вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5939 прочитания

    ИТ екипите в България: RSM, Tek Expert

    Запознайте се с Габриела, Антония и Елиас от RSM екипа на Tek Experts и научете повече за работата, проектите и възможностите за развитие
    29 ноември 2022, 14:44 a+ a- a

    От ляво надясно: Елиас Рамадан - Incident Manager, Габриела Грозева - Senior Operations Manager, и Антония Димитрова - Team Manager в RSM екипа на Tek Experts. Снимки: Tek Experts

    В рубриката на Economy.bg „ИТ екипите в България“ представяме ключови екипи във водещи технологични компании в България и ви срещаме с хората, които са част от тях. Лидери на екипи и ИТ професионалисти разказват повече за проектите, технологиите, начините на работа, както и за себе си, за своя професионален път и какво ги задържа в компанията. 

    Запознайте се с професионалисти от RSM екипа на Tek Experts, който е част от Microsoft Escalation бизнеса на компанията. Научете повече за работата, проектите и възможностите от Габриела Грозева - Senior Operations Manager, Антония Димитрова - Team Manager, и Елиас Рамадан - Incident Manager.

    Представете ни Вашия екип – колко специалисти сте и какво правите?
    Габриела: Казвам се Габриела Грозева и съм оперативен мениджър за Microsoft Reactive Support Management Team (RSM) в Тек Експъртс България. Екипът ни е сравнително нов за компанията – започнахме със 16 души преди година, а вече сме 42. RSM всъщност е по-голям – в световен мащаб наброяваме общо над 150 специалисти, тъй като имаме представителства в САЩ, Китай и Виетнам. 

    Ако трябва да опиша какво правим с няколко думи, бих казала, че се грижим за това най-големите клиенти на пазара в цял свят да получат най-бързите и адекватни услуги. 

    Какви технологии използвате?
    Габриела: Знаейки кой е нашият най-голям партньор, съвсем естествено е ние да използваме предимно Майкрософт технологии. 

    По какви проекти работите?
    Габриела: В момента най-големият фокус е върху това да направим всичко възможно всеки един екип, независимо дали е в България, или в Китай, да работи като един, да следва сходни процеси и подход към клиента, като същевременно се съобразяваме и с културните различия на всеки регион. Освен това планираме да създадем нови позиции вътре в проекта, които да позволят на хората ни с голям опит и знания да се развиват и естествено, да останат с нас за максимално дълго време. 

    Габриела Грозева

    Senior Operations Manager, RSM

    Това, което ме вдъхновява, е успехът на екипа – да видя как всеки се чувства мотивиран и доволен от това, което сме постигнали заедно. Динамиката на работа и желанието за прогрес определено са движещата сила на нашия колектив. Бизнесът и клиентите го изискват, а ние знаем как да го постигнем.

    Естествено, колкото и немислимо да изглежда за екипа ми, аз имам и живот извън работното място. Ако ме питате за хобита, не ходя на риба, не плета... Фокусът ми е върху семейството – то е основният ми заряд всеки ден, както и приятелите, без които нямаше да имам толкова силен характер.

    Как работите в момента и колко често се събирате заедно в офиса?
    Габриела: Тек Експъртс винаги се старае да намери начин, в който служителят и клиентът да са доволни от начина ни на работа. Именно заради това ние решихме да приложим т.нар. „хибриден модел“, който позволява на хората ни да работят от вкъщи и от офиса. За мен винаги е било важно всеки човек в екипа ми да успява да постига баланс между работата и личния живот. Смятам, че след повече от 3 години в пандемична обстановка всички разбрахме какви са предимствата да бъдем вкъщи и колко много ни е липсвал офисът. 

    Истината е, че в момента имам над 50% от екипа си в офиса, но постоянно организираме събития, за да съберем всички. Приятелите ми се шегуват, че непрекъснато качвам снимки, на които съм с екипа и/или ядем, или готвим... 

    Как типично преминава един работен ден в екипа?
    Габриела: Дните ни определено са доста динамични. Работата е свързана предимно с изпълняване на задачи в кратки срокове и обслужване на много важни клиенти. Това обаче никога не е притеснявало хората ми, защото уменията, които имат, са солидни и е много трудно нещо да застане по пътя им към разрешаването на даден проблем. 

    Антония: Динамично и интензивно поради спецификата на нашата работа и кратките срокове, с които оперираме. Бързата и точна преценка на всеки един инцидент и ситуация налагат пълната отдаденост и ангажираност на всеки служител. Същевременно с това не пропускаме да отпразнуваме своите успехи и високи резултати и винаги се стремим да влагаме нотка на жизнерадостност в това, което правим.

    Елиас: В нашето ежедневие имаме най-вече контакт с нашите клиенти и съответните IT-специалисти, като главната ни роля е да се погрижим за разрешаването на  различните възникнали проблеми по възможно най-бързия и ефективен начин.  

    С кои други отдели/екипи работите най-често?
    Габриела: RSM работи с почти всички останали звена в Майкрософт. Имаме възможността да комуникираме с техническите отдели на дневна база, работим много близо с т.нар. Account Managers, които сключват едни от най-големите сделки в бранша. 

    Елиас Рамадан

    Incident Manager, RSM

    Тек Експъртс ми даде възможността и привилегията да се развия професионално и да подобря своите комуникативни и мениджърски умения.

    Всеки, който би искал да напредва професионално и да усъвършенства тези умения, е добре дошъл да се присъедини към нашия екип.

    Разкажете нещо, с което екипът Ви се гордее.
    Габриела: С екипа ми се гордеем с резултатите, които постигаме всеки месец, с това, че успяваме да създадем изключително приятна атмосфера през деня, че през годините развихме страхотни отношения, които допринасят за добрата екипна работа. Нашата силна страна определено е, че си помагаме. Когато нов човек дойде в екипа ни, ние буквално го обграждаме и започваме да му предаваме целия си опит.

    Антония: Стартирахме проекта в България през август 2021 г. и с общи усилия, упоритост и постоянство успяхме да положим основите и да изградим един от най-успешните бизнеси в компанията. Като се започне от подбирането на най-добрите специалисти в областта до създаването на процеси и безпрецедентни критерии за качество. Доказателство за този успех са удовлетвореността и високата оценка на нашите клиенти.

    Елиас: Гордеем се, че не сме само екип, ние сме приятели и семейство. Участваме в различни социални/обществени мероприятия и помагаме, когато можем.

    Какво обичате да правите заедно извън работно време?
    Габриела: Стараем се да сме ангажирани с инициативи, поддържащи нашата социална отговорност към околните и природата. Организираме и много спортни мероприятия. Наскоро дори участвахме в Legion Run (аз бях записана против волята ми). Скоро планираме нещо по-голямо, в което да могат да участват всички от RSM, CritSit и GetHelp екипите. 

    Антония: Силно вярваме, че нашата човешка стойност и полезност се простират отвъд пределите на бизнеса и затова се стремим да участваме в обществени дейности и да подпомагаме значими социални каузи.

    Елиас: Компанията ни организира различни занимания, като например спортни занимания – футбол, баскетбол, play station турнири и др., имаме онлайн курсове, team building и много други.

    Антония Димитрова

    Team Manager, RSM

    Работата в нашия проект е изключително интензивна и динамична. Няма една универсална методика, която да следваме във всяка ситуация. Затова е необходимо да се търсят иновативни начини за управление на екипа, така че да се гарантира както удовлетвореността на служителите, така и отлични работни резултати.

    Това, което ме мотивира, е обратната връзка, която идва от нашия клиент и валидацията, че усилията ни оставят положителен отпечатък.

    Какво сплотява екипа Ви?
    Габриела: Постоянната комуникация – винаги е била много отворена. В момента, в който осъзнаем, че работим с хора и че трябва да бъдем честни спрямо другите – нещата просто се случват.  

    Антония: Трудностите и проблемите, с които се сблъскваме и решаваме заедно. Откровеността, както и доверието, което си гласуваме един на друг помагат за поддържане на перфектен синхрон.

