петък, 20 май 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5407 прочитания

    Вижте какво представлява проектът „Готови за успех“

    За проекта, който спечели трето място в категория „Инвеститор в знанието” в Наградите за отговорен бизнес 2013, разказва Елица Иванова - ръководител „Връзки с обществеността“ в „Еврофутбол“
    20 март 2014, 15:54 a+ a- a

    Вижте видео от церемонията на Наградите за отговорен бизнес 2013

    За 11-та поредна година Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи своите Награди за отговорен бизнес. Най-престижният конкурс за корпоративна социална отговорност (КСО) у нас отличи най-добрите проекти, реализирани през 2013.

    В Economy.bg ще представим всички инициативи, които тази година бяха отличени с награда, за да покажем какво компаниите в България разбират под корпоративна социална отговорност, каква е била целта на проекта, какви ресурси е коствала реализацията му и какви резултати са постигнати.

    Проектът „Готови за успех “ спечели трето място в категория „Инвеститор в знанието” на Наградите за отговорен бизнес 2013 на БФБЛ. За него разказва Елица Иванова, ръководител „Връзки с обществеността“ в „Еврофутбол“.

    Елица Иванова, ръководител „Връзки с обществеността“ в „Еврофутбол“.

    Име на проекта
    „Готови за успех“

    Какво представлява проектът?
    През 2007 г. „Еврофутбол“ започна един от най-мащабните социално ориентирани проекти у нас – „Печелиш и помагаш”. Неговата основна и дългосрочна цел е финансовата подкрепа на различни  проблемни сфери от нашия живот. Една от тях е осигуряването на равен старт за образование на децата в неравностойно положение – сираци и полусираци. Това бе и причината компанията да подкрепя още от 2007 г. програмата „Готови за успех“, която подпомага младите хора без родители със средства за стипендии. През 2013 г. „Еврофутбол“ участва за седма поредна година в програмата, като осигури стипендии за учебната 2013/2014 г. 


    Цели:
    Да се насърчат децата в неравностойно положение да повишават своите знания и да продължат обучението си във висши учебни заведения, което да им даде по-голям шанс за професионална и обществена реализация.
    Да се повиши информираността на децата без родители за наличието на такава програма за стипендии, както и за условията за кандидатстване във ВУЗ.

    Как беше реализиран и какви резултати постигна?
    Програмата се реализира със съдействието на фондация „Помощ за благотворителността в България“ (ФПББ), която заедно с фондация „Сирак“ са основателите й. „Еврофутбол“ превежда средствата за стипендиите на ФПББ. Представители на букмейкърската къща участва активно в прецизирането на кампанията от самото й създаване, в намирането и получаването на по-голяма популярност с оглед на това повече фирми да се включат в програмата. Не на последно място, „Еврофутбол“ винаги е част от комисията, определяща стипендиите на младите хора. Екипът на компанията се е заел и с активното промотиране на успехите и личните истории на всеки един от стипендиантите, които финансира.
    Как се отнесоха към проекта служителите на компанията?
    Служителите на компанията оценяват високо подкрепата на „Еврофутбол“ на младежите в неравностойно положение.

    Какви ресурси бяха вложени в проекта?
    В проекта бяха вложени финансови ресурси, а така също и вътрешни ресурси, касаещи популяризирането на програмата.

    Защо корпоративната социална отговорност е важна за компанията? 
    „Еврофутбол“ бе една от първите в България компании, които консолидираха социалната си политика на дарения в мащабен корпоративно-социален проект - „Печелиш и помагаш“. Това се случи през 2007 година, когато много малко фирми у нас разбираха същността на КСО. За една компания, особено за тази, която развива дейността си в развлекателния сектор, е от изключително значение обществото да има доверие в нея. За „Еврофутбол“ пък е важно да вижда проблемите в обществото, да съдейства за тяхното разрешаване, защото е част именно от това общество.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 минути
    262 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой потвърдени случаи на новия коронавирус у нас от началото на пандемията е 1 162 986
    преди 16 часа
    DHL Freight отваря нова логистична база в София
    Ще бъдат открити 100 нови работи места
    преди 16 часа
    Основаната от българин Leanplum е придобита от CleverTap
    Офисът в София става вторият най-голям развоен център в новата компания, броят на служителите в България ще се увеличи с 20% до края на годината.
    преди 21 часа
    ЕК с план за 300 млрд. евро за намаляване на енергийната си зависимост от Русия
    С REPowerEU Брюксел предлага диверсификация на енергийните доставки, по-бързо въвеждане на възобновяеми енергийни източници и пестене на енергия
    преди 22 часа
    Лорер: Японски автомобилен концерн изгражда развоен център у нас, наема 50 инженери
    Швейцарска компания вдига завода за микрооптика в Първомай за 85 млн. лв и открива над 100 работни места, обяви министърът
    преди 22 часа