петък, 20 май 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6185 прочитания

    Вижте какво представлява проектът „Партньори на „Човечността има лице“

    За проекта, който спечели първо място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в Наградите за отговорен бизнес 2013, разказва Юлия Георгиева - мениджър маркетинг и продажби на „Ивентас”
    13 март 2014, 18:05 a+ a- a

    Вижте видео от церемонията на Наградите за отговорен бизнес 2013

    За 11-та поредна година Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи своите Награди за отговорен бизнес. Най-престижният конкурс за корпоративна социална отговорност (КСО) у нас отличи най-добрите проекти, реализирани през 2013.

    В Economy.bg ще представим всички инициативи, които тази година бяха отличени с награда, за да покажем какво компаниите в България разбират под корпоративна социална отговорност, каква е била целта на проекта, какви ресурси е коствала реализацията му и какви резултати са постигнати.

    Юлия Георгиева, мениджър маркетинг и продажби на „Ивентас” ЕООД

    Проектът „Партньори на Човечността има лице“ спечели първо място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” на Наградите за отговорен бизнес 2013 на БФБЛ. За него  разказва Юлия Георгиева, мениджър маркетинг и продажби на „Ивентас” ЕООД.


    Име на проекта
    Дарителска и информационна кампания „Дари 2 лв.“ за набиране на средства за създаване на единствения в България кабинет за функционална бъбречна диагностика за деца, с която станахме партньори на „Човечността има лице“ – една кауза на фондация „Искам бебе“ и „Тройка на разсъмване“.

    Какво представлява проектът и какви са целите му? 
    Целта на проекта бе да се наберат средства, които да бъдат изразходвани целево за първия в България детски кабинет за функционална бъбречна диагностика и безплатни изследвания. В допълнение кампанията имаше за цел да образова родителите да обърнат внимание на бъбречното (нефрологичното) здраве на своите деца, тъй като бъбречните проблеми често протичат без симптоми. При своевременна диагностика и правилно лечение може да бъде избегнато бъбречното страдание в зряла възраст. 
    През последните 40 години се наблюдава увеличаване на броя на възрастните хора с хронични бъбречни заболявания и бъбречна недостатъчност.  Ключът за намаляване на тези заболявания при възрастните зависи от правилното лечение и профилактичните изследвания в детска възраст.  Важно средство е ранното поставяне на диагнозата, незабавното и правилно провеждане на лечението, проследяването на болните и предпазването от повторение на заболяването.

    Как беше реализиран и какви резултати постигна?
    Проектът имаше две основни цели – да набере средства за оборудване на функционалния кабинет и да информира родителите за правилна профилактика на бъбречните заболявания сред децата. По първото направление бяха изготвени 70 000 информационни брошури, които се раздадоха сред родителите на малки деца – в болнични заведения и кабинети за консултация, паркове, чрез влагане в специализирани издания, курсове за бъдещи родители. По време на годишното изложение „Бебемания“ доц. Анелия Буева изнесе презентация за важността на бъбречното здраве и запозна публиката с мащабите на бъбречните заболявания, проследени в рамките на проведения национален скрининг сред над 5000 деца в България.
    Дарителската кампания набра 10262 лв. Средства се набираха чрез акцията „Дари 2 лв.“, в която продажбата на определени продукти Philips AVENT акумулираше средства за инициативата и чрез урни за дарения, разположени на професионални събития от детския бранш и тематични събития за деца и родители. Набраните средства бяха изразходени целево за апарат – инфузомат, урофлуронетрия и медицински шкаф. Уредите вече се намират в Клиниката по нефрология и диализа за деца към СБАЛДБ „Проф. Иван Митев”, МУ, София.
     Благодарение на предходната дарителска инициатива „Човечността има лице“ беше ремонтирана и оборудвана единствената в България клиника по нефрология и диализа за деца към СБАЛДБ с климатици, легла, ортопедични матраци, шкафчета, хладилник за консумативи за нуждите на отделението. Отново благодарение на дарения беше открита първата в България биопсична нефрологична лаборатория за деца в СБАЛДБ.

    Как се отнесоха към проекта служителите на компанията?
    Аз  и бранд мениджърът на Philips AVENT Стоян Желязков дадохме  две отделни радио интервюта, за да отговорим на всички въпроси, свързани с кампанията, както и да разясним защо именно тази кауза бе избрана. Всички служители на фирмата участваха с лични дарения за каузата.

    Какви ресурси бяха вложени в проекта?
    За печата на 70 000 хиляди информационни брошури бяха изразходвани 2460 лв., но получихме безвъзмездна и безценна помощ от доц. Анелия Буева, както и от нашите медийни партньори „Тройка на разсъмване“ и списания „Кенгуру“ и „Дневникът на мама“.

    Защо корпоративната социална отговорност е важна за компанията? 
    „Ивентас“ ЕООД е официален вносител за България на Philips AVENT и други луксозни бебешки марки. Портфолиото позволява на фирмата да предложи на своите клиенти висок клас бебешки продукти, които се отличават по качество, иновации, дизайн и функционалност.
    Социалната отговорност за Ивентас ЕООД представлява пълноценна комуникация и отношения с нашите клиенти и партньори – разбиране на средата, която формира тяхното поведение, и адекватен отговор на целия спектър от нужди, които имат.

    В „Ивентас“ ЕООД работим бъдещи и настоящи родители и проблемите или предизвикателствата, пред които са изправени нашите клиенти и децата ни, имат и човешки резонанс у нас.

    От години провеждаме и партнираме на дарителски инициативи и кампании за подобряване условията и средата на живот на децата – финансова подкрепа за институции за настаняване на деца без родителски грижи, оборудване за болнични отделения, информационни кампании и др.
    В рамките на глобалната политика на Philips AVENT в подкрепа на кърменето Ивентас ЕООД популяризира сред родителите и медицинската общност в България уникалната полза от него чрез квалифицирана консултация, мотивиращи програми сред медицинската общност, формиране и оборудване на лактационни кабинети.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 24 минути
    262 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой потвърдени случаи на новия коронавирус у нас от началото на пандемията е 1 162 986
    преди 16 часа
    DHL Freight отваря нова логистична база в София
    Ще бъдат открити 100 нови работи места
    преди 16 часа
    Основаната от българин Leanplum е придобита от CleverTap
    Офисът в София става вторият най-голям развоен център в новата компания, броят на служителите в България ще се увеличи с 20% до края на годината.
    преди 21 часа
    ЕК с план за 300 млрд. евро за намаляване на енергийната си зависимост от Русия
    С REPowerEU Брюксел предлага диверсификация на енергийните доставки, по-бързо въвеждане на възобновяеми енергийни източници и пестене на енергия
    преди 22 часа
    Лорер: Японски автомобилен концерн изгражда развоен център у нас, наема 50 инженери
    Швейцарска компания вдига завода за микрооптика в Първомай за 85 млн. лв и открива над 100 работни места, обяви министърът
    преди 22 часа