петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3766 прочитания

    Кога, ако не сега, е правилният момент да рестартираме?

    Какво да очакваме на първата виртуална конференция на Българската асоциация за управление на хора, научете от Миглена Узунова-Цекова, председател на УС на БАУХ
    17 юни 2020, 14:27 a+ a- a

    Миглена Узунова-Цекова, председател на Управителния съвет на БАУХ

    Между 24 и 26 юни 2020 предстои традиционната пролетна конференция на Българска асоциация за упраление на хора (БАУХ). Темата тази година е RE:START HR, а за първи път форумът ще бъде във виртуален формат. Повече за темите и програмата разказва Миглена Узунова-Цекова, председател на Управителния съвет на БАУХ. 

    Кои са основните акценти в програмата на първата в историята на Българска асоциация за управление на хора виртуална HR конференция, чиято тема е Re:Start HR?
    Да, за първи път в историята на нашата организация ще проведем конференция във виртуален формат – това беше провокирано от условията, но също и от стремежа ни да направим подарък на нашите членове, на нашите съмишленици и приятели и на всички, които ни подкрепяха в отминалите месеци. Членовете на БАУХ ще се радват на свободен и безплатен достъп до конференцията – необходимо е само да се регистрират, а за всички други предлагаме преференциални цени. Използвам случая да поканя всички да се присъединят към нашата общност като членове, което ще им даде шанса да присъстват и на други наши събития и дискусии.

    Програмата на конференцията акцентира върху новите идеи и решения, новите възможности, но и научените уроци. Както винаги ще споделим опит, реални практики, успешно проработили стратегии и методи за работа в криза. Благодаря на всички колеги, които безусловно се отзоваха на поканата ни да разкажат за своите организации и за дейностите, които ще рестартират HR функцията и ще й дадат нов облик.

    Какво ще споделят Вашите колеги?
    Конференцията ще се проведе в три дни – от 24 до 26 юни 2020 г., в двучасови виртуални сесии.  

    В първия ден ще имаме възможност да чуем споделения опит от лидерите на HR гилдията в България, колеги с отговорности за HR функцията на големи компании в България и региона. Бранимира Нешовска от HP Inc, Елена Дукина от Ай Би Ем България, Катерина Шопова от Лидл България, Миглена Цветкова от Молсън Корс Европа и Ралица Балабанова от Модис България ще говорят за техните уроци от кризата и как големи международни компании променят стратегията и плановете  си оттук нататък. Двучасовият уебинар ще приключи с активна йога сесия, специално подготвена за нас от опитен йога инструктор и лекар.

    Във втория ден на събитието ще стартираме програмата с участието на Катерина Психопаида, Employee Experience and Engagement Solutions Practice Lead, Mercer, която ще говори за новия формат на дистанционна работа с неговите предимства и може би недостатъци и как HR специалистите управляват успешно тези нови начини на онлайн работа. В панела „Анализ на пазара на труда – моментно състояние и прогнози“ с участие на Калина Петкова, член на УС на Българска екзекютив сърч асоциация, Лъчезар Богданов, главен икономист от Института за пазарна икономика и Радосвет Радев, председател на УС на Българска стопанска камара ще разгледаме какво се случва на пазара на труда, кои сектори са най-силно засегнати, как се опитват да преодоляват последствията и кога да очакваме възстановяване, ако няма втора вълна на пандемията. 

    На финала ще ни гостуват Шарън Мошайоф от Moshayof Global Consulting, която ще говори за креативността и устойчивостта на организациите и хората и Светлозар Желев от Националния център на книгата към НДК и „Перото“ с темата за бавното живеене и насладата от живота.

    Защо избрахте темата Re:Start HR?
    Изминалите няколко месеца безпрецедентно промениха начина ни на живот и на работа, провокираха ни да погледнем настоящето и бъдещето под друг ъгъл. И кога, ако не сега, е правилният момент да рестартираме?

    Днес единственото сигурно е, че трябва да приложим наученото, да променим онова, което не работи и да рестартираме с позитивизъм за хората и организациите.

    Какво се случи през изминалите месеци в HR гилдията в България, как Българската асоциация за управление на хора посрещна предизвикателствата?
    HR специалистите попаднахме във водовъртежа на промените още преди обявяването на извънредно положение в страната. Ние трябваше да гарантираме здравето и безопасността на хората си, като едновременно с това  осигурим непрекъсваемост на бизнеса. Целите на организациите ни претърпяха промени и ние също трябваше да ре:приоритизираме. Така натрупахме нов опит, различен от всичко, което ни се бе случвало досега и най-вече – останахме заедно. В различни платформи обменяхме информация, учехме се взаимно и си помагахме, за да бъдем от полза на хората и организациите си.

    Екипът на БАУХ не изостана от промените и бързо превключи на виртуален режим на работа - организирахме 11 виртуални събития със свободен достъп на различни теми, с които подкрепихме нашата общност в тази трудна ситуация.

    Рестартирахме и конкурса за Тренинг академията ни, като разширихме възможностите за участие и удължихме сроковете. 

    Дадохме шанс на компаниите да споделят своите добри практики в различни формати, като обявихме отворен call за включване в предстоящата ни конференция. 

    Развихме още по-устойчиви отношения с представителите на нашите регионални клубове, като им осигурихме съдържание и възможност за споделяне. 

    Обърнахме се към гилдията с покана да сертифицираме уменията на колегите, така че да ги направим по-конкурентоспособни и устойчиви на промените. 

    И не на последно място, стартирахме своята платформа за ВЪПРОСИ, част от новия сайт на БАУХ и се радвам да споделя, че вече официално имаме 24/7 отворена възможност за взаимопомощ и съвети между колеги.

    Кризата ни научи да благодарим – на кого ще благодарите Вие?
    На всички колеги от Управителния съвет и офиса на БАУХ, с които заедно преминахме през това изпитание. Благодаря на всички наши членове и съмишленици, че са с нас! Благодаря и на нашите спонсори и партньори, които ни подкрепиха в осъществяването на предстоящата конференция!

    Пожелавам на всички здраве и дано следващите месеци са по-спокойни и позитивни. Аз лично ще се радвам да ви срещна, макар и виртуално, на 24, 25 и 26 юни по време на конференцията ни!

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 12 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 13 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 14 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 16 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк