четвъртък, 29 юли 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2269 прочитания

    „Новото нормално“ във фирмената култура се свежда до две думи - грижа и доверие

    Гъвкавостта и балансът между работа и личен живот са в основата на плана ни за рестарт, казва Емилия Георгиева, бизнес партньор „Човешки ресурси“ в Mansion
    20 юли 2021, 16:40 a+ a- a

    Емилия Георгиева, бизнес партньор „Човешки ресурси“ в Mansion 

    Емилия Георгиева е бизнес партньор „Човешки ресурси“ в Mansion Technology and Operations Centre, част от Mansion Group. Има магистърска степен по „Управление на човешките ресурси“ от УНСС и предишен опит в областта на управлението на хора в местни и международни компании в областта на развлекателната индустрия и застраховането.

    Mansion Group има над 15-годишна история в онлайн гейминга. Управлява три водещи онлайн казина, включително Casino.com, MansionCasino и Slots Heaven, както и спортния канал MansionBet.com.

    С Емилия Георгиева разговаряме за корпоративните промените в „новото нормално“ и плановете на компанията за режима на работа в бъдеще.

    Емилия, как работи Меншън сега, след повече от година пандемична обстановка? 
    През март 2020 г. светът се изправи пред необходимостта да се предприемат бързи и адекватни решения. Пандемията постави под светлините на прожекторите качествата гъвкавост, адаптивност и решителност като ключови за оцеляването на световната икономика. В този смисъл Меншън успя да калибрира целите си спрямо актуалната ситуация. 

    Компанията реагира мигновено на настъпилите промени и успя да съхрани трендовете си на развитие, залагайки на приоритети като сигурност за служителите, запазване високото качество на обслужване на клиентите си, фокус върху разработването на нови пазари и надграждане на портфолиото от продукти и услуги. И всичко това – от уюта на домашната атмосфера.

    Когато настъпи голямата промяна, нямаше съмнение, че трябва да помислим най-напред за сигурността на служителите. Затова от март 2020 г. всички в Меншън работят от вкъщи, като са подсигурени необходимите за безпроблемното изпълнение на служебните задължения средства. Решението на мениджмънта за преминаване в режим на работа от разстояние беше взето изцяло с мисълта и грижата за хората, вярвайки, че спокойствието и сигурността на служителите са ключът към цялостния успех на компанията.

    Завръщането в офисите вече факт ли е или се придържате към друг режим на работа?
    Към днешна дата работим върху изготвяне на стратегия за преминаване към предишния режим на работа. Резултатите от проведеното вътрешно проучване ни позволиха да усетим пулса на компанията. Гъвкавостта и балансът между работата и личния живот са в основата на плана ни за рестарт.  

    Променя ли се ролята на работното пространство като фактор за мотивация и удовлетворение на служителите?
    Комфортът и условията на работното пространство са от изключително значение за това човек да се чувства добре и мотивиран да изпълнява служебните си задължения. Осъзнавайки това, Меншън подсигури възможност на всеки от екипа да се възползва от необходимата му техника, бюро, ергономичен стол и др., подпомагайки го в изграждането на свой офис кът в рамките на дома. Включването на ежемесечен финансов ресурс, необходим за покриване на основни режийни разходи (интернет, отопление, семейни инициативи и др.), допълнително внесе усещането за съпричастност у хората, което бе особено важно в този момент.

    Бизнес сградата Мегапарк, в която се намира офисът на компанията, вече е с нов интериор. Как оценявате промените в дизайна?
    Високо ценим усилията, положени за обновяване визията на вътрешния облик на сградата и избора на дизайнерски решения. Откроява се топлината на меките нюанси, които създават чувство за комфорт и спокойствие. Цялостната промяна на интериора изгражда усещане за уют и удобство, което е изключително ценно в контекста на влиянието на работното пространство върху мотивацията на служителите. 

    Какви са начините за поддържане на корпоративната култура, когато хората и екипите са отдалечени дълго време? Бихте ли споделили успешни примери?
    Съзнавайки необходимостта да трансферираме доскорошните инициативи, провеждани на живо (happy hour, тиймбилдинги, турнири, групови събирания), във виртуални такива, се наложи да бъдем изключително гъвкави и доста креативни, за да продължим да поддържаме корпоративния дух в Меншън. В тази връзка заложихме на виртуални състезания, игри, мастър класове и други дейности, стимулиращи активното участие на служителите. Целта ни е да подпомогнем всеки да се усети част от цялото, част от екипа въпреки физическата дистанция. В топлите месеци поощряваме събирането на малки групи на открити пространства, при спазване на всички мерки за безопасност, с оглед да подобрим корпоративната култура и да заздравим екипния дух в компанията.

    Кои според Вас са печелившите стратегии за запазване на ценните служители?
    В Меншън вярваме, че всеки служител е ценен. А печелившата стратегия за запазване на служителите ни е пряко обвързана с разбирането ни за развитие на бизнеса. Това е една от основните причини да търсим мнението на хората в компанията, да откликваме на техните нужди и да се интересуваме от това как се чувстват и какво можем да подобрим. Създадохме изцяло нов автоматизиран процес, който улавя нагласата на новите колеги, за да успеем да предприемем нужните действия за промяна, ако това е необходимо. По този начин целим всеки да почувства индивидуално отношение и грижа, така характерни за Меншън.

    Разработеният вече процес по целеполагане гарантира предоставянето на двупосочна обратна връзка между мениджърите и екипите им, а това от своя страна допринася за съществуването на открита и ясна комуникация в компанията.

    Организирането на обучителни сесии за надграждане на мениджърските умения дава своето отражение по всички нива на йерархията, вследствие на което се радваме и на положителните резултати.

    Kакво ще бъде „новото нормално“ във фирмената култура?
    Ние, в Меншън, залагаме на две ключови думи, що се касае до формулиране на разбирането за „новото нормално“ във фирмената ни култура – грижа и доверие. 

    Грижата е насочена не само към физическото благосъстояние на хората, но и към тяхното психическо и емоционално здраве. Предоставяме на служителите и техните близки възможността да се възползват от програма за помощ на служители, която ги подпомага по-успешно да се справят със своите лични и професионални отговорности.

    Доверието е единицата мярка за успех, без която нямаше как заедно да преминем през изпитанието, наречено пандемия. Видяхме, че при наличие на мотивация, отговорност и ангажираност дистанцията е неспособна да повлияе на резултатите. В този смисъл предоставяме гъвкавост и проявяваме разбиране в индивидуалния подход при балансирането между работата и личния живот.

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на Меншън Технолъджи енд Опърейшънс Сентър ЕООД в JOBS.bg тук

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Извънредната епидемична обстановка се удължава до 31 август 2021 г.
    Новите случаи в глобален мащаб се увеличават с 12% за седмица, по данни на СЗО
    преди 14 часа
    ЕК подписва договор за закупуване на лекарство срещу Covid-19
    Sotrovimab може да се използва за лечение на пациенти с леки симптоми на коронавирус, които не се нуждаят от допълнителен кислород, но които са с висок риск от тежко боледуване
    преди 14 часа
    Goldman Sachs създава фонд за финансиране на децентрализиране на финансите и блокчейн
    Данни на банката показват, че 60% от супер богатите фамилии притежават или инвестират в крипто
    преди 15 часа
    преди 15 часа
    Wizz Air очаква почти пълно възстановяване на пътникопотока през юли и август
    Търсенето се увеличава заради летните почивки, облекчаване на мерките във Великобритания би помогнало допълнително