вторник, 17 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1058 прочитания

    Apple ориентира услугите си към опазването на личните данни

    Компанията представи нов универсален метод за вход в уебсайтове и приложения
    05 юни 2019, 10:17 a+ a- a

    Apple показа много нови продукти и услуги по време на WWDC 2019, но едно от най-значимите нововъведения е единният метод за установяване на самоличността, който разкрива в каква насока ще се развива компанията. Apple иска да подсигури опазването на личните данни на потребителите, предлагайки „Вход с Apple“, подобно на възможностите за създаването на акаунти и входа в профили през Facebook и Google.

    С нововъведението Apple ще се превърне в компания, предлагаща не само продукти, но и услуги, фокусирани върху опазването на личната информация и неприкосновеността. Услугата за вход ще представлява цяла екосистема, която ще осъществява връзка между потребителя и услуги от трети лица, предотвратявайки възможността за продажбата на лични данни или предлагането на реклами.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 33 минути
    Разработен е регламент за движението на електрическите тротинетки
    По неофициална информация в България към момента има около 60 хил. електрически тротинетки
    преди 3 часа
    Вход свободен в общинските музеи и Зоопарка в Деня на София
    На 17 септември ще бъде открита постоянната археологическа експозиция „Антична Сердика“
    преди 3 часа
    Бизнесът в Девин обучава следващо поколение техници по автоматизация
    Нова, специализирана паралелка стартира тази есен в Професионалната гимназия по електротехника „А.С.Попов“
    преди 22 часа
    Средно 4-5 хил. лв. бруто получава един ИТ специалист в България
    Вижте какви са средните заплати в страната по данни на Adecco България