    Елиас: Нашият екип е изключително сплотен и хората, които работят, са много добросърдечни и отворени за помощ винаги. Имаме много добър мениджмънт и всяко мнение/всеки глас е важен.

    Как се вписват нови хора във Вашия екип?
    Габриела: Ако водя интервю и трябва да обясня какво правим само на теория, шансът да притесня кандидата е голям. Именно заради това винаги наблягам на факта, че екипът ми е много позитивен и приятелски настроен към всеки нов човек. Истината е, че когато някой започне работа при нас, аз държа да го видя още на първия ден и да го успокоя, да наблегна на факта, че в началото няма как да оставим някого да се справя сам. Армада от хора се заема с един нов човек – започваме с обучението, след това продължаваме с мениджъри и буквално всеки един човек от екипа е насреща. 

    Антония: Бързо и с лекота поради факта, че имаме силно развита култура на приемственост и винаги си помагаме, било то вътрешноекипно или междуекипно.

    Елиас: Забелязвам, че новите хора много бързо се вписват в екипа благодарение на добрия трейнинг.  Самият аз бях много доволен и лесно успях да се вместя в IT ежедневието на компанията. Аз лично избрах тази компания, защото е една уникална възможност за това човек да покаже своите умения и да бъде доволен.

    Как бихте довършили изречението: „Ако ти си..., заповядай в нашия екип!“?
    Габриела: Ако ти си авантюрист, заповядай в нашия екип! 

    Антония: Отборен играч, който има желание да се учи и надгражда и има непоклатима работна етика и чувство за отговорност.

    Елиас: Предизвиквам всеки, който има умението да се адаптира бързо за позиция като моята, да предприеме тази стъпка и да заповяда в нашия екип.  

    И накрая как бихте описали сами Вашия екип?
    Габриела: Тук няма да говоря само за RSM, а за всички, с които работя на дневна база. Неслучайно съм в компанията вече повече от 3 години – всеки ден отивам с удоволствие в офиса и знам, че срещу мен ще застанат хора, с които се работи лесно, с които се забавлявам, с които съм преминала през трудни моменти, с които създадохме екипи от нулата... Описвам екипа си като силен, сплотен, винаги подкрепящ. 

    Антония: Изключително адаптивен, мотивиран и задружен. За мен е удоволствие да работя с хора, които задават и поддържат високи стандарти на работа, притежаващи самокритичност и комбинативен ум.

    Елиас: Страхотен екип сме, всеки един от нас има своите умения, заедно се допълваме и именно затова сме прекрасен екип. Винаги ще помогнем, когато има нужда, и винаги ще сме усмихнати.

    Вижте по какви проекти работи Tek Experts

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на ТЕК ЕКСПЪРТС ЕООД в JOBS.bg

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА ИТ ЕКИПИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Екип Engineering, Nexo
    Екип GetHelp, Tek Experts
    Екип Java, Scalefocus
    Екип QA, МенторМейт
    Екип Compliance, Digital Wallets, Paysafe
    Екип CritSit, Tek Experts
    Екип Scagile, Блубито
    Екип Технологични трейнъри в Telerik Academy Alpha
    Екип Worldwide Consulting Center - Center of Engineering, VMware
    Екипи Helios и Phoenix, интегриране на платежни доставчици в Skrill и Neteller, Paysafe
    Eкип Online Banking Project, DataArt
    Екип SOC, Paysafe
    Екип UX/UI Team, Scalefocus
    Екип Engineering & Product Development, Nexo
    Екип Marketing Services, Experian България
    Екип Rapid Transfer, Paysafe
    Екип BIS platform QA, SEEBURGER
    Екип News UK Tech, Questers
    Екип Quality Engineering, Scalefocus
    Екип Клиентски Анализи, Hewlett Packard Enterprise
    Екип Custom Development, Milestone Systems
    Екип Sitefinity Cloud, Progress 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ЕК пуска 35 500 безплатни билета за 18-годишните, за да обиколят Европа
    Кандидатстването започва днес и ще приключи на 30 април
    преди 4 часа
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 5 часа
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 6 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 9 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