вторник, 18 юни 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    837 прочитания

    Apple ориентира услугите си към опазването на личните данни

    Компанията представи нов универсален метод за вход в уебсайтове и приложения
    05 юни 2019, 10:17 a+ a- a

    Apple показа много нови продукти и услуги по време на WWDC 2019, но едно от най-значимите нововъведения е единният метод за установяване на самоличността, който разкрива в каква насока ще се развива компанията. Apple иска да подсигури опазването на личните данни на потребителите, предлагайки „Вход с Apple“, подобно на възможностите за създаването на акаунти и входа в профили през Facebook и Google.

    С нововъведението Apple ще се превърне в компания, предлагаща не само продукти, но и услуги, фокусирани върху опазването на личната информация и неприкосновеността. Услугата за вход ще представлява цяла екосистема, която ще осъществява връзка между потребителя и услуги от трети лица, предотвратявайки възможността за продажбата на лични данни или предлагането на реклами.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    ЕК отчете 425 пречки пред европейските фирми на световния пазар
    Протекционистичните мерки нанасят загуби в размер на милиарди евро годишно за европейските предприятия
    преди 16 часа
    България се присъедини към Центъра за киберотбрана на НАТО
    Организацията подкрепя държавите-членки и НАТО с експертиза в областта на киберотбраната в сферата на технологиите, стратегиите, операциите и правото
    преди 18 часа
    Кои са лидерите по инвации в ЕС?
    България продължава да е на дъното, показва ново проучване
    преди 19 часа
    До 2020 у нас ще заработи суперкомпютър
    Той ще бъде най-мощният в Източна Европа, сред първите 10 в Европа и топ 50 в света
    преди 21 часа
    "Есетере България" откри втора дестилерия в Добрич
    Фирмата откри над 50 нови работни места