петък, 20 май 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8774 прочитания

    Вижте какво представлява проектът Mtel Top Performers Program

    За проекта, който спечели второ място в категорията „Инвеститор в човешкия капитал” в Наградите за отговорен бизнес на БФБЛ, разказва Миглена Узунова-Цекова, директор „Човешки ресурси“ в Мобилтел
    22 април 2014, 16:21 a+ a- a

    Вижте видео от церемонията на Наградите за отговорен бизнес 2013

    За 11-та поредна година Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи своите Награди за отговорен бизнес. Най-престижният конкурс за корпоративна социална отговорност (КСО) у нас отличи най-добрите проекти, реализирани през 2013 г.

    В Economy.bg ще представим всички инициативи, които тази година бяха отличени с награда, за да покажем какво компаниите в България разбират под корпоративна социална отговорност, каква е била целта на проекта, какви ресурси е коствала реализацията му и какви резултати са постигнати.

    В категорията „Инвеститор в човешкия капитал” в Наградите за отговорен бизнес 2013 на БФБЛ второ място бе присъдено на проекта „Mtel Top Performers Program”. За него разказва Миглена Узунова-Цекова, директор „Човешки ресурси“ в Мобилтел.

    Миглена Узунова-Цекова, директор „Човешки ресурси“ в Мобилтел



    Име на проекта:
    Mtel Top Performers Program

    Какво представлява проектът и какви са целите му?
    Програмата за стимулиране на служителите с високо представяне е начин за разпознаване на  индивидуалния принос към успеха на компанията. Целта е поощряване на усилията на служителите с най-високи резултати, независимо от тяхната позиция и стаж в компанията. Тя повишава ангажираността и създава култура, фокусирана върху представянето.

    Как беше реализиран и какви резултати постигна?
    Първата стъпка беше обявяването на самата програма – служителите бяха информирани чрез вътрешните канали за създаването на Програма за стимулиране на служителите с високо представяне. След това стартира процесът по номинации, като мениджърите определиха колегите в своите екипи, които отговарят на критериите за високо представяне.

    В знак на признание тези служители получиха еднократен паричен бонус, преференциални условия за допълнителни придобивки, награждаване с почетен знак, както и възможност за допълнително обучение. Кулминацията беше конференция със семинари на различни теми, в които те се включиха според индивидуалните си предпочитания и персонална квалификация.

    Там имаха възможност да дискутират с международни лектори най-актуалните тенденции в областта на телекомуникациите. Служителите бяха поздравени лично от топ мениджмънта, а събитието приключи с церемония по награждаване, на която всеки от тях получи специално отличие.

    Според мен програмата успешно изрази признателността на компанията за приноса на служителите към постигането на стратегията. Поставянето на фокус върху колегите, които допринасят максимално за успеха на Мтел, повиши тяхната лоялност, мотивира ги да бъдат по-ангажирани и ги направи модели за подражание за останалите служители. Програмата продължава и през тази година и се надявам, че за всички мениджъри ще бъде още по-трудно да определят най-добрите от най-добрите в своите екипи.

    Как се отнесоха към проекта служителите на компанията?
    Обратната връзка от финалното събитие показа, че близо 90% от присъствалите са удовлетворени от събитието и от програмата като цяло. Преобладаващите мнения бяха, че събитието и програмата като цяло са „полезни“, „вдъхновяващи“, „интересни“, „мотивиращи“. Много хора ни поздравяваха за идеята и ни благодариха лично за полученото признание.

    Какви ресурси бяха вложени в проекта?
    Можем да измерим вложените нефинансови ресурси с времето и усилията на служителите при организацията на събитията. Финансовата стойност на проекта е 175 000 лева под формата на бонуси за служителите с високо представяне и за организация на събитието.

    Защо корпоративната социална отговорност е важна за компанията?

    Безспорно една от причините компанията да бъде предпочитано място за работа е социално отговорната й политика към служителите. Стремим се да създаваме култура на непрекъснато подобряване и надграждане на знанията и уменията на служителите и тяхното самоусъвършенстване, тъй като това е определящо за техния професионален успех, както и за представянето на компанията на пазара.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 минути
    262 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой потвърдени случаи на новия коронавирус у нас от началото на пандемията е 1 162 986
    преди 16 часа
    DHL Freight отваря нова логистична база в София
    Ще бъдат открити 100 нови работи места
    преди 16 часа
    Основаната от българин Leanplum е придобита от CleverTap
    Офисът в София става вторият най-голям развоен център в новата компания, броят на служителите в България ще се увеличи с 20% до края на годината.
    преди 21 часа
    ЕК с план за 300 млрд. евро за намаляване на енергийната си зависимост от Русия
    С REPowerEU Брюксел предлага диверсификация на енергийните доставки, по-бързо въвеждане на възобновяеми енергийни източници и пестене на енергия
    преди 22 часа
    Лорер: Японски автомобилен концерн изгражда развоен център у нас, наема 50 инженери
    Швейцарска компания вдига завода за микрооптика в Първомай за 85 млн. лв и открива над 100 работни места, обяви министърът
    преди 22 часа