По $250 бутилката, Tesla Tequila вече е изчерпана в онлайн магазина на компанията
Главният изпълнителен директор на Tesla Inc Илън Мъск най-накрая изпълни обещанието си да продава "Tesla Tequila" - две години след като загатна за подобна своя инициатива в публикация в Twitter. Сега всички бутилки ($250 едната) от виртуалния рафт вече са изкупени, отбелязва „Ройтерс“.
Алкохолът, базиран на агаве, който преди две години беше рекламиран като „Теслакила“ (Teslaquila), в момента вече не е в наличност на уебсайта на компанията. Снимките разкриха лъскава бутилка, проектирана като мълния, много по-различна от тази, която Мъск си представяше, когато рекламираше текилата.
Илън Мъск публикува идеята за „Теслакила“ на първи април 2018 г., която много от последователите му сметнаха, че е шега. Въпреки това усилията му да запази търговската марка на напитката през октомври същата година не бяха добре приети от производителите на текила в Мексико.
По това време Мексиканският съвет за регулиране на текилата заяви, че „името „Теслакила“ предизвиква асоциация с думата Текила... (и) Текила е защитена дума.“
Според уебсайта Tesla Tequila ще бъде достъпна само в избрани щати на САЩ, включително Ню Йорк, Калифорния и Вашингтон.