четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3358 прочитания

    Александрос Цицос поема ръководството на ПР отдела на guts&brainsDDB

    Той има над 15 години опит в маркетинговите комуникации
    23 октомври 2019, 12:41 a+ a- a

    Творческата агенция guts&brainsDDB, част от DDB Group, присъедини към екипа си Александрос Цицос като ръководител връзки с обществеността и стратегически клиенти. Негов основен ангажимент ще бъде управлението и бизнес развитието на новосъздадения отдел, както и предлагането на ефективни творчески решения в сферата на връзките с обществеността. Допълнително, Александрос ще се включи активно в стратегическото консултиране и устойчивото прилагане на интегрирани маркетингови проекти, и ще подпомага поддържането на лидерската позиция на guts&brainsDDB. 

    „С дългогодишния си опит, стратегическото мислене и креативността, Алекс е правилният избор, за да води новия отдел на агенцията. Тази година разширихме дейността си, като стартирахме собствена продуцентска компания - Final New и добавихме ПР консултирането към портфолиото си, за да отговорим на нуждите на клиентите и да предоставяме стойностни, интегрирани, маркетингови решения“, сподели Ангелос Парасхакис, главен изпълнителен директор на DDB Group. 

    guts&brainsDDB е най-награждаваната агенция в историята на Фестивала на рекламните агенции в България (ФАРА). Повече от 25 години предоставя пълно творческо обслужване на международни марки и лидери на местния пазар. За това време в компанията са работили няколко поколения рекламисти, чиито постижения излизат извън границите на България. През 2017 г. guts&brainsDDB стана творчески хъб за агенциите от 22 държави в региона, част от DDB Group, и се превърна в двигател на маркетинговите стратегии на групата. Реализира проекти за клиенти извън България за пазари в Централна и Източна Европа, Унгария, Германия, Франция, Англия, Испания, Португалия и Дубай. Агенцията е отличена многократно в престижни местни и международни конкурси и фестивали.

    Александрос има опит в маркетингови комуникации повече от 15 години. Притежава силни, доказани умения в разработването и изпълнението на интегрирани комуникационни кампании, стратегическо консултиране, събитиен мениджмънт, управление на репутацията, кризи и медии. В продължение на почти девет години е част от екипа на ПР агенцията на комуникационната група Publicis One, където започва като консултант, а през последните години е изпълнителен директор на агенцията.

    Той развива своя опит чрез изграждането, реализирането и управлението на проекти за местни и международни компании от различни сектори, сред които са Shell, Huawei, Microsoft, Philips, CEZ, L’Oreal, Загорка, Mr. Bricolage, Actavis, e.on и др. Работил е за държавни и общински институции – Министерство на държавната администрация, Министерство на туризма, Община Пловдив и неправителствени организации – SOS Детски селища България, Джуниър Ачийвмънт България и др. Последно бе ангажиран като директор "Корпоративни комуникации" на TBI Bank за България и Румъния и директор „Маркетинг и комуникации“ на Фондация Пловдив 2019.

    Той има магистърска степен по хуманитарни науки и притежава редица сертификати по маркетингови комуникации и управление на екипи. Част от проектите, ръководени от него, са отличени в престижни местни и международни конкурси и фестивали. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 3 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 4 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 20 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 20 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 21 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място