сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9574 прочитания

    Иван Александров, eBag.bg: Доставяме 800 поръчки на ден, през март наехме 50 души

    В момента хората пазаруват обичайните продукти, но в по-големи количества, казва основателят на онлайн супермаркета
    31 март 2020, 10:08 a+ a- a

    Иван Александров, основател и изпълнителен директор на eBag.bg

    На фона на трудностите и предизвикателствата, които много компании в България срещат в условията на извънредно положение, има и такива, за които кризата създаде повече работа и възможности.  Сред тях е онлайн супермаркетът eBag.bg, който доставя хранителни стоки в София. Компанията отчита сериозен ръст на поръчките и само за последните 10 дни е наела повече от 40 души, които помагат в процесите за обслужване на увеличения обем доставки. И продължава да добавя нови хора всеки ден. За отражението на извънредното положение върху онлайн продажбите разговаряме с Иван Александров, основател и изпълнителен директор на eBag.bg. 

    Увеличиха ли се поръчките през eBag.bg след обявяване на извънредното положение в страната?
    Увеличението на работата ни започна две седмици по-рано. С настъпването на извънредното положение се изкупиха всичките ни свободни капацитети за няколко дни. 

    Средно колко поръчки на ден обработвате в момента и колко доставки по домовете правите? Можете ли да кажете какъв е ръстът спрямо месец по-рано?
    В момента доставяме около 800 поръчки всеки ден. Целта ни е в кратки срокове да станат над 1 000. Това, което допълнително ни затруднява, е, че поръчките са доста по-големи от обикновено. 

    Увеличиха ли се новите клиенти?
    ДА.

    Променихте ли нещо в модела си на работа с оглед на новата ситуация?
    За 10 дни добавихме над 40 нови човека. Складът ни работи 24 часа. Направихме и технологични промени. Много неща променихме и още много ще променим.  

    Срещате ли предизвикателства с доставките по домовете? С външни куриери ли работите или имате собствени куриери?
    Не. Работим със собствени куриери. Ние започнахме с предпазните мерки още в края на февруари и бяхме подготвени.

    Какви категории продукти са най-търсени? Какви стоки поръчват най-много хората?
    При нас винаги са били водещи хранителните стоки. До миналата седмица предимно се търсиха основни стоки. В момента количката се връща към нормалните продукти, но в по-големи количества. 

    Как предпочитат да плащат хората, намаляха ли кешовите разплащания?
    Клиентите предпочитат да плащат с карта, което е хубаво. 

    В момента има ли недостиг на определени стоки, или проблеми с някои доставчици?
    Не. Към момента системата работи отлично. 

    От колко души се състои екипът Ви и успява ли да се справи с увеличилата се работа?
    В момента сме над 180 души, като само през март добавихме над 50. Продължаваме да добавяме още нови хора всеки ден. 

    Очаквате ли ръстът на онлайн покупките да се задържи устойчив или смятате, че това е нещо временно? Ще промени ли коронавирусът начина, по който пазаруваме в бъдеще?
    Коронавирусът вече ни променя и ускори процеса на дигитализация, която течеше бавно у нас. Вярвам, че и след кризата ще продължи ръстът на онлайн продажбите. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 25 минути
    БНБ и БОРИКА се присъединиха към TIPS
    Още доставчици на платежни услуги ще се присъединят към европейската система за местни и презгранични клиентски незабавни плащания в евро през 2025 г.
    преди 30 минути
    3 януари ще бъде неучебен ден за всички училища в България
    Това стана със заповед на министъра на образованието
    преди 21 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 21 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 22 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 24 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.