четвъртък, 28 януари 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1965 прочитания

    Промени ли се процесът на подбор в Kaufland България?

    Милена Караилиева, HR директор на компанията, пред Economy.bg
    16 юли 2020, 11:25 a+ a- a

    Милена Караилиева, HR директор, Kaufland България

    Covid-19 се отрази и на процесите по подбор в компаниите. Как ще попитаме HR професионалисти и мениджъри от водещи компании в България. Какво се промени в процеса по подбор в Kaufland България, разказва Милена Караилива, HR директор на компанията.

    Процесът по подбор на кадри в Kaufland България се осъществява в няколко стъпки, като финалната среща с кандидата се провежда все пак лично с цел и двете страни да придобият цялостна представа една за друга. Този процес стъпва на най-добрите световни практики и се възползва в пълна степен от всички възможности за дигитализация.

    Първата точка на комуникация се осъществява основно посредством нашата кариерна страница, която води към нашия кариерен онлайн портал – той е мястото, в което търсещите реализация в международна компания могат да получат информация относно свободните позиции в Kaufland България и да кандидатстват. В кариерния портал кандидатите могат да създадат личен профил, през който да подават необходимите документи за позицията или позициите, от които се интересуват. Стремежът ни е с портала да улесним максимално кандидатстващите, като им предоставяме информация за нас като работодател. На кариерната ни страница пък нашите потенциални кандидати могат да се възползват от професионалните ни съвети как да подсигурят своето успешно кандидатстване при нас, независимо дали едва стартират професионалния си път, или са вече изградени експерти в своята област.   

    На база получените в портала кандидатури, както и тези, които пристигат в офиса, селектираме най-подходящите по документи кандидати и се свързваме с тях по телефона, като следващите стъпки за различните позиции варират - онлайн център за оценка, кратко видео интервю или др. Новото, което се случи в следствие на ситуацията с Covid-19 е, че като последна стъпка не провеждахме интервюта лице в лице, а ги осъществявахме чрез среща в дигитална платформа. По този начин целим да опазим здравето и на кандидата, и на нашия екип. С висок приоритет за нас като работодател в контекста на Covid-19 остана грижата за служителите, а опазването на здравето се превърна в цел №1 и съответно всички срещи се провеждаха онлайн. 

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 
     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Ирландия удължи ограничителните мерки до 5 март
    Гражданите, които не са представили отрицателен тест за COVID-19 при пристигане в страната, ще бъдат настанявани в „карантинни“ хотели
    преди 11 часа
    преди 11 часа
    35 компании развиват бизнес в Индустриален парк Бургас
    Разкрити са повече от 800 работни места
    преди 12 часа
    МВФ повиши прогнозата си за глобалния икономически растеж през 2021
    Между 2020 и 2025 ще се загубят около 9 трлн. долара, ако бързо не се приложи масово ваксиниране, предупреди управляващият директор на МВФ Кристалина Георгиева
    преди 12 часа
    Френската Sanofi ще произведе 125 млн. дози от ваксината на Pfizer
    Паралелно с това компанията ще продължи разработката на две собствени ваксини срещу Covid-19