четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3046 прочитания

    Учредиха Алианс "Българско Черноморие"

    Целта е популяризиране на българското Черноморие като водеща туристическа дестинация
    02 август 2021, 13:46 a+ a- a

    Над 20 институции от частния и публичния сектор официално учредиха Алианс „Българско Черноморие“. На откриването присъстваха над 100 гости, включително министърът на икономиката Кирил Петков и посланици на топ туристически страни, включително представители на черноморския бизнес, авиокомпании, хотелиери, туроператори и други членове на правителствени и НПО. Поздравителни адреси с пожелания за успех бяха изпратени от президента Румен Радев, Министерството на туризма и президента на авиокомпания Wizz Air Робърт Кери.

    Идеята - чрез обединение на всички участници в туристическия бранш, да се предприемат действия за развитие на бранда и имиджа на българското Черноморие с основният фокус на Алианса: „Проактивно, убедително и ефективно популяризиране на Българското Черноморие като водеща туристическа дестинация“. Основната цел на Алианс "Българско Черноморие“ е да обедини усилията на заинтересованите страни в сектора на транспорта и туризма, включително бизнеса, черноморските общини и Министерството на туризма, да започне незабавна работа по разработване и изграждане на силен туристически бранд и слоган на Българското Черноморие, да разработи и приложи маркетингова стратегия и кампания на основните туристически пазари – Русия, Германия, Великобритания, Полша, Чехия, Израел и др. Алиансът също така има за цел да подобри неефективната комуникация и липсата на силно сътрудничество между заинтересованите страни в сектора.

    Първо условие, за да е успешен брандът „Българско Черноморие“, е да имаме доброволно обединение с отворени врати, след което и ясно дефиниран продукт. Туризмът на Черноморието е много повече от плаж, море и хотел, и ние има какво да предложим на едно място – морски, планински, СПА, винен, селски, културен, здравен и т.н. туризъм и през четерите сезона в годината. След като имаме фокус, второто условие е да намерим механизми да „ускорим“ бранда чрез активна разработка на цялостното преживяване на туриста много преди старта на неговото пътешествие до страната. Наша отговорност е да популяризираме Черноморието, така че да успеем да учудим и удивим бъдещите му гости, позволявайки им да открият всички скрити и не-активно рекламирани ценности в тази богата дестинация. „Това е най-очевидно нужният проект за тази изключителна зона, обхващаща 350 км от бреговата линия“, каза в своето изявление д-р Франк Кванте, главен изпълнителен директор на "Фрапорт България" - инициатор на проекта.

    „Функциите и стремежа на Българския Черноморски Алианс не целят да засенчат или отменят дейността на други НПО, работещи в туристическия сектор, а наистина да създадат силна марка – бранд и имидж на Черноморието, както и да го утвърдят и позиционират сред водещите европейски туристически дестинации. Нашата цел е заедно да утвърдим Черноморското крайбрежие като разпознаваем бранд, който лесно може да бъде идентифициран в топ 10 най-големи пазари за входящ туризъм, както и извън тях. Ние наистина мечтаем за това – да засилим маркетинговата и рекламната дейност, която насърчава развитието на българското Черноморие!“, коментира Кванте. 

    Със собствени усилия и средства, Алианс „Българско Черноморие“ ще подсигури финансиране, с което да стартира реализацията на своите цели, включително и разработката на нов специализиран сайт под името www.bulgarianblacksea.com като маркетингово средство на дестинацията.

    Следващата стъпка на Алианса е да покани общини и да разшири членството с внедряването на други партньори и посланици, съпричастни с общата визия. Алиансът има три основни теми в дневния си ред: да задвижи маркетинговите дейности възможно най-скоро; да достигне бързи резултати и да създаде спасителен план, който се фокусира върху екологичност и устойчивост, дигитализация и иновации.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 13 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 13 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 13 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 15 часа
    преди 18 часа