    След като съдействат в дефинирането на затрудненията в работния процес на австралийската компания, специалистите от Identrics залагат като крайна цел от настоящето си сътрудничество с Medianet изграждане на платформа за медийно разузнаване от световна класа, управлявана от AI и предназначена да отговори на всички тези предизвикателства.

    За да осигури възможност на потребителите да намерят точно това, от което се нуждаят в голямото пространство от австралийски медии, решението, изградено за Medianet, включва няколко разширени функции като:
    ● Наблюдение и анализ на медиите в реално време;
    ● Удобен за потребителя интерфейс за търсене;
    ● Филтриране на заглавия и ключови думи;
    ● Уточнение на източника и автора;
    ● Разнообразно медийно отразяване;
    ● Разширено обогатяване на данни;
    ● Разграничение на автора;
    ● Стандартни и запазени търсения;
    ● Персонализируеми табла и отчети.

    Интуитивният дизайн на новата платформа за медиен мониторинг гарантира, че потребителите получават безпроблемно и информативно изживяване. Подробните графики и диаграми позволяват задълбочено изследване на части от данни, например медийно отразяване през времеви участък. 

    Стартирайки работа в колаборатцията с Medianet, българските специалисти са наясно, че техните най-силни оръжия са именно техните най-добре познати домейни: AI алгоритми и технологии. Индивидуалният подход на Identrics прави възможно прилагането на решението и прехода от базата данни, която Medianet поддържа дотогава, към пълномащабна платформа за медийна интелигентност. 

    След официалното си внедряване, платформата вече привлича вниманието на комуникационните специалисти в Австралия, позоволявайки им да:
    ● Спестяват време чрез автоматизацията на медийния мониторинг;
    ● Взимат бързи ключови решения, благодарение на изчерпателното медийно покритие на различни канали, чрез което потребителите получават точна представа за тенденциите и обществените настроения;
    ● Увеличат ангажираността на медиите като идентифицират възможности за целенасочено ангажиране и разказване на истории чрез възможностите за търсене и филтриране;
    ● Развиват растежа на бизнеса чрез актуална, проницателна и подробна информация;
    ● Адресират фокусирано конкретни журналисти, които имат доказан интерес към темата.

    Identrics предлага персонализирани AI и автоматизирани решения, които позволяват на организациите да възлагат повтаряемите, но трудоемки задачи по обработка на данни и текст на машини. Основните услуги включват изграждане на бази знания и графи, разпознаване на дезинформация и автоматизирани бази данни с медийни контакти. Компанията предлага персонализирани решения, които отговарят на специфичните нужди на клиента, с достъп до данни в реално време чрез API. Услугите им обхващат класификация на данни, индексиране, обогатяване на съдържание с разпознаване на именовани обекти и анализ на настроенията, както и автоматизирани препоръки и генериране на съдържание. Екипът включва експерти в сферата на обработката на данни и семантични технологии. Компанията разработва както готови за употреба модели, така и индивидуализирани AI-базирани решения. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Половината от завършилите висше образование не биха кандидатствали за позиция, която не позволява хибриден модел на работа
    Според проучване на IWG дипломантите оценяват хибридната работа като еквивалент на 13% повишение на заплатата
    преди 12 часа
    INSAIT и ETH Zurich с нов технологичен стартъп
    LogicStar AI автоматично валидира и коригира грешки в програмния код
    преди 13 часа
    До 4000 евро за кв.м.: Жилищата в престижните райони на София с нова психологическа граница
    Годишният ръст на цените в столицата се ускорява до 18.7%, сочи анализ на Bulgarian Properties
    преди 14 часа
    През 2025 г. волатилността ще бъде висока, а доларът ще остане силен
    Икономиката на еврозоната продължава да расте бавно, но в развитите страни не съществува риск от рецесия, прогнозират от iBanFirst
    преди 15 часа
    Kaufland увеличи станциите си за рециклиране в страната
    Плевен и Велико Търново също се сдобиват с машини за приемане на празни опаковки от напитки