петък, 24 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7894 прочитания

    Вижте какво представлява проектът „Дни на подкрепа на TELUS“

    Той бе отличен с награда Engage - за ангажираност на служителите в КСО проект, присъждана от Международния форум на бизнес лидерите, Великобритания
    11 юни 2015, 17:37 a+ a- a

    Вижте видео от награждаването на TELUS от церемонията на Наградите за отговорен бизнес 2014

    През 2015 Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи за 12-та година Наградите за отговорен бизнес. Целта на конкурса е да популяризира дейностите на компаниите с най-сериозен принос към корпоративната социална отговорност в България и да насърчат останалите фирми да развиват активна социална политика.

    В Economy.bg отново ще ви представим всички инициативи, които бяха отличени с награда в конкурса. Ще разкажем за проектите, как са били реализирани и какви резултати са постигнали, за да могат повече хора да се запознаят с инициативите, които реализират компаниите в Българияняма запетая като част от политиката си за корпоративна социална отговорност.

    Десислава Рангелова, КСО, бранд и ПР мениджър на TELUS.

    Специалната награда Engage за ангажираност на служителите в КСО проект, присъждана от Международния форум на бизнес лидерите, Великобритания, получи TELUS International Europe с „Ден на подкрепа на TELUS”. Повече за проекта разкава Десислава Рангелова, КСО, бранд и ПР мениджър на TELUS.

     

    Име на проекта: Дни на подкрепа на TELUS

    Какво представлява и какви са целите му?
    Дните на подкрепа на TELUS са най-важните събития от КСО календара на компанията по целия свят. Инициативата се провежда навсякъде, където TELUS има офиси. Над 16 000 доброволци годишно допринасят към определена кауза с обществено значение. Всякa година компанията избира проект, на който да посвети Деня на подкрепа и усилията на хилядите свои служители. Основната цел на проекта е да се ангажира цялото общество и институциите върху решаването на даден проблем с обществено значение. През 2014  Денят на подкрепа на TELUS се проведе за 2-ри път. Бенефициент бе училището за незрящи деца „Луи Брайл“ в София, където учат 200 деца от цялата страна.

    Как беше реализиран и какви резултати постигна? 
    Основната цел на Деня на подкрепа на TELUS през 2014 бе основен ремонт на пансиона към училището: шпакловане, боядисване, ремонт на електрическата инсталация, нови настилки в стаите, нови щори, спално бельо, подмяна на всички осветителни тела, косене и почистване на тревните площи, подготовка на сензорната градина за зимния сезон. Цялостната инвестиция в проекта беше 70 000 лева, но най-важното постижение бе, че успяхме да ангажираме 500 наши служители като доброволци в проекта.


    Специализираните ремонтни дейности започнаха далеч по-рано, веднага след края на учебната година с помощта на поддоставчик. Бяха направени всички необходими ремонти, за да могат доброволците да работят на самия Ден на подкрепа. Успоредно с всички дейности събитието е съпътствано от официална програма, в която взимат участие представители на всички заинтересовани страни – ръководството на училището, представители на местните и държавните власти, Агенцията за закрила на детето, представител на фондация „И аз мога“ и представител на ръководството на TELUS.

    Това създава възможност да бъдат повдигнати и други важни въпроси и да се търси тяхното решение. Всъщност благодарение на големия медиен интерес успяхме да постигнем основната цел на Деня на подкрепа на TELUS да ангажираме цялото общество с решаването на належащ проблем. След репортажите и публикациите много други компании и отделни хора помогнаха на училището да купи така нужните нови мебели за стаите от общежитието. Това е магията на инициативата.

    Как се отнесоха към проекта служителите на компанията? 
    Самият факт, че успяхме да привлечем над 500 наши служители, говори сам по себе си. Ние сме изключително горди с членовете на нашия екип, те са двигателят на цялата инициатива и дори след самия Ден на подкрепа продължават да помагат на училището и децата не само с организираните съпътстващи Деня на подкрепа инициативи, но и индивидуално.


    Какви ресурси бяха вложени? 
    Бюджетът на проекта възлиза на 70 000 лв., които бяха инвестирани в две основни направления. Третото направление е стойността на доброволческия труд. 

    •Организационни разходи (логистика) – 28 114,11 лв.;

    •Материали, свързани с дейностите (материали, инструменти, специализиран труд) – 42 268, 90 лв.;

    •Стойност на труда на 500 доброволци – 17 400 лв.  

    Защо корпоративната социална отговорност е важна за компанията?  
    TELUS International, доставчик на услуги за аутсорсинг на бизнес процеси и контактни центрове за клиенти в цял свят, предоставя иновативно обслужване, като поставя клиента винаги на първо място чрез силата на екипната работа, комбинативното мислене и корпоративна култура. TELUS International е глобална дъщерна компания на TELUS, водеща канадска телекомуникационна компания със 7,8 млрд. евро годишни приходи и 13,5 млн. клиенти. В подкрепа на своята философия да даваме там, където живеем, компанията TELUS и всички нейни служители са предоставили повече от 198 млн. евро за благотворителност и за организации с нестопанска цел и са изработили доброволно повече от 4,8 млн. часа в подкрепа на местните общности от 2000 г. досега. 

    14 обществени борда на TELUS по света са двигателите на местните филантропски инициативи на Компанията. От TELUS сме горди, че сме определени за най-забележителната филантропска организация в света за 2010 г. от специализираната благотворителна организация по събиране на средства (Association of Fundraising Profession).

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 23 часа
    Eldrive започва да изгражда собствени зарядни паркове за електромобили
    Освен зарядните станции в парковете ще има кафенета и магазини
    преди 1 ден
    „Смарт Органик“ вече се търгува на основния базар на БФБ
    Тя е първата компания, преминала от малкия пазар beam на основния Standard на Борсата
    преди 1 ден
    JYSK открива още 2 нови магазина у нас
    От началото на 2024 до сега бяха открити обекти в Елин Пелин, Равда и Асеновград
    преди 1 ден
    Инфлацията във Великобритания с по-малък от очакваното спад
    През април показателят е с почти 1% по-нисък спрямо март
    22 май 2024, 13:06
    Пазарът на индустриални площи в София навлиза в нова фаза
    Пазарът на производствени и складови площи в София забавя темпото си в началото на годината, а наемните нива се стабилизират за първи път от края на 2021, сочи нов доклад на Cushman&Wakefield Forton