четвъртък, 01 октомври 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9861 прочитания

    Панос Макрис е новият генерален директор на Белла България

    Той има голям опит в мениджмънта на компании в Югоизточна Европа
    13 януари 2015, 11:31 a+ a- a

    Панос Макрис е новият генерален директор на Белла България, съобщиха от компанията. Той ще ръководи топ мениджмънта на хранителния холдинг в България, Румъния и Гърция и ще отговаря за изпълнението на бизнес плановете на Белла България с фокус върху развитието на иновативни продукти и навлизането на нови пазари.

    Панос Макрис притежава дългогодишен опит в управлението на компании в Югоизточна Европа. Бил е изпълнителен и търговски директор на P.G.Nikas SA, изпълнителен директор на Publicworld, директор „Млечни продукти” в Delta Dairy/Danone Hellas и е заемал няколко ръководни длъжности в P&G. Преди да стане част от екипа на Белла България е бил Главен търговски директор в Cosmote и Romtelecom Румъния, където е ръководил компаниите от групата Romtelecom, Cosmote, Germanos, Sunlight и Zapp.

    Панос Макрис е завършил Националния технически университет в Атина със специалност „Инженерна химия”. Владее английски, френски и румънски език.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Йоурова: Мониторингът върху България продължава, има несвършена работа
    Липсата на прозрачност за собствеността на медиите в България и отчетността на главния прокурор будят безпокойство, пише в доклада за страната ни ЕК
    преди 8 часа
    Въвеждаме отрицателен PCR тест за пристигащите от Украйна у нас
    От 1 октомври ще се допуска публика на спортните състезания на закрито
    преди 9 часа
    преди 9 часа
    Раздадоха първите ваучери за ИКТ услуги на малки и средни фирми
    Те ще подпомгнат дигитализацията на компаниите
    преди 9 часа
    Рекорден срив на английската икономика
    Страната отбелязва 21,5% годишен спад през второто тримесечие на 2020 г.