неделя, 18 август 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3561 прочитания

    Как да подходим към член на екипа, който е неорганизиран?

    Вижте какво сподели по темата пред екипа на Economy.bg Галин Бородинов, основател на агенция PR Point
    08 януари 2019, 15:41 a+ a- a

    За някои хора приоритизирането на задачи е непосилна задача, а думата „срок” - митично същество. Може ли този недостатък да бъде компенсиран с други качества и как трябва да се подходи към член на екипа, който е неорганизиран? Ето какво сподели по темата пред екипа на Economy.bg Галин Бородинов, основател на агенция PR Point:

    „Член, който систематично пречи на екипа да върши работата си в предварително определените срок, качество и бюджет, няма място в него. Вероятно качествата му са били недогледани на етапа на подбора.

    Смекчаващи обстоятелства като талант в определена дейност, или че този член с характера си допринася за добрата атмосфера в екипа, могат твърде малко да му помогнат в дългосрочен план.

    В най-добрия случай такъв човек допълнително ще товари колегите си с грижата да „микроменажират” неговите задачи. Добър шанс е, ако съекипник или ръководител има готовност да помага със съвети и менторство за неща като приоритизиране на задачите, управление на времето, работа в екип – време, в което неорганизираното човече да се справи със себе си.

    В практиката ми по-често срещам неорганизираност от по-различен тип – липса на дисциплина да се мисли в посоките, поставени от маркетинговата стратегия на даден продукт. Присъщо е предимно на колеги на стартови позиции, които по-трудно излизат от собствената си кожа и его на потребители или граждани, за да проявят емпатия и да погледнат през очите на целевата група, дефинирана в стратегията и допълнително охарактеризирана от данните на различните медийни и маркетингови изследвания.

    В такива случаи обясняваме аргументирано, спорим, за да бъде процесът на работа и процес на учене за колегите. Защото е важно всички членове на екипа да са „на същата страница”, когато става дума за послания, комуникационни канали и дейности.“

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    преди 2 дни
    Прогнозират скок в предлагането на индустриални площи в Божурище, Нови Хан и Равно поле
    Автомобилната индустрия е една от най-активните в изграждането на производствени и складови площи, сочи анализ на Colliers International
    преди 2 дни
    преди 2 дни