понеделник, 08 март 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    539 прочитания

    Купували сме най-много компютри и електрониката на Черния петък

    На второ място се нареждат мобилните телефони, показва анализ на УниКредит Кънсюмър Файненсинг
    15 декември 2020, 15:35 a+ a- a

    Какво се търси?
    Компютрите, телевизорите и домакинските електроуреди отново са най-търсените стоки на Черния петък. Общият дял на тези три продукта от всички продажби на Черния петък е 56%, сочат данните на УниКредит Кънсюмър Файненсинг. Според статистика на дружеството за потребителско кредитиране веднага след тях се нареждат мобилните телефони, следвани от климатичната и отоплителна техника.

    Тази година дружеството отново отчете стабилни нива при онлайн пазаруването. Според статистика от миналата година 56% от заявките в деня на Черния петък са онлайн, докато тази година данните сочат лек спад – точно половината от клиентите, които са избрали да направят покупка със стоков кредит по време на Черния петък, са кандидатствали онлайн. Тази интересна тенденция в клиентското поведение може да бъде тълкувана с желанието на клиентите да разнообразят ежедневието си с разходка до любимите магазини. Според проучването спадът на онлайн заявките в деня на Черния петък е напълно компенсиран от общо покачване на броя на онлайн заявките през уикенда на Черния петък спрямо данните от 2019 г. 

    Кой пазарува?
    Според анализа мъжете все още са по-активни потребители на Черния петък, като са с 6% повече от дамите. Все пак тенденцията е броят на жените да се повишава – тази година делът им нараства с 2% спрямо 2019г.

    Повечето клиенти, закупили стока с финансиране, са на възраст 29 – 36 години, като делът им расте с повече от 3% спрямо миналата година. От друга страна, броят на потребителите на възраст над 58 години, ползвали финансиране, отчита спад спрямо 2019г.

    И в потребителското кредитиране, както и в стоковото, се наблюдава спад в заявките в отчетния период спрямо 2019. Естествено, причината за това е в общото свиване на потреблението в настоящия период. Макар и с леко намален обем спрямо периода на Черния петък от миналата година, цялостно онлайн заявките за потребителски кредит заемат все по-голям дял от общите. 

    УниКредит Кънсюмър Файненсинг улесни допълнително всички свои клиенти, които имат нужда от потребителски или стоков кредит, като напълно дигитализира процесите по кандидатстване, подписване и усвояване. Самият процес е изключително лесен и сигурен – идентификацията, а след това и подписването на договора за кредит с КЕП се подсигуряват от Евротръст.

    Очакванията са по време на коледните празници пазаруването отново да отбележи ръст, като предвижданията са фокуса на клиентите да се запази в сферата на електрониката.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    преди 5 часа
    Китай стартира програма за имунизация на свои граждани в чужбина
    Страната ще издава и здравни сертификати за международни туристи
    преди 5 часа
    Мария Габриел обяви нова инициатива в подкрепа на повече жени лидери в технологиите
    WomenTechEU цели да удвои броя на ръководените от жени технологични стартъпи в Европа
    преди 5 часа
    Британският вариант на COVID-19 вече в 15 области у нас
    Южноафриканският, бразилският и нигерийският варианти на коронавируса не са потвърдени в страната
    преди 6 часа
    32% от глобалните дестинации са затворени за чуждестранни туристи
    В същото време 34% са частично затворени, показва доклад на Световната туристическа организация