събота, 16 ноември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    12543 прочитания

    Гриша Караниколов е новият мениджър „Връзки с партньорите и продажби“ в Телерик Академия

    Той ще участва в развитието на партньорската програма на организацията
    22 януари 2018, 11:39 a+ a- a

    Гриша Караниколов е новият мениджър „Връзки с партньорите и продажби“ в Телерик Академия, съобщават от образователната организация. В тази роля той отговаря за отношенията с бизнеса и развитието на партньорската мрежа на Телерик Академия.

    Гриша разполага с над 12 години опит в областта на продажбите и консултирането на ключови клиенти като Microsoft, PwC, BBC, Coca-Cola и Nestle. През последните 7 години работи в Telerik и след това Progress, където изпълнява ролята старши инженер по продажбите за системата за управление на съдържанието – Telerik Sitefinity. Преди това Гриша ръководи екип от специалисти в областта на продажбите в SiteGround. Водил е технологични обучения и лекции в САЩ, Южна Америка, Европа и Азия. Има бакалавърска степен по индустриален мениджмънт от ТУ-София.

    „С отделянето на Телерик Академия като самостоятелна образователна организация преди година знаехме, че основен фактор за нейния успех ще бъдат хората. Затова продължаваме методично да разширяваме екипа си с точните попълнения, които да ни помогнат да изведем обученията и партньорската си програма до следващото ниво“, коментира Бойко Яръмов, съосновател и изпълнителен директор на Телерик Академия.

    Към Академията се присъединяват също Мая Жечева и Едуард Евлогиев, с които организацията ще разшири обхвата на професионалните си обучения.

    Образователната организация обяви, че през 2018 г. освен предлаганите до момента технологии .NET и JavaScript, обученията за първи път ще акцентират върху програмния език Java, както и разработката на мобилни приложения. В отговор на нуждите на партньорите на Академията и на пазара в България, през следващите 12 месеца ще стартират 9 нови програми за подготовка на софтуерни специалисти.

    От началото на 2017 г. след рестарта на Телерик Академия, над 300 курсисти са преминали през професионалната ѝ програма, а 30 технологични компании са се присъединили към партньорска ѝ мрежа, сред които са Experian, Uber, Accedia, Telelink, Proxiad, Naxex, Melon, Endava, Komfo, Tick42, ICB, Grafixoft и други.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    ЕС не се справя с антимикробната резистенстност
    Според Европейската сметна палата има известен напредък, но годишно от нелечими бактерии в ЕС умират 33 000 души, а икономическата цена е €1,5 млрд.
    преди 10 часа
    Хонконг изпадна в рецесия
    Това се случва за първи път от 10 години насам
    преди 11 часа
    15 държави поискаха търговски компенсации заради Брекзит
    Държави от различни точки по света са притеснени за своя износ за ЕС
    преди 11 часа
    Предложението за болничните ще бъде ревизирано
    Първият ден ще се плаща на родителите, които гледат болни деца, и при трудови злополуки
    преди 13 часа
    Amazon оспорва сделката на Пентагона с Microsoft
    Тя е на стойност близо 10 милиарда щатски долара
    преди 16 часа
    Очаква се най-много българи да подадат докуметни за уседналост във Великобритания
    Над 600 000 европейци са кандидатствали само през октомври