петък, 20 май 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5350 прочитания

    Вижте какво представлява проектът The NO Project/PLAY 4 CHANGE

    За проекта, който спечели трето място в категорията „Инвеститор в обществото” в Наградите за отговорен бизнес 2013, Петя Димитрова - главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка
    27 март 2014, 17:03 a+ a- a

    Вижте видео от церемонията на Наградите за отговорен бизнес 2013

    За 11-та поредна година Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи своите Награди за отговорен бизнес. Най-престижният конкурс за корпоративна социална отговорност (КСО) у нас отличи най-добрите проекти, реализирани през 2013.

    В Economy.bg ще представим всички инициативи, които тази година бяха отличени с награда, за да покажем какво компаниите в България разбират под корпоративна социална отговорност, каква е била целта на проекта, какви ресурси е коствала реализацията му и какви резултати са постигнати.

    Проектът The NO Project/PLAY 4 CHANGE  спечели трето  място в категория „Инвеститор в обществото” на Наградите за отговорен бизнес 2013 на БФБЛ. За него разказва Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка.

    Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка

    Име на проекта
    The NO Project/PLAY 4 CHANGE – проект за борба с трафика на хора

    Какво представлява проектът и какви са целите му?

    Основните ни цели с The NO Project са да повишим информираността в обществото по проблема с трафика на хора и да променим съществуващите поведенчески модели спрямо престъпната практика, като ангажираме и запознаем младите хора с мащабите и негативните ефекти от трафика на хора.

    В лицето на Националната комисия за борба с трафика на хора намерихме отговорен партньор и съвместно успяхме да реализираме редица дейности с цел превенция.

    Стремежът ни бе да утвърдим нов работещ модел, като обединим усилията, опита и познанията на държавните структури и частния сектор в изграждането на успешно партньорство за борбата с проблема. 

    За моя екип и за мен лично каузата за борба с трафика на хора е от изключителна важност и след една година активна работа в тази насока тази кауза се превърна в част от цялостната политика за социална отговорност на банката.


    Как беше реализиран и какви резултати постигна?
    Само за година реализирахме три семинара, пет изложби и три рок концерта в София, Варна и Бургас. През лятото на 2013 г. проведохме кампанията Play 4 Change (Играй за промяна), в рамките на която реализирахме три големи събития, подкрепени от музикантите от Д2, Gravity Co, Милена Славова, група Filed. Борисовата градина в София, Морската градина на Варна и Морската градина в Бургас се превърнаха в поле за изява в името на каузата на много млади творци, спортисти и музиканти. Инициативата ни привлече и стотици доброволци, които помогнаха за популяризиране на кампанията.

    Голямата публичност на проекта спомогна за повишаване на информираността на хиляди граждани. Това намали риска запознатите с проблема да станат жертви на трафика на хора. Посланието ни за нуждата от говорене по темата бе чуто.

    Как се отнесоха към проекта служителите на компанията?
    Социално отговорното поведение, както и всяка промяна в живота, започва от самите нас. Затова и всеки един проект и инициатива в нашата банка се замисля и инициира отвътре от екипа и като резултат моите колеги вземат дейно участие в програмите за социална отговорност.

    Всички ние бяхме пряко ангажирани в инициативите по проекта. В 186-те клона на Пощенска банка в цялата страна се разпространяваха информационни материали за борбата с трафика на хора.

    Какви ресурси бяха вложени в проекта?
    За реализацията на инициативите инвестирахме над 60000 лв. и много часове работа на екипа. Позитивният отзвук в обществото на цялостната кампания доведоха до решението да продължим своята подкрепата си за борбата с трафика на хора. За нас е важно да развием началото, което заедно с нашите партньори поставихме миналата година, в дългогодишна кампания, която да достигне до повече хора и да ги ангажира с този важен проблем.

    Защо корпоративната социална отговорност е важна за компанията? 
    Пощенска банка е компания с над 20-годишен опит на българския пазар, която подпомага икономиката и социалните каузи в страната. За нас социалната отговорност и устойчивото развитие са единственият начин за правене на бизнес, защото не сме просто банка, а ангажиран и интегриран член на нашата общност.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    DHL Freight отваря нова логистична база в София
    Ще бъдат открити 100 нови работи места
    преди 15 часа
    Основаната от българин Leanplum е придобита от CleverTap
    Офисът в София става вторият най-голям развоен център в новата компания, броят на служителите в България ще се увеличи с 20% до края на годината.
    преди 20 часа
    ЕК с план за 300 млрд. евро за намаляване на енергийната си зависимост от Русия
    С REPowerEU Брюксел предлага диверсификация на енергийните доставки, по-бързо въвеждане на възобновяеми енергийни източници и пестене на енергия
    преди 21 часа
    Лорер: Японски автомобилен концерн изгражда развоен център у нас, наема 50 инженери
    Швейцарска компания вдига завода за микрооптика в Първомай за 85 млн. лв и открива над 100 работни места, обяви министърът
    преди 21 часа