петък, 13 декември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1298 прочитания

    Apple ориентира услугите си към опазването на личните данни

    Компанията представи нов универсален метод за вход в уебсайтове и приложения
    05 юни 2019, 10:17 a+ a- a

    Apple показа много нови продукти и услуги по време на WWDC 2019, но едно от най-значимите нововъведения е единният метод за установяване на самоличността, който разкрива в каква насока ще се развива компанията. Apple иска да подсигури опазването на личните данни на потребителите, предлагайки „Вход с Apple“, подобно на възможностите за създаването на акаунти и входа в профили през Facebook и Google.

    С нововъведението Apple ще се превърне в компания, предлагаща не само продукти, но и услуги, фокусирани върху опазването на личната информация и неприкосновеността. Услугата за вход ще представлява цяла екосистема, която ще осъществява връзка между потребителя и услуги от трети лица, предотвратявайки възможността за продажбата на лични данни или предлагането на реклами.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    преди 6 часа
    ЕЦБ запази лихвите непроменени
    Банката очаква основните лихвени проценти да се задържат на сегашното си или на по-ниско ниво докато инфлацията не достигне 2%
    преди 8 часа
    САЩ постигнаха „първа фаза“ в сделката с Китай
    Постигнато е принципно споразумение, очаква се само подписът на президента Тръмп
    преди 9 часа
    преди 9 часа
    Паундът с 19-месечен връх спрямо долара
    Валутата повиши стойността си след първоначалните резултати от изборите в Обединеното кралство
    преди 10 часа
    ЕС без Полша постигна споразумение за климата
    ЕИБ възнамерява да подкрепи инвестиции в размер на 1 трилион евро за действия в областта на климата