четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3808 прочитания

    Как Covid-19 промени HR функцията в Modis България?

    Уроците от кризата и какво предстои разказа Ралица Балабанова, HR Business Partnering Manager, на първата виртуална конференция на БАУХ
    25 юни 2020, 16:14 a+ a- a

    Как Covid-19 промени HR функцията в компаниите в България? Какви грижи за физическото и емоционалното здраве на служителите предприеха, как ще става завръщането в офисите и какво предстои оттук насетне? 

    Уроците от кризата и плановете занапред очертаха HR мениджъри на водещи компании в България по време на първата виртуална HR конференция на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ). 

    Какво се промени в Modis България и какъв е планът занапред разказа Ралица Балабанова, HR Business Partnering Manager в компанията. 

    Как се промени HR функцията в Modis България?
    Какви грижи за здравето на служителите полага Modis България?
     
    Как и кога ще става завръщането в офиса?
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 54 минути
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 2 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 4 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк
    преди 5 часа
    „България Еър“ променя терминалите за опериране в в Рим, Мадрид и Прага
    Те са предвидени за полети от шенгенското пространство и предоставят възможност за по-добри транспортни връзки и влизане в страните без паспортна проверка
    преди 5 часа
    Предлагат бърза ликвидация на неработещи фирми
    От 30 хил. до 50 хил. нови дружества се създават на година, като над 90% от новостартиралите компании се провалят още в началните стъпки