петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6013 прочитания

    Промени ли се процесът на подбор в Kaufland България?

    Милена Караилиева, HR директор на компанията, пред Economy.bg
    16 юли 2020, 11:25 a+ a- a

    Милена Караилиева, HR директор, Kaufland България

    Covid-19 се отрази и на процесите по подбор в компаниите. Как ще попитаме HR професионалисти и мениджъри от водещи компании в България. Какво се промени в процеса по подбор в Kaufland България, разказва Милена Караилива, HR директор на компанията.

    Процесът по подбор на кадри в Kaufland България се осъществява в няколко стъпки, като финалната среща с кандидата се провежда все пак лично с цел и двете страни да придобият цялостна представа една за друга. Този процес стъпва на най-добрите световни практики и се възползва в пълна степен от всички възможности за дигитализация.

    Първата точка на комуникация се осъществява основно посредством нашата кариерна страница, която води към нашия кариерен онлайн портал – той е мястото, в което търсещите реализация в международна компания могат да получат информация относно свободните позиции в Kaufland България и да кандидатстват. В кариерния портал кандидатите могат да създадат личен профил, през който да подават необходимите документи за позицията или позициите, от които се интересуват. Стремежът ни е с портала да улесним максимално кандидатстващите, като им предоставяме информация за нас като работодател. На кариерната ни страница пък нашите потенциални кандидати могат да се възползват от професионалните ни съвети как да подсигурят своето успешно кандидатстване при нас, независимо дали едва стартират професионалния си път, или са вече изградени експерти в своята област.   

    На база получените в портала кандидатури, както и тези, които пристигат в офиса, селектираме най-подходящите по документи кандидати и се свързваме с тях по телефона, като следващите стъпки за различните позиции варират - онлайн център за оценка, кратко видео интервю или др. Новото, което се случи в следствие на ситуацията с Covid-19 е, че като последна стъпка не провеждахме интервюта лице в лице, а ги осъществявахме чрез среща в дигитална платформа. По този начин целим да опазим здравето и на кандидата, и на нашия екип. С висок приоритет за нас като работодател в контекста на Covid-19 остана грижата за служителите, а опазването на здравето се превърна в цел №1 и съответно всички срещи се провеждаха онлайн. 

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 
     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 14 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 15 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 17 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 19 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк