четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2269 прочитания

    Първата работа на Детелина Смилкова, ВУЗФ

    Как е стартирала кариерата на вицепрезидента на Висшето училище по застраховане и финанси?
    17 юни 2019, 10:02 a+ a- a

    Как е започнала кариерата на едни от най-успешните хора в България? В новата рубрика на Economy.bg „Първата работа на...“ ще ви срещаме с мениджъри на високи позиции и професионалисти от различни бизнес сектори, които разказват за началото на своята кариера и с какво им е била полезна.

    Вижте каква е била първата работа на Детелина Смилкова, вицепрезидент на Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ):

    „Спомням си за първата си работа с усмивка и благодарност. Започнах като търговски помощник, а после станах и  търговски пълномощник в „Нефтоимпекс“ - компанията, която отговаряше за експорт и реекспорт на цялата гама  от продуктите на „Нефтохим“. Спомням си, че бях много объркана и много респектирана. Сблъсках се фронтално със сериозни и комплексни задачи и документи, с огромен обем от трудносмилаема информация и мащаб, при  който всяка грешка коства милиони. В началото се чувствах откровено не на място, но се наложи много бързо да  се адаптирам и да заплувам в дълбоки води. Всъщност първата ми работа ми даде безценен поглед върху  процесите и документацията в бизнеса. Втората ми беше безкрайно ценна с контактите и третата - вече беше  собствен бизнес. Ще я запомня с изключително интелигентните, знаещи и можещи хора, с които ме запозна. Това  е една много мъжка и изискваща работна среда - признателна съм както за опита и знанията, така и за  адаптивността, която имам още от онзи период.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 9 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 9 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 12 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната