Веселина Стайкова, HR мениджър на компанията, пред Economy.bg
Веселина Стайкова е мениджър „Човешки ресурси“ на Монделийз България. На тази позиция тя отговаря за стратегическото управление и развитието на човешкия капитал на българското подразделение на Монделийз Интернешънъл и утвърждаването на нейната работодателска марка
Covid-19 се отрази и на процесите по подбор в компаниите. Как ще попитаме HR професионалисти и мениджъри от водещи компании в България. Какво се промени в процеса по подбор в Монделийз България, разказва Веселина Стайкова, HR мениджър на компанията.
„Следвайки тенденциите през последните години, „Монделийз България“ адаптира своя процес на подбор към очакванията на кандидатите. Тоест по-голяма гъвкавост, възможности за дистанционно провеждане на интервюта във време, изцяло съобразено с това на нашите кандидати. Този подход ни позволи да „посрещнем“ кризата с процес, изцяло отговарящ на новата реалност, в която всички компании заработиха. За нас като компания здравето и безопасността на нашите колеги и на всички около нас е приоритет №1, но също така е важно да бъдем гъвкави и адаптиращи се към промените.
В „Монделийз Интернешънъл“ дистанционният подход при подбор е наложена отдавна форма, но през изминалите месеци беше с още по-засилено послание, не само с цел по-голяма безопасност предвид ситуацията, но и за да осигурим непрекъснатост на процеса по подбор и неговата ефективност. В изминалите месеци за нас бе важно да не губим контакт с нашите потенциални кандидати затова и идеята да преминем изцяло във виртуалното пространство при представянето ни на изминалите кариерни форуми, бе приета позитивно от екипа и изпълнена по един изключително ефективен начин. Мога да посоча, че нашият кариерен щанд по време на Кариерния форум на AUBG бе посетен от над 90 души, с които имахме възможност да споделим своите идеи и възможности, както и да разкажем повече за нашите ценности и бизнес.“
ВИЖТЕ ОЩЕ: