На 13 февруари 2009 в София се проведе Конференция на IPRA за Югоизточна Европа на тема “PR 3.0 - Предизвикателства и възможности пред комуникациите в съвременната комплексна дигитална среда!".
Основният й фокус беше дигиталната революция и промените на PR бизнеса в новите условия на технологично развитие. Домакин на събитието беше Международната PR асоциация (IPRA), а организатор - ИПРА България.
Конференцията посетиха специалисти в сферата на PR и маркетинг от над тридесет държави от Югоизточна Европа и цял свят.
Отворена дискусия на тема „Обществената дипломация като стратегическо средство за подобряване на репутацията на България и страните от Югоизточна Европа” Повече по темата вижте тук.
Корпоративни комуникации 3.0 Повече по темата вижте тук.
ИТ пазарът в момента е по-раздвижен, има доста повече кандидати, но борбата за най-висококвалифицираните остава ожесточена - Христо Борисов, съосновател и изп. директор на първия български еднорог, пред Economy.bg
За използването на изкуствен интелект при подбор на таланти, кредитиране и ценообразуване, вижте какво споделя адв. Миткова - старши мениджър в Адвокатско дружество „Делойт Лигъл“