Българската компания в сферата на AI в партньорство с австралийската Medianet, предлага услуги за PR индустрията
Снимка: Identrics
Identrics, българска компания в областта на изкуствения интелект (ИИ/AI) и обработката на данни, обяви успешното продължение на вече развититото си партньорство с Medianet - изявена австралийска компания, предлагаща услуги за PR индустрията. Започнала преди месеци, през ноември 2024 г. съвместната работа на двете компании постигна впечатляващия си целеви резултат - разработването и внедряването на усъвършенствана платформа за медиен анализ. Иновативната платформа, чието официално стартиране беше обявено през този месец в централата на Medianet в гр. Сидни, Австралия, автоматизира управлението на медийните контакти, като по този начин значително повишава ефективността и точността в PR индустрията в страната.
В началото на проекта, австралийските партньори на Identrics дефинират предизвикателствата, с които се сблъсква бизнеса им ежедневно. С увеличаването на обема информация, публикувана в различни медийни формати, става все по-трудно да се проследяват важните споменавания и тенденции. Медийните специалисти се нуждаят от решение, което може да събере, прецизира и анализира данни от широк спектър медийни източници, включително вестници, телевизионни мрежи, блогове и социални медии. Става все по-предизвикателно да се предоставят точни и полезни прозрения, без да се претоварва потребителят с нерелевантна информация.
След като съдействат в дефинирането на затрудненията в работния процес на австралийската компания, специалистите от Identrics залагат като крайна цел от настоящето си сътрудничество с Medianet изграждане на платформа за медийно разузнаване от световна класа, управлявана от AI и предназначена да отговори на всички тези предизвикателства.
За да осигури възможност на потребителите да намерят точно това, от което се нуждаят в голямото пространство от австралийски медии, решението, изградено за Medianet, включва няколко разширени функции като:
● Наблюдение и анализ на медиите в реално време;
● Удобен за потребителя интерфейс за търсене;
● Филтриране на заглавия и ключови думи;
● Уточнение на източника и автора;
● Разнообразно медийно отразяване;
● Разширено обогатяване на данни;
● Разграничение на автора;
● Стандартни и запазени търсения;
● Персонализируеми табла и отчети.
Интуитивният дизайн на новата платформа за медиен мониторинг гарантира, че потребителите получават безпроблемно и информативно изживяване. Подробните графики и диаграми позволяват задълбочено изследване на части от данни, например медийно отразяване през времеви участък.
Стартирайки работа в колаборатцията с Medianet, българските специалисти са наясно, че техните най-силни оръжия са именно техните най-добре познати домейни: AI алгоритми и технологии. Индивидуалният подход на Identrics прави възможно прилагането на решението и прехода от базата данни, която Medianet поддържа дотогава, към пълномащабна платформа за медийна интелигентност.
След официалното си внедряване, платформата вече привлича вниманието на комуникационните специалисти в Австралия, позоволявайки им да:
● Спестяват време чрез автоматизацията на медийния мониторинг;
● Взимат бързи ключови решения, благодарение на изчерпателното медийно покритие на различни канали, чрез което потребителите получават точна представа за тенденциите и обществените настроения;
● Увеличат ангажираността на медиите като идентифицират възможности за целенасочено ангажиране и разказване на истории чрез възможностите за търсене и филтриране;
● Развиват растежа на бизнеса чрез актуална, проницателна и подробна информация;
● Адресират фокусирано конкретни журналисти, които имат доказан интерес към темата.
Identrics предлага персонализирани AI и автоматизирани решения, които позволяват на организациите да възлагат повтаряемите, но трудоемки задачи по обработка на данни и текст на машини. Основните услуги включват изграждане на бази знания и графи, разпознаване на дезинформация и автоматизирани бази данни с медийни контакти. Компанията предлага персонализирани решения, които отговарят на специфичните нужди на клиента, с достъп до данни в реално време чрез API. Услугите им обхващат класификация на данни, индексиране, обогатяване на съдържание с разпознаване на именовани обекти и анализ на настроенията, както и автоматизирани препоръки и генериране на съдържание. Екипът включва експерти в сферата на обработката на данни и семантични технологии. Компанията разработва както готови за употреба модели, така и индивидуализирани AI-базирани решения.