събота, 12 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5487 прочитания

    Как да подходим към член на екипа, който е неорганизиран?

    Вижте какво сподели по темата пред екипа на Economy.bg Галин Бородинов, основател на агенция PR Point
    08 януари 2019, 15:41 a+ a- a

    За някои хора приоритизирането на задачи е непосилна задача, а думата „срок” - митично същество. Може ли този недостатък да бъде компенсиран с други качества и как трябва да се подходи към член на екипа, който е неорганизиран? Ето какво сподели по темата пред екипа на Economy.bg Галин Бородинов, основател на агенция PR Point:

    „Член, който систематично пречи на екипа да върши работата си в предварително определените срок, качество и бюджет, няма място в него. Вероятно качествата му са били недогледани на етапа на подбора.

    Смекчаващи обстоятелства като талант в определена дейност, или че този член с характера си допринася за добрата атмосфера в екипа, могат твърде малко да му помогнат в дългосрочен план.

    В най-добрия случай такъв човек допълнително ще товари колегите си с грижата да „микроменажират” неговите задачи. Добър шанс е, ако съекипник или ръководител има готовност да помага със съвети и менторство за неща като приоритизиране на задачите, управление на времето, работа в екип – време, в което неорганизираното човече да се справи със себе си.

    В практиката ми по-често срещам неорганизираност от по-различен тип – липса на дисциплина да се мисли в посоките, поставени от маркетинговата стратегия на даден продукт. Присъщо е предимно на колеги на стартови позиции, които по-трудно излизат от собствената си кожа и его на потребители или граждани, за да проявят емпатия и да погледнат през очите на целевата група, дефинирана в стратегията и допълнително охарактеризирана от данните на различните медийни и маркетингови изследвания.

    В такива случаи обясняваме аргументирано, спорим, за да бъде процесът на работа и процес на учене за колегите. Защото е важно всички членове на екипа да са „на същата страница”, когато става дума за послания, комуникационни канали и дейности.“

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    „Смарт Солар Технолоджис“ инвестира 240 млн. лв. в Стара Загора
    Новият завод на компанията ще създаде над 800 нови работни места
    преди 12 часа
    ЕЦБ ще намали лихвените проценти с по 0,25% през октомври и ноември
    Това показва проучване на „Ройтерс“ сред икономисти
    преди 14 часа
    Над 110 млн. са регистрираните електронни прегледи за по-малко от 2 години
    Общият брой на издадените електронни рецепти надхвърли 63 млн.
    преди 14 часа
    Франция разкри строг бюджет
    Страната се опитва да се справи с повишаващия се дълг и дефицит чрез орязване на разходите и по-високи данъци
    преди 15 часа
    AMD обяви нови AI чипове
    Според компанията AI пазарът ще нарасне до $500 млрд. в следващите 4 години
    преди 15 часа
    Заводът за лагери в Сопот се разраства с инвестиция за над 14 млн. лв.
    СКФ Бeрингс България получи сертификат за инвестиция клас A